• Ласкаво просимо на Спільнота для обміну досвідом між користувачами програм УкрБланк, УкрСклад, УкрЗарплата.
 

Проблеми з формуванням проводок

Автор HumanKM, Квітень 09, 2022, 21:17:50

Попередня тема - Наступна тема

0 Користувачі і 2 Гостей дивляться цю тему.

HumanKM

Всім привіт - ми з України!  *flag1*

Стикаюся далеко не вперше з такою проблемою, у деяких моїх клієнтів при формуванні проводок проводяться не всі чеки. Як правило це клієнти з великими продажами. Типу продуктовий на 5-7 кас, або оптові - де кас не багато 2-3, але оборот дуже великий. З маленькими магазинами, в тч продуктовими на 1-2 каси - проблем немає. З"являється враження, що косяк вилазить тоді, коли треба провести багато чеків.
Беру базу з котроїсь з цих точок (серед моїх клієнтів таких 3-4), ставлю на свій пк - формую проводки - і вуаля, все ок, проводить всі ті чеки, котрі уперто не хоче проводити в клієнта ні на одному з його робочих ПК.

Загалом мене цікавить чи є в спільноті люди котрі з цим стикалися? Чи я такий один?

Всім миру і якнайшвидшої перемоги!
вайбер 050-557-46-26

molotokk

Цитата: HumanKM від Квітень 09, 2022, 21:17:50
Всім привіт - ми з України!  *flag1*

Стикаюся далеко не вперше з такою проблемою, у деяких моїх клієнтів при формуванні проводок проводяться не всі чеки. Як правило це клієнти з великими продажами. Типу продуктовий на 5-7 кас, або оптові - де кас не багато 2-3, але оборот дуже великий. З маленькими магазинами, в тч продуктовими на 1-2 каси - проблем немає. З"являється враження, що косяк вилазить тоді, коли треба провести багато чеків.
Беру базу з котроїсь з цих точок (серед моїх клієнтів таких 3-4), ставлю на свій пк - формую проводки - і вуаля, все ок, проводить всі ті чеки, котрі уперто не хоче проводити в клієнта ні на одному з його робочих ПК.

Загалом мене цікавить чи є в спільноті люди котрі з цим стикалися? Чи я такий один?

Всім миру і якнайшвидшої перемоги!
Привіт. Є магазин на 4 каси - то проблем не виникало
підбір та продаж обладнання для торгівлі, допомога в налаштуваннях програми ⇒ "komfort-m.com" ⇒ "t.me/komfortmservice" ⇒ ✆ 097-873-59-01

Valerikkon

Да, была такая проблема на версии 7.57, попробуйте обновиться на 7.59.
Проблема возникала, если проводки проводить не день в день, а например на следующий или другим пользователем.
Попробуйте локализовать.

HumanKM

Спільно з підтримкою УкрСкладу наче знайшли проблему.
У клієнтів були проблеми з оплатою карткою (заокруглення), тому використовували Тестовий режим режим роботи від повної ціни товару (Опції-параметри-вікно касира)

Виявляється - якщо використовується вікно касира, то проводки формуватимуться лише на чеки, котрі були пробиті на ПК з встановленою (або знятою) галочкою тестового режиму. Другими словами, потрібно на всіх ПК її поставити або зняти. Мій клієнт мав резервний ноутбук, на якому галочку було знято і він при великому потокі людей використовував його як додаткову касу. Відповідно, чеки, котрі він вибивав на цьому ПК - не проводилися.
Тож майте це на увазі.

Дякую!
вайбер 050-557-46-26