• Ласкаво просимо на Спільнота для обміну досвідом між користувачами програм УкрБланк, УкрСклад, УкрЗарплата.
 

пРРО і повернення товару

Автор HumanKM, Грудень 08, 2021, 08:32:54

Попередня тема - Наступна тема

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

HumanKM

Скажіть будь ласка. При використанні пРРО, якщо через касове вікно зробити повернення товару, то як я розумію на ДПС іде якийсь специфічний чек зворотньої дії? Чи потрібно від клієнта брати заяву на повернення товару і копію паспортних даних? Якщо так, то що потім робити з цими документами? Питаю бо знаю що при поверненні наприклад пилососа в комфі, треба писати заяву і копію паспорту.
вайбер 050-557-46-26

Valerikkon

#1
Да, всё нужно и заяву ( с паспортными данными), и акт возврата денег ( с паспортными данными) и оприходования товара, и чеки продажи - возврата, и хранить всё это в течение 3х лет.

HumanKM

Отримав відповіді з ЧекБокса
Ознайомтеся з перепискою:

Добрий день,

Ви залишали Ваше питання до вебінару:
Якщо видається чек на првернення товару, чи повинен фоп робити якісь дії окрім повернення товару? Наприклад брати заяву з клієнта, надавати якісь дані в дпс, тощо...
Відповідь на Ваше питання: Повернення можна зробити по фіскальному номеру чека. Якщо сума в чеку більше 100 грн, при проведенні повернення потрібно зробити акт повернення : https://agents.checkbox.in.ua/agents/files/return-act.pdf

З будь-яких питань раді будемо допомогти Вам в чаті підтримки на сторінці checkbox.ua або по телефону 0 800 330 676.

Гарного дня!

З повагою,
Ваш Checkbox


Продовження:

1. Ми працюємо з чекбоксом через програму укрсклад. В вікні касира укрсклад, робиться чек на повернення товару. Він не має прив'язки до чека котрим товар було продано і робить зворотню дію. Товар вертає в базу, а гроші з каси клієнту. Йому привласнюється номер ФЧ, він є на сайті чекбокса. Наскільки така процедура взагалі є вірною? Бо в укрскладі, не має іншого варіанта на повернення товару.

2. Якщо сума првернення понад 100грн і ми робимо акт. Яка подальша доля цього акту? Ми маємо його кудись передавати? Зберігати? Якщо останнє, то як довго?
3. Якщо оплата була карткою, повернення має бути лише на картку, чи можна і готівкою?

Доброго дня, На Вашу заявку, номер 12078 надійшла відповідь:
Доброго дня
Правильній повернення Ви можете перевірити через особистий кабінет Checkbox, там у Вас повинен з'явитися чек "Повернення" 
Акт потрібно буде заповните з клієнтом вказавши його данні та зберігати.
https://agents.checkbox.in.ua/agents/files/return-act.pdf
Повернення може бути і готівкою, але краще робити повернення тип типом оплати яким і був проведений чек

вайбер 050-557-46-26

v008

тоже этот вопрос волнует. Пока все в ручном режиме. Ждем решения от разработчиков Укрсклада, чтобы была возможность автоматизировать процесс с Checkbox.
В случае, когда это зарегистрированный пользователь, то при создании "Возвратная накладная от клиента" - был соответствующий бланк Акта.

Valerikkon

#4
Вам же дали ссылку на документ, там есть всё и реквизиты чека, по которому вы продали товар, и реквизиты чека, по которому вернули деньги ( и одному, и другому чеку присваиваются фискальные номера).
Чек на покупку вам показывает покупатель ( при утере покупателем чека вы обязаны его восстановить). На основании этого акта вы делаете возвратную накладную от покупателя ( оприходуете товар). Иначе может возникнуть вопрос вы закупили 2 ед. товара, одну продали, почему в остатках 2 ? А так у вас есть основание уменьшить доход на стоимость возврата.
Я подкалываю чеки к заявлению и акту и храню в отдельной папке ( по закону 3 года).
Если оплата была картой, то возврат только на карту, если наличные, то наличными ( если денег в кассе нет, можете попросить чтоб пришли позже или дать из своих, а из кассы возьмете служебной выдачей, когда появятся).
И в заявлении, и в акте обязательно указываются паспортные данные покупателя, наверное чтоб была возможность проверить.
Все это лучше узнавать на бухгалтерских сайтах например тут https://buhgalter911.com/

monakov

Может кто-нибудь помочь с перечнем действий в Укрскладе+чекбокс при возврате товара. После нажатия в меню "окно кассира" на кнопку " Возврат товара" дальше непонятно что делать!!!

marina

вибираете Повернення товару, потім наповнюєте чек повернення тотоварами які принесли на повернення.
потім Оплата, вводити суму яку повертаєте і ок. формується фіскальний чек і все ок.

цє в ідеалі, але якщо змінилась вартість то через вікно касира не зможете повернути.
якщо товар закінчився то повернути не зможете - бо не будет відображатись у вікні вибору товару . щоб відображалось потрібно поставити галочку Показувати нульові залишки. але цє костиль.

повертати можете через Накладна на повернення (від кліента) але цє не вікно касира. і там в накладній і ціну можете проставити іншу і оплату провести по F10 (в тому числі і фіскальну)

monakov


homebuh

может разработчики добавят такой функционал , при возвратной накладной - Укрсклад формирует Акт на возврат в котором все вписано? А номер чека можно вытягивать из примечания к возвратной накладной ??? останется только ввести данные клиента и все.

Юрій

Так в новій версії і не добавили повернення по номеру чеку.  >:D