• Ласкаво просимо на Спільнота для обміну досвідом між користувачами програм УкрБланк, УкрСклад, УкрЗарплата.
 

Пробували продавати товар з друком фіскального чеку

Автор Eundgel, Січень 27, 2021, 21:38:46

Попередня тема - Наступна тема

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

Eundgel

Є 3 компютера.
Головний офіс 1 компютер(локальна версія 7.39) та магазин 2 компютера (сетева версія 7.39)
Між головниим офісом та магазином робляться реплікації.
На магазині поставили касовий апарат Mini t400me купили версію про для роботи з касовим та прямой драйвер.
В настройках в укрскладі як жмеш тест друкує на касовому апараті тест.

Пробували продавати товар з друком фіскального чеку. Видавало помилку. Пересоздавали магазин. Перевіряли базу на помилки їх не має.
Сам касовий парацює, якщо забити товар вручну зкасового то можна з нього ж і продати.
А при продажі з компютера тепер уже видає помилку як тільки відкриваєш розхідна накладна. Даже якщо касовий апарат вимкнений. Єдине що допомагає вимкнути драйвер з налаштувань (поставити не має драйвера). Тоді можна відкрити розхідна накладна. як тільки вмикаю драйвер не можна даже відкрити розхідну накладну. У прямому драйвері проблема.
Прошу допомоги. Не знаю що робити, купувати драйвер artsoft?
Фото нижче.

В очередний раз удалив програму, та всі файли з її папки та ProgramData також. та заново установив. Система Win7x64
Зайшов в налаштування вибрав прямой драйвер.
Надрукував тест з тих же налаштувань, виліз успішно. Зайшов в розхідну накладну все відкрилось.
Після чого я зареєстрував програму, написало перезагрузіть програму. Закрив-відкрив укрсклад.
Стала уже версія зареєстрована.
Як тільки я нажав розхідна накладна отримав ту ж саму помилку що на початку.
Повторюю щераз як тільки зареєстрував програму і в настройках вибран прямой драйвер отримую помилку.
Тоді закрив програму і запустив укрсклад від імені адміністра. На цей раз нова помилка Скрін прикріплюю. Але вже дає продавати. Продажі з фіскальним працюють, чеки фіскальні. От тільки кожного разу як відкриваю розхідна накладна видає помилку.
Допоможіть вирішити.
Ну і запитання. На початку скрін з налаштувань і там ставка ПДВ. Я вірно виставив її у нас ставка ПДВ-0. Які там налаштування повинні бути?

HumanKM

навіщо ж Ви купили РРО, якщо вже є і успішно працює пРРО?
Наскільки мені відомо, при ставці ПДВ 0%, треба щоб в графі Без ПДВ стояло 8.
Наберіть гар лінію, там по ставкам Вас зорієнтують.
вайбер 050-557-46-26

admin

Зачем вы дублируете тему на форум? Вы обратились на поддержку 2 дня назад, вам задали наводящие вопросы чтобы понять проблему, но вы на них не ответили и начали писать на форум. Напоминаю правила форума:
https://www.softbalance.com.ua/forum/index.php/topic,426.0.html
Особенно пункт 4.4., также тема была подредактирована в согласии с пунктом 3.6. и 5.2.

Вот сообщение поддержки, на которое не получили ответ.
Как настроить и как работать с ФР, смотрите в справке:
https://www.softbalance.com.ua/help/ukrsklad.html#фискальный-регистратор

Очень важно, верно выставить налоговые ставки, обратите на пункт 5 инструкции по настройке РРО, 99% ошибок РРО только из-за этого.

Это перенаправленное письмо:
От: УкрСклад
Кому:  Eundgel
Дата: 25 січня 2021 р., 9:54:27
Тема: касовий апарат

===8<==============Оригинал текста письма===============
Вітаю,

24.01.2021 в 14:19, Ви звертались:

LV>  Доброго дня.
LV> Укрсклад Про 7.39.3
LV> Касовий апарат Mini-T400ME
LV> тест друкує з налаштувань.
LV> Касир зареєстрований
LV> Служебное внесение зроблено
LV> При спробі продажу товару видає помилку, та вилазять чек
LV> анульоано. Допоможіть. Код помилки не вказано.

1. Раніше ви працювали з ФР, чи це перший запуск?
2. Ви впевнені що вірно виставлені "Ставки податку" в меню Опції :
Параметри : Фіскальний друк?
3. В меню Опції: Параметри: Фіскальний друк, у вас ввімкнено "Вести
детальний лог файл ", але цей параметр може працювати тільки якщо
програма встановлена НЕ в /Program Files/ (такі обмеження
драйвера, неодноразово писали про це виробнику). Після помилки
надішліть файли з папки програми Fiscal.log і Err_<дата>.log. також
надішліть файл error.log з папки програми.

--
Дмитро Котельніков, Служба підтримки УкрСклад.
===8<===========Окончание оригинала теста письма========

Eundgel

#3
Дякую за відповідь. Так прошу допомоги.

admin

Цитата: Eundgel від Січень 28, 2021, 19:17:27
Дякую за відповідь. Так прошу допомоги.

Так хочемо допомогти, відповідь дайте на питання. Або хоча б напишіть що саме в питаннях вам не зрозуміло, або не знаєте як що зробити.

Eundgel

так і виникає помилка. На скільки я розумію це тому що на чеках касир пише не той користувач який зайшов в програму.Як прописати в укрсклад касира, щоб на чеках саме він був?