• Ласкаво просимо на Спільнота для обміну досвідом між користувачами програм УкрБланк, УкрСклад, УкрЗарплата.
 

підключення терміналу

Автор HumanKM, Листопад 04, 2020, 09:23:49

Попередня тема - Наступна тема

0 Користувачі і 6 Гостей дивляться цю тему.

marina

укрсклад зробє патч і проблем таких більше не буде. цє не перший банк з якім укрсклад неможе працювати.
на дворі 2022 рік, питання по ПОС та ППРО потрібно закривати при перших запитах.

Vitos

Цитата: Vitos від Лютий 08, 2022, 12:29:33
І все ж таки, хто дасть дієву пораду. Термінал Ingenico Move2500 від Ощадбанку. Протокол BPOS, драйвера та бібліотеки оновлені, Укрсклад бачить термінал. При оплаті карткою в видатковій накладній, дані автоматично передаються на термінал, проходить "зв'язок з банком", сума списується з картки (надходить СМС), термінал видає помилку "Немає підтвердження від каси", і одразу йде автоматична відміна операції (кошти одразу повертаються на карту). Термінал видає лише чек на відміну операції. У вікні каси відображаеться "Помилка 3 # Помилка з'єднання". Вікно оплати в накладній залишається відкритим та видаткова накладна не оплачена. Куди в першу чергу звертати увагу???
Сьогодні представник банку особисто відвідав та перевірив налаштування терміналу. Відповідь - звертайтеся до розробників Укрскладу, проблема в бібліотеках та драйверах. Що скаже на це тех.підтримка?

homebuh

Виникла проблема з покупцем, повернули товар з моїм внутрішнім чеком, чека на оплату з терміналу немає, як тепер нам знайти номер RRN щоб повернути?

Valerikkon

#93
Цитата: Vitos від Лютий 09, 2022, 13:58:07
Сьогодні представник банку особисто відвідав та перевірив налаштування терміналу. Відповідь - звертайтеся до розробників Укрскладу, проблема в бібліотеках та драйверах. Що скаже на це тех.підтримка?
Попросите 1- подключить терминал по LAN (основной канал связи ), мобильный - резервный.
      2 - Попробуйте включить мерчант 0 ( если на терминале несколько ФОПов. )
      3- Если не поможет просите чтоб заменили на любой из списка работающих, в теме можно почитать какие 100% работают.

Богдан Шулика

Здравствуйте! Новые терминалы от ПриватБанка на Андроиде Pax A930 кто-то настраивал?

marina

ще старіі термінали з json не запрацювали з укрскладом. два місяці чекаємо на вірішення проблеми.

Valerikkon

Цитата: marina від Лютий 23, 2022, 13:51:18
ще старіі термінали з json не запрацювали з укрскладом. два місяці чекаємо на вірішення проблеми.
Попросите включить BPOS, они все поддерживают несколько режимов работы.

cola78

Доброго дня.
Таке питання.
Термінал Ingenico desk 3200 від ощадбанку.
Привязати до програми не можу, коли підключаю шнуром, віндовс його не знаходить серед пристроїв, ніякий com-порт не зявляється. Після встановлення дпайверів теж не зявляється жодного нового com-порта. Можливо хтось щось порадить.

Друге питання. Зараз використовуємо цей термінал без привязки до укрскладутаким чином:
1. Набиваэмо товар.
2. Здійснити оплату.
на цьому кроці зявляється вікно з варіантами оплати (готівка, платіжне доручення, картка). Який варіант оплати правильно обирати?

HumanKM

050-557-46-26
Наберіть
Проконсультую
вайбер 050-557-46-26

Valerikkon

#99
Ingenico desk 3200
Прекрасно работает с Укрскладом.
Не установлены драйвера, или не включен режим работы BPOS.
В настройках программы не включен режим BPOS.
Нет драйвера для работы укрсклада с чекбокс.
Какой виндовс стоит ? Если семерка, то нужны драйвера с подписью.

cola78

Цитата: Vitos від Лютий 08, 2022, 12:29:33
І все ж таки, хто дасть дієву пораду. Термінал Ingenico Move2500 від Ощадбанку. Протокол BPOS, драйвера та бібліотеки оновлені, Укрсклад бачить термінал. При оплаті карткою в видатковій накладній, дані автоматично передаються на термінал, проходить "зв'язок з банком", сума списується з картки (надходить СМС), термінал видає помилку "Немає підтвердження від каси", і одразу йде автоматична відміна операції (кошти одразу повертаються на карту). Термінал видає лише чек на відміну операції. У вікні каси відображаеться "Помилка 3 # Помилка з'єднання". Вікно оплати в накладній залишається відкритим та видаткова накладна не оплачена. Куди в першу чергу звертати увагу???

В мене  тепер такаж помилка.
Хтось знайшов як виправити??

HumanKM

Схиляюся всетаки до думки, що винен банк.
Попросіть замінити протокол на 4в1
вайбер 050-557-46-26

cola78

Як отримати лог файл роботи терміналу?

Vitaliy2002

Цитата: Vitos від Лютий 09, 2022, 13:58:07
Цитата: Vitos від Лютий 08, 2022, 12:29:33
І все ж таки, хто дасть дієву пораду. Термінал Ingenico Move2500 від Ощадбанку. Протокол BPOS, драйвера та бібліотеки оновлені, Укрсклад бачить термінал. При оплаті карткою в видатковій накладній, дані автоматично передаються на термінал, проходить "зв'язок з банком", сума списується з картки (надходить СМС), термінал видає помилку "Немає підтвердження від каси", і одразу йде автоматична відміна операції (кошти одразу повертаються на карту). Термінал видає лише чек на відміну операції. У вікні каси відображаеться "Помилка 3 # Помилка з'єднання". Вікно оплати в накладній залишається відкритим та видаткова накладна не оплачена. Куди в першу чергу звертати увагу???
Сьогодні представник банку особисто відвідав та перевірив налаштування терміналу. Відповідь - звертайтеся до розробників Укрскладу, проблема в бібліотеках та драйверах. Що скаже на це тех.підтримка?
Доброго дня! В кого працює термінал Ingenico desk 3200 від Ощадбанку? Як правильно налаштувати? Видає помилку "Немає зв'язку з касою". До цього стояв Ingenico Move2500, була така ж помилка.  Представник банку відповіді не знають. В кого працює та які налаштування (можливо в програмі чи терміналі)?

Vitaliy2002

Підключив термінал Ingenico desk 3200 від Ощадбанку. Все як описано: сума передається на термінал, картка прочитана, зв'язок з банком, оплата проведена успішно. Кошти списались з карти. У вікні оплати з'являється "Оплачено". А потім після натискання OK(Enter) Укрсклад видає помилку (фото додається), і програма просто вилітає. Після нового входу в програму документи (видаткова накладна та вхідне плат.доручення) відсутні. Підкажіть, в чому може бути проблема?