• Ласкаво просимо на Спільнота для обміну досвідом між користувачами програм УкрБланк, УкрСклад, УкрЗарплата.
 

Збились настройки

Автор marianchornobay, Серпень 28, 2019, 09:27:15

Попередня тема - Наступна тема

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

marianchornobay

Вже другий раз за рік збиваються настройки на програмі, що за фігня?
Через що це може бути?

marianchornobay

Тепер ще весь товар з вікна касира пропав...

marianchornobay

Переставив на 7, знову все так само...

wiedzmin

По идее достаточно забекапить файл Sklad.ini из папки с установленной программой и при подобном (случается из-за сбоев в сети, если клиент или отключением света) вернуть его на место.

marianchornobay

Я підєднав його до дроб боксу, може не встигає синхронізуватися, тому і вилітає

marianchornobay

Не працює.
Що за фігня то вже раз 4 та вилітає .

marianchornobay

Оновив до 7 знову з 6. В суботу все працювало, і знову збилось сьогодні хоча зранку все працювало...

admin

Цитата: marianchornobay від Вересень 02, 2019, 13:27:37
Оновив до 7 знову з 6. В суботу все працювало, і знову збилось сьогодні хоча зранку все працювало...

1. Какая версия программы?
2. В какой папке установлена программа?
3. Какой у Вас Windows и его разрядность?
4. Какой у вас антивирус?
5. После каких изменений на компьютере у вас такое произошло?
6. Версия локальная или сетевая?
7. Используете ли вы RDP?
8.
Цитата: marianchornobay від Серпень 29, 2019, 09:33:52
Я підєднав його до дроб боксу, може не встигає синхронізуватися, тому і вилітає
Зачем вы это сделали, как используете, сбиваются ли настройки если не подключать к DropBox?

marianchornobay

1. Какая версия программы?
2. В какой папке установлена программа?
3. Какой у Вас Windows и его разрядность?
4. Какой у вас антивирус?
5. После каких изменений на компьютере у вас такое произошло?
6. Версия локальная или сетевая?
7. Используете ли вы RDP?
8.-
1. Версія 7
2. C:\Magaizne Instryment\UkrSklad7
3.7/64біт
4.Немає, так як тут скачуються файли лише з gmail від поставщиків
5.Точно не знаю, паро днів тому, збились настройки і все. Працював в суботу. Закрив програму, почекав доки синхронезується з дроп боксом, виключив. На понеділок дивлюсь все злетіло. Тоді ще працював на 6. За рік часу це другий що збилося. І після цього другого разу почалось
6.Локальна
7.RDP- ну з віддаленого доступу тільки ТeamViewer, але не використовував його десь біля 2 тижнів
8. Зробив це, бо в мене злетів віндовс і вся робота яка тут була за 2 місяці пішла на смарку, підключив дроб і всьо було добре. 1 раз злетіла і в цьому був виннен я, недо чекався синхронизації)  Оцю 7 я вже зберіг просто зберіг в папці біля дроп боксу. І вечером копіюю її після роботи.
А сьогодні просто працював до 12 закрив вікно касира бо вносив товар в базу, коли треба було пробити товар на касі бачу що знову таке сталось.
Якось це можна виправити

admin

Цитата: marianchornobay від Вересень 02, 2019, 17:47:56
4.Немає, так як тут скачуються файли лише з gmail від поставщиків

Даже встроенного от Microsoft?

Цитата: marianchornobay від Вересень 02, 2019, 17:47:56
8. Зробив це, бо в мене злетів віндовс і вся робота яка тут була за 2 місяці пішла на смарку, підключив дроб і всьо було добре. 1 раз злетіла і в цьому був виннен я, недо чекався синхронизації)  Оцю 7 я вже зберіг просто зберіг в папці біля дроп боксу. І вечером копіюю її після роботи.
А сьогодні просто працював до 12 закрив вікно касира бо вносив товар в базу, коли треба було пробити товар на касі бачу що знову таке сталось.

Для начала надо исключить внешние программы. Повторно: "сбиваются ли настройки если не подключать к DropBox?"

Цитата: marianchornobay від Вересень 02, 2019, 17:47:56
Якось це можна виправити

Конечно. Если мы сможем у себя повторить такую проблему мы ее обязательно исправим, вот для этого и надо знать как сделать чтобы у себя повторить ошибку.

marianchornobay

Від майкрософту я відключив.

Ну зовнішні програми не підключенні ніякі

Ну дивіться ситуація така сталась, це не критично, але просто не приємно бо постійно треба залазити в базу і дивитися на закупку коли робити знижку
Зараз я можу якось виправити, казали якось про відкат файлу?
Можу я наприклда з 7 версії нової скаченої перекинути той файл, чи це іменно має з старої програми бути.

marianchornobay

Забекапев я файл з нової встановленої програми і все запрацювало.
Дякую @wiedzmin, пробував перший раз не працювало.

kasyan4uk

Цитата: wiedzmin від Серпень 28, 2019, 16:08:14
По идее достаточно забекапить файл Sklad.ini из папки с установленной программой и при подобном (случается из-за сбоев в сети, если клиент или отключением света) вернуть его на место.
Как правильно ето сделать?

homebuh

Витя?? просто скопировать