• Ласкаво просимо на Спільнота для обміну досвідом між користувачами програм УкрБланк, УкрСклад, УкрЗарплата.
 

Передвижение товара со склада по магазинам.

Автор ludmila_r, Січень 14, 2015, 16:09:00

Попередня тема - Наступна тема

0 Користувачі і 2 Гостей дивляться цю тему.

ludmila_r

Добрый день.Подскажыте пожалуста по каким накладным правельно перемещять товар из склада по магазинам.Я по накладной на перемещение даю товар на магазины,но ещё и магазины между собой перекидают товар по расходной накладной.Также из "Счёта-фактуры" выписуется накладная на расходную накладную,т.к.организации требуют и счёт-фактуру и расходную накладную.

molotokk

У нас з одного магазину в другий - видаткова з продажною цiною i на ii основI прихiдна з вхiдною (закупочною) цiною.
підбір та продаж обладнання для торгівлі, допомога в налаштуваннях програми ⇒ "komfort-m.com" ⇒ "t.me/komfortmservice" ⇒ ✆ 097-873-59-01

victorpolo

Цитата: molotokk від Січень 14, 2015, 20:30:57
У нас з одного магазину в другий - видаткова з продажною цiною i на ii основI прихiдна з вхiдною (закупочною) цiною.
А разницу в деньгах как сводите? )) если одни продали, то кто то оплатить должен, правильно?
Если товар перемещают, то нужно использовать "накладные на перемещение". И между магазинами - тоже. в истории движения этого товара будет отображено, куда он перемещался, и кто его продал в итоге! Все, что я написал, применимо, если используется одна база данных! Если магазины ведут отдельные базы, не связанные с осн.складом (репликацией, интернетом и т.д.), тогда перемещение врядли будет уместно.

molotokk

Одні з себе списують по видаткові а інші по прихідні ставлять на прихід, і ті, що списали - до товару вже ніякого відношення не мають.
підбір та продаж обладнання для торгівлі, допомога в налаштуваннях програми ⇒ "komfort-m.com" ⇒ "t.me/komfortmservice" ⇒ ✆ 097-873-59-01

victorpolo

Цитата: molotokk від Січень 15, 2015, 14:35:44
Одні з себе списують по видаткові а інші по прихідні ставлять на прихід, і ті, що списали - до товару вже ніякого відношення не мають.
Якщо є видаткова накладна, то має бути і документ про її оплату! Якщо ви не ведете облік коштів (взаєморозрахунків) в Укрскладі, тоді можна будя-якими варіантами проводити переміщення...(хоч списанням та внесенням залишків). Але навіщо робити нелогічні речі? Саме для порядку і розроблено різні накладні.
Навіть якщо не ведеться бухгалтерьский облік, то все одно краще організовувати роботу правильно!

molotokk

підбір та продаж обладнання для торгівлі, допомога в налаштуваннях програми ⇒ "komfort-m.com" ⇒ "t.me/komfortmservice" ⇒ ✆ 097-873-59-01

olga_gab

Найкраще переміщати. Знімається багато лишніх операцій. 1. Автоматично створюється накладна в магазині.  2. Якщо товару ще не було в магазині в спр. товарів ств. новий товар і т.д.

victorpolo