• Ласкаво просимо на Спільнота для обміну досвідом між користувачами програм УкрБланк, УкрСклад, УкрЗарплата.
 

Адаптація програми для СТО

Автор Blackened, Грудень 28, 2011, 20:03:42

Попередня тема - Наступна тема

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

Blackened

Усім привіт! Працюю на автосервісі, користуюсь УкрСкладом вже кілька років. Якщо з обліком запчастин ніяких проблем не виникає, то з роботами не все так просто. Є два наступних запитання до творців програми:

1. Чи можливо організувати довідник товарів так, щоб при виписці, наприклад, рахунку, і додаванні в нього необхідного товару(в моєму випадку - роботи з встановленою нормою часу, за який вона повинна виконуватись), його кількість автоматично дорівнювала б певному значенню(цій нормі), а не одиниці? Бо без цього дуже багато часу займає кожен раз при оформленні виконаних робіт листати нормативну документацію, вишукувати потрібну операцію і вписувати відповідну для неї кількість годин. А хотілося б один раз внести в базу, наприклад, операцію "Заміна сайлентблока ресори" з одиницею виміру "годин", ціною одиниці "100" і найголовніше - нормою часу "2,5"

2. Чи можливо добавити в документи "Рахунок-фактура" і "Акт виконаних робіт" кілька спільних додаткових полів для занесення даних автомобіля (наприклад: державний номер, номер кузова, модель, пробіг), а для кожного клієнта, в свою чергу, перелік його автомобілів з відповідними їм вищевказаними даними. Наприклад, уявімо наступне: виписуємо рахунок-фактуру, обираємо клієнта, далі переходимо в закладку "додатково", натискаємо на поле "обрати авто" - розгортається список автомобілів якими володіє обраний клієнт, з відповідними їм даними, обераємо потрібний, а в наступне поле вписуємо фактичний пробіг. Так само і з актом виконаних робіт: коли створимо його на основі рахунку, в нього автоматично повинна перейти вся ця інформація. Коли справа доходить до дизайну звіту, залишається тільки куди треба вставити функцію, як б витягнула і відобразила присвоєні раніше дані автомобіля.

Ось :) Був би дуже вдячний за реалізацію цих речей у наступних обновленняхю

Ника

Я тоже 4 года назад начала с ней работать, я бухгалтер на СТО ( много чего меняла и просила об этом Дмитрия)

Blackened

Впринципі не обов'язково конкретизувати ці додаткові поля тільки для потреб СТО, можна просто додати абстрактну міні-базу додаткової інформації по клієнту у вигляді вкладки з вікном з трьома функціональними кнопками: "додати", "видалити", "редагувати". А кожен створений рядок нехай би мав, припустимо 10 стовпців, для внесення різних видів інформації. Думаю такі додаткові можливості багато кому б стали в пригоді  :) Ще додам, раз уже мова йде про СТО, то з такими опціями зявилася б можливість швидко переглядати історію ремонтів по кожному автомобілю, просто встановивши при перегляді списку документів фільтр наприклад по стовпцю №1 додаткової інформації по клієнтах, який, припустимо, буде відповідати державному номеру авто. Ну і головне щоб був звязок цієї бази з рахунком-фактурою і, далі, з актом виконаних робіт. 

Ника

Всю историю автомобиля я организовывала по ФИО клиента и с помощью создания новых отчетов.