• Ласкаво просимо на Спільнота для обміну досвідом між користувачами програм УкрБланк, УкрСклад, УкрЗарплата.
 

Помилка 08006 Віддалене керування

Автор EvgeniyZubov, Лютий 26, 2025, 13:13:14

Попередня тема - Наступна тема

0 Користувачі і 5 Гостей дивляться цю тему.

EvgeniyZubov

Доброго дня. Є така проблема з віддаленим керуванням. Є сервер, і друга точка. З'єднання по статичному ip. В роутері порт відкритий, фаерволи і антивіруси вимкнені. Менежева карта не вимикаєтья для збереження електроенергії. Клієнт і сервер з'єднаний по вітій парі.
Клієнт запускається віддалено без проблем. Працюючи в програмі все добре без помилок. Як тільки перестаеш користуватись то через хвилин 10 з'являється помилка.

EvgeniyZubov

тільки що виявив, що коли роблю на клієнті через точку доступа за смартфону, то помилки немає. Може бути проблема в роутері? хоча роутери на клієнті і на сервері стоять однакові.

HumanKM

треба дивитися надаштування як пк так і роутера
якщо потрібно пишіть у вайбер спробуємо допомогти
вайбер 050-557-46-26

user4567

Цитата: EvgeniyZubov від Лютий 26, 2025, 13:13:14Доброго дня. Є така проблема з віддаленим керуванням. Є сервер, і друга точка. З'єднання по статичному ip. В роутері порт відкритий, фаерволи і антивіруси вимкнені. Менежева карта не вимикаєтья для збереження електроенергії. Клієнт і сервер з'єднаний по вітій парі.
Клієнт запускається віддалено без проблем. Працюючи в програмі все добре без помилок. Як тільки перестаеш користуватись то через хвилин 10 з'являється помилка.
У Вас m.e.doc не встановлено часом на тому самому сервері?

matiashi

Ну а якщо постійно пінгувать, то проблема теж проявляється? Перше, що приходить на думку, "засипає" мережева карта. Я б подивився в налаштування електроживлення.
0674614593

EvgeniyZubov

Як з'ясувалось -  коли сервер підключений кабелем LAN, то з'являлась помилка. Переключив на wifi, все добре стало працювати. тепер буду шукати проблему чому не хоче працювати по кабелю.

HumanKM

знову ж таки - це або роутер (бувають роутери які розділяють вайфай та езернет мережі), або налаштування мережі на сервері чи клієнті чи там і там.

Інші пк приєднані по вайфаю чи кабелем?
вайбер 050-557-46-26

matiashi

щоб не бігать біля проблеми і гадати чого так, доцільніше використовувати системи моніторингу і логування. Сів, почитав, що трапилося і розумієш, чи мережева карта, чи якийсь лівий трафік чи будь що... Раджу використовувавати нормальне обладнення, його ціна на сьогодні не набагато вища ніж "домашнього" розцяцькованого роутера, а може навіть і нище. Бачив випадки коли мікротік за 2000 грн був корисніший ніж *-link за 4500грн
0674614593

user4567

У мене схожа помилка з'явилася на сервері після встановлення ОС іншої версії (m.e.doc вимагав). Кожен ранок така була біда. Доки хоча б один клієнт підключений - всі інші теж можуть підключатися. Як тільки всі клієнти відєдналися - через деякий час (десятки хвилин) вже ніхто не підєднається до сервера. Firebird ніби "засипає" (помилка "SQL error state =08006 Error occurred during login, please check server firebird.log for details."). Сервер та клієнти всі під'єднані кабелем в локальну мережу.

У firebird.log дивився - нічого цікавого, окрім "Authentication error  connection shutdown"
Якщо спробувати перезапустити/зупинити службу FirebirdServerUkrSklad7 то цей процес завісне в статусі "Остановка". Тобто ні зупинити ні запустити службу не можливо. І допомагає лише перезапуск сервера.

А рішенням виявилося (тимчасовим) додати Укрсклад клієнт в автозавантаження на сервері. Бо достатньо щоб висіло вікно входу в Укрсклад і все працює норм.
Здогадуюся, що причиною скоріше за все є конфлікт з m.e.doc бо той теж на firebird. Встановити точну причину не вийшло.  А зараз вже і не хочеться, бо планую перенести базу firebird Укрсклад на linux.