• Ласкаво просимо на Спільнота для обміну досвідом між користувачами програм УкрБланк, УкрСклад, УкрЗарплата.
 

Помилка ПРРО ЧекБокс

Автор molotokk, Травень 08, 2023, 23:21:20

Попередня тема - Наступна тема

0 Користувачі і 2 Гостей дивляться цю тему.

molotokk

Стикнувся з дивною помилкою - при проводці акцизного товару - саме в суму з акцизом чомусь додає 0,5 копійки. Через це видає помилку і не дає провести чек.
Можливо хтось знає вирішення?
підбір та продаж обладнання для торгівлі, допомога в налаштуваннях програми ⇒ "komfort-m.com.ua" ⇒ "t.me/komfortmservice" ⇒ ✆ 097-873-59-01

HumanKM

Включи тестовий режим Повної суми товару
Опції - Параметри - Вікно касира
вайбер 050-557-46-26

Petryk

Доброго всім вечора!
стикнувся з такою проблемою і незнаю як її вирішити. Час відчасу видає помилку(див.фото).Причому це несе не постійний характер, а тимчасовий від 1 до 3 разів на день тривалістю 10-15 хв. В той самий час інтернет працює.. Я грішу на роботу провайдера.... Чи є у когось думки?

HumanKM

Цитата: Petryk від Серпень 22, 2024, 22:37:22Доброго всім вечора!
стикнувся з такою проблемою і незнаю як її вирішити. Час відчасу видає помилку(див.фото).Причому це несе не постійний характер, а тимчасовий від 1 до 3 разів на день тривалістю 10-15 хв. В той самий час інтернет працює.. Я грішу на роботу провайдера.... Чи є у когось думки?

Найкраща думка - перейти на вчаснокасу з повним оффлайн режимом і забути про подібні помилки на завжди. Якщо потрібна допомога - звертайтеся, переведемо зі збереженням фіскального номера.
вайбер 050-557-46-26

matiashi

Цитата: Petryk від Серпень 22, 2024, 22:37:22Доброго всім вечора!
стикнувся з такою проблемою і незнаю як її вирішити. Час відчасу видає помилку(див.фото).Причому це несе не постійний характер, а тимчасовий від 1 до 3 разів на день тривалістю 10-15 хв. В той самий час інтернет працює.. Я грішу на роботу провайдера.... Чи є у когось думки?
Якщо любите збочення то в момент помилки перевіряйте роботу провайдера, а головне трасу на API чекбокса. Паралельно телефонуючи їм. Якщо збочення вам не довподоби- переходьте на Вчасно каса.
0674614593  /   0673274827

admin

Скоро і в CheckBox з'явиться локальний клієнт аналогічний як Device Manager у Вчасно.Каса, буде доступний повноцінний офлайн з УкрСкладу. Просто треба буде встановити і налаштувати їх Checkbox Каса Remote. А в УкрСкладі достатньо буде просто замінити URL API з https://api.checkbox.ua на https://localhost:9200.
Вже тестували з компанією CheckBox цей функціонал, чекаємо офіційного релізу і можна буде користуватись.

Petryk

Цитата: admin від Серпень 27, 2024, 09:48:14Скоро і в CheckBox з'явиться локальний клієнт аналогічний як Device Manager у Вчасно.Каса, буде доступний повноцінний офлайн з УкрСкладу. Просто треба буде встановити і налаштувати їх Checkbox Каса Remote. А в УкрСкладі достатньо буде просто замінити URL API з https://api.checkbox.ua на https://localhost:9200.
Вже тестували з компанією CheckBox цей функціонал, чекаємо офіційного релізу і можна буде користуватись.
Доброго дня!
Вчора підтримка з ЧекБоксу налаштовувала офлайн режим, але є один нюанс, який залежить від Укрскладу, а саме у мене два підприємці і відповідно 2 клієнти і виникла проблема з другим клієнтом в полі URL API в одного клієнта ми прописуєм http://localhost:9200, а в іншого необхідно прописати http://localhost:9201 так як це два різних підприємці, а прописати іншу адресу на одній базі не дає.....

molotokk

Цитата: Petryk від Вересень 08, 2024, 17:23:21
Цитата: admin від Серпень 27, 2024, 09:48:14Скоро і в CheckBox з'явиться локальний клієнт аналогічний як Device Manager у Вчасно.Каса, буде доступний повноцінний офлайн з УкрСкладу. Просто треба буде встановити і налаштувати їх Checkbox Каса Remote. А в УкрСкладі достатньо буде просто замінити URL API з https://api.checkbox.ua на https://localhost:9200.
Вже тестували з компанією CheckBox цей функціонал, чекаємо офіційного релізу і можна буде користуватись.
Доброго дня!
Вчора підтримка з ЧекБоксу налаштовувала офлайн режим, але є один нюанс, який залежить від Укрскладу, а саме у мене два підприємці і відповідно 2 клієнти і виникла проблема з другим клієнтом в полі URL API в одного клієнта ми прописуєм http://localhost:9200, а в іншого необхідно прописати http://localhost:9201 так як це два різних підприємці, а прописати іншу адресу на одній базі не дає.....
А яка у вас версія укрсклад?
підбір та продаж обладнання для торгівлі, допомога в налаштуваннях програми ⇒ "komfort-m.com.ua" ⇒ "t.me/komfortmservice" ⇒ ✆ 097-873-59-01

matiashi

Хтось вже використовував в продакшені цю нову програму чекбокса?? Судячи з інструкції гидота ще та(моя особиста думка). Чекбокс не шукає легких шляхів..... Кожну касу "вішати" на окремий порт.... Інтегратору розібратися після когось це буде ще той квест, а замовник нічого не підкаже, бо він не розуміє, що таке порт і навіщо він потрібний... Особисто я ще неналаштовував, но був би радий почути думки інших. Я вже не вдаюся в деталі, що зберігати базу офлайн чеків на компі де, скоріш за все не зарезервоване живлення і встановлено один жорсткий диск- це ще та лотарея, і не впевнений, що вдасця відновити акцизні продажі із кодами акцизних марок.
0674614593  /   0673274827

HumanKM

Цитата: matiashi від Вересень 08, 2024, 22:38:28Хтось вже використовував в продакшені цю нову програму чекбокса?? Судячи з інструкції гидота ще та(моя особиста думка). Чекбокс не шукає легких шляхів..... Кожну касу "вішати" на окремий порт.... Інтегратору розібратися після когось це буде ще той квест, а замовник нічого не підкаже, бо він не розуміє, що таке порт і навіщо він потрібний... Особисто я ще неналаштовував, но був би радий почути думки інших. Я вже не вдаюся в деталі, що зберігати базу офлайн чеків на компі де, скоріш за все не зарезервоване живлення і встановлено один жорсткий диск- це ще та лотарея, і не впевнений, що вдасця відновити акцизні продажі із кодами акцизних марок.



ну тут я з Вами не зовсім згоден
уявимо що у Вас звичайний касовий апарат. І він згорів при оффлайн режимі - ситуація 1 в 1 з зіпсованим компом...

Оффлайн можливий лише тоді, коли чеки можуть зберігатися на пристрої. То як інакше це можна реалізувати??? Це просто технічно не можливо.

Від чекбокса ще не юзав, а от з вчаснокасою - нема проблем. Я по 4 ФОПа вішав на їх девайс менеджер з одним локал портом.
вайбер 050-557-46-26

matiashi

Ну касові апарати мене оминули, но я зрозумів про що ви.Вчора спостерігав як раз смерть касового апарату(щось по живленню, но то хай сервіс розбирається). Но ПРРО-це вже інший рівень фісказації, де не має обмежень із за касового апарату. Я про те, що Чекбокс позиціонує себе як не найкращий розробник ПРРО і в той же час повертає в минуле привязуючи базу данних до кожного конкретного робочого місця, яке як і касовий апарат може в будь який момент померти. Чому не зробити одну базу на всі каси як це у Вчасно? На кожній касі робити RAID1 дуже жирно получиться. З власного досвіду по Вчасно-були випадки коли систеймний блок вмирав- заміна файла з базою данних на іншому ПК відновлює роботу магазину за 15-20 хв без єдиних втрат.
0674614593  /   0673274827