• Ласкаво просимо на Спільнота для обміну досвідом між користувачами програм УкрБланк, УкрСклад, УкрЗарплата.
 

До фіскалізація чеків.

Автор 4ahcomua, Лютий 07, 2024, 10:16:47

Попередня тема - Наступна тема

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

4ahcomua

Вже не вперше стикаюсь, коли при збоях у Чекбоксі чек не фіскалізується.
Та оплата здійснена і клієнт вже пішов.
Виходить, його потрібно "дофіскалізувати" коли відновиться робота з Чекбоксу і до завершення операційного дня.
Та я так розумію, такої можливості не має ? Наразі в списках чеків вікна касира я такої можливості не знайшов.
Хтось підкаже, як виходить з цієї ситуації ?

Можливо розробник розгляне можливість додати такий функціонал у журнал чеків.

HumanKM

Цитата: 4ahcomua від Лютий 07, 2024, 10:16:47Вже не вперше стикаюсь, коли при збоях у Чекбоксі чек не фіскалізується.
Та оплата здійснена і клієнт вже пішов.
Виходить, його потрібно "дофіскалізувати" коли відновиться робота з Чекбоксу і до завершення операційного дня.
Та я так розумію, такої можливості не має ? Наразі в списках чеків вікна касира я такої можливості не знайшов.
Хтось підкаже, як виходить з цієї ситуації ?

Можливо розробник розгляне можливість додати такий функціонал у журнал чеків.

Навряд чи розробник розгляне такий варіант, адже:
   фіскалізація має відбуватися в момент оплати а не після,
   якщо притримуватися закону, то Ви не мали права робити продаж, бо у Вас не працював пРРО

Тут би оффлайн режим роботи чекбокса в укрскладі допоміг, але щось там не складається і як наслідок ми не маємо оффлайна.

Більшість людей обирає пРРО, незважаючи на такі недоліки, бо:
   ціна фіскального принтера + драйвер + налаштування = 15-20 тис грн
   щомісячна плата за фіскальний принтер чека 500-1000грн залежно від регіону
   та ще й книгу КОРО треба вести
Тому більшість вважає що простіше, якщо і попадешся, заплатити штраф, ніж сплатити/сплачувати такі суми за РРО
вайбер 050-557-46-26

admin

Цитата: HumanKM від Лютий 07, 2024, 11:42:13Тут би оффлайн режим роботи чекбокса в укрскладі допоміг, але щось там не складається і як наслідок ми не маємо оффлайна.

Повноцінний офлайн повністю підтримується УкрСкладом при роботі з пРРО Вчасно.Каса. Це якщо ми говоримо про офлайн роботу самого робочого місця, на якому зник зв'язок. Якщо мова іде про зв'язок пРРО між податковою, то пРРО CheckBox працює в офлайл режимі, але в цей час онлайн потрібен для роботи між УкрСклад і пРРО CheckBox.

molotokk

Цитата: admin від Лютий 07, 2024, 11:51:06
Цитата: HumanKM від Лютий 07, 2024, 11:42:13Тут би оффлайн режим роботи чекбокса в укрскладі допоміг, але щось там не складається і як наслідок ми не маємо оффлайна.

Повноцінний офлайн повністю підтримується УкрСкладом при роботі з пРРО Вчасно.Каса. Це якщо ми говоримо про офлайн роботу самого робочого місця, на якому зник зв'язок. Якщо мова іде про зв'язок пРРО між податковою, то пРРО CheckBox працює в офлайл режимі, але в цей час онлайн потрібен для роботи між УкрСклад і пРРО CheckBox.
Проблема в наступному - чекбокс простіше і зручніше за вчасно. Набагато.
На чекбокс маємо дуже багато клієнтів (майже всі). І все чудово працює, плюс в них гарна і швидка підтримка - тому тут сенсу переходити на вчасно немає ніякого.
Але часто є не тільки проблеми на серверах ДПС, а проблеми з інтернетом, іноді в чекбокс і т.д.
Тому дуже необхідна саме можливість офлайн роботи між укрсклад + чекбокс.
підбір та продаж обладнання для торгівлі, допомога в налаштуваннях програми ⇒ "komfort-m.com" ⇒ "t.me/komfortmservice" ⇒ ✆ 097-873-59-01

Simplet

Цитата: admin від Лютий 07, 2024, 11:51:06
Цитата: HumanKM від Лютий 07, 2024, 11:42:13Тут би оффлайн режим роботи чекбокса в укрскладі допоміг, але щось там не складається і як наслідок ми не маємо оффлайна.
Повноцінний офлайн повністю підтримується УкрСкладом при роботі з пРРО Вчасно.Каса. Це якщо ми говоримо про офлайн роботу самого робочого місця, на якому зник зв'язок.
А що потрібно для того щоб так само працював Чекбокс? ( чи працюєте над вирішенням даного питання? чи зверталися до Чекбоксу щоб разом щось придумати?)
Чи на вибір 2 Прро Вчасно та Чекбокс - але "правильно " (з офлайном) працює лише Вчасно  - і вибір зводиться або танцці з бубнами при офлайні  або Вчасно ( яка трішки примудрила з налаштуваннями)
" Simplet "

majachok

Цитата: HumanKM від Лютий 07, 2024, 11:42:13
Цитата: 4ahcomua від Лютий 07, 2024, 10:16:47Вже не вперше стикаюсь, коли при збоях у Чекбоксі чек не фіскалізується.
Та оплата здійснена і клієнт вже пішов.
Виходить, його потрібно "дофіскалізувати" коли відновиться робота з Чекбоксу і до завершення операційного дня.
Та я так розумію, такої можливості не має ? Наразі в списках чеків вікна касира я такої можливості не знайшов.
Хтось підкаже, як виходить з цієї ситуації ?

Можливо розробник розгляне можливість додати такий функціонал у журнал чеків.

Навряд чи розробник розгляне такий варіант, адже:
   фіскалізація має відбуватися в момент оплати а не після,
   якщо притримуватися закону, то Ви не мали права робити продаж, бо у Вас не працював пРРО

Тут би оффлайн режим роботи чекбокса в укрскладі допоміг, але щось там не складається і як наслідок ми не маємо оффлайна.

Більшість людей обирає пРРО, незважаючи на такі недоліки, бо:
   ціна фіскального принтера + драйвер + налаштування = 15-20 тис грн
   щомісячна плата за фіскальний принтер чека 500-1000грн залежно від регіону
   та ще й книгу КОРО треба вести
Тому більшість вважає що простіше, якщо і попадешся, заплатити штраф, ніж сплатити/сплачувати такі суми за РРО

ТОМУ Я ВСІХ ПЕРЕВІВ НА ВЧАСНО!!!! Хоча налаштовувати чек-бакс простіше....
Теорія, - це однозначно треба, але на практиці, щось може бути не так! :-)

Simplet

#6
ось до того воно  й підходить  що шукати варіант - і напевно пробувати переводити
 ( чекбокс як починає глюкати то у всіх і вдразу )
- і телефон гарячий  - 1місто - пару точок   і обовязково у всіх одночасно зависає і люди не можуть почекати  - купа лишніх запитань  коли як а чи не зняло в мене 2 рази....
ось як на даний момент - чекбокс офлайн - і все....хоч бери і не торгуй ( всі картою) а сидіти і в кінці дня проводити  всі товари вручну   ( ну ладно 1 - 2 рази но не щодня - то вже трішки занадто)
" Simplet "

Simplet


ТОМУ Я ВСІХ ПЕРЕВІВ НА ВЧАСНО!!!! Хоча налаштовувати чек-бакс простіше....
[/quote]
з якими проблемами стикнулися при переході на Вчасно? якщо не таємниця - поділіться інформацією ( щоб знати на що розраховувати і чи варто воно того
" Simplet "

majachok

Цитата: Simplet від Лютий 08, 2024, 15:51:52ТОМУ Я ВСІХ ПЕРЕВІВ НА ВЧАСНО!!!! Хоча налаштовувати чек-бакс простіше....
з якими проблемами стикнулися при переході на Вчасно? якщо не таємниця - поділіться інформацією ( щоб знати на що розраховувати і чи варто воно того
[/quote]
1. Реєструйтесь і тренуйтесь на тестовій касі. Вона створена для того .об налаштувати і протестувати програми і обладнання.

2. Кол установите девайсменеджер, - то треба буде підібрати параметри друку чеків. на 80 стрічці це простіше нвж на 58!!!!! але ще багато залежить від принтера чеків. уноді поля виставити - проблема. тут подивіться:
https://www.softbalance.com.ua/forum/index.php/topic,6000.0.html

3. Для друку чеків використовуйте не КЕП касира, а КЕП печатку-підпис суб'єкта господарювання для РРО. Під ним можуть працювати всі наймані працівники.
Теорія, - це однозначно треба, але на практиці, щось може бути не так! :-)

4ahcomua

Цитата: molotokk від Лютий 07, 2024, 12:28:28Тому дуже необхідна саме можливість офлайн роботи між укрсклад + чекбокс.
Тут згоден. А де саме проблема. Мають відбутись якісь зміни в УкрСклад, чи це повинні зробити доопрацювання Чекбокс ?

matiashi

Цитата: molotokk від Лютий 07, 2024, 12:28:28
Цитата: admin від Лютий 07, 2024, 11:51:06
Цитата: HumanKM від Лютий 07, 2024, 11:42:13Тут би оффлайн режим роботи чекбокса в укрскладі допоміг, але щось там не складається і як наслідок ми не маємо оффлайна.

Повноцінний офлайн повністю підтримується УкрСкладом при роботі з пРРО Вчасно.Каса. Це якщо ми говоримо про офлайн роботу самого робочого місця, на якому зник зв'язок. Якщо мова іде про зв'язок пРРО між податковою, то пРРО CheckBox працює в офлайл режимі, але в цей час онлайн потрібен для роботи між УкрСклад і пРРО CheckBox.
Проблема в наступному - чекбокс простіше і зручніше за вчасно. Набагато.
На чекбокс маємо дуже багато клієнтів (майже всі). І все чудово працює, плюс в них гарна і швидка підтримка - тому тут сенсу переходити на вчасно немає ніякого.
Але часто є не тільки проблеми на серверах ДПС, а проблеми з інтернетом, іноді в чекбокс і т.д.
Тому дуже необхідна саме можливість офлайн роботи між укрсклад + чекбокс.
Ой не сказав би, що в Чекбокс швидка підтримка. А вчасно "боїться" перепаів світла, так як використовується SQLite. Декілька разів вмирала БД.((
0674614593

molotokk

Цитата: matiashi від Лютий 12, 2024, 21:29:47
Цитата: molotokk від Лютий 07, 2024, 12:28:28
Цитата: admin від Лютий 07, 2024, 11:51:06
Цитата: HumanKM від Лютий 07, 2024, 11:42:13Тут би оффлайн режим роботи чекбокса в укрскладі допоміг, але щось там не складається і як наслідок ми не маємо оффлайна.

Повноцінний офлайн повністю підтримується УкрСкладом при роботі з пРРО Вчасно.Каса. Це якщо ми говоримо про офлайн роботу самого робочого місця, на якому зник зв'язок. Якщо мова іде про зв'язок пРРО між податковою, то пРРО CheckBox працює в офлайл режимі, але в цей час онлайн потрібен для роботи між УкрСклад і пРРО CheckBox.
Проблема в наступному - чекбокс простіше і зручніше за вчасно. Набагато.
На чекбокс маємо дуже багато клієнтів (майже всі). І все чудово працює, плюс в них гарна і швидка підтримка - тому тут сенсу переходити на вчасно немає ніякого.
Але часто є не тільки проблеми на серверах ДПС, а проблеми з інтернетом, іноді в чекбокс і т.д.
Тому дуже необхідна саме можливість офлайн роботи між укрсклад + чекбокс.
Ой не сказав би, що в Чекбокс швидка підтримка. А вчасно "боїться" перепаів світла, так як використовується SQLite. Декілька разів вмирала БД.((
З особистого досвіду - в чекбокс все вирішується протягом +- 5 хвилин
підбір та продаж обладнання для торгівлі, допомога в налаштуваннях програми ⇒ "komfort-m.com" ⇒ "t.me/komfortmservice" ⇒ ✆ 097-873-59-01

Simplet

Ой не сказав би, що в Чекбокс швидка підтримка. А вчасно "боїться" перепаів світла, так як використовується SQLite. Декілька разів вмирала БД.((
[/quote]
а яким сервісом Ви користуєтеся?

Чекбокс зручне та швидке налаштування - тим паче не потрібно вибирати з чим і як працювати - все витягує з податкової.
Але останнім часом почало бісити підвисання та задвоєння чеків (і не потрібно тут говорити про поганий інтернет ;))
вечірні офлайни - коли навіть фіскалізацію не провести ....(десь намагаєшся зрозуміти що технічні аспекти) але коли всі магазини починають телефонувати і казати що чек задвоїло затроїло і нема можливості закрити зміну ...( а тех.підтримка то одне з Твоїх побічних завдань - є ще основні від яких ніхто не звільняв) то Вибішує
" Simplet "

matiashi

Цитата: molotokk від Лютий 12, 2024, 23:10:41
Цитата: matiashi від Лютий 12, 2024, 21:29:47
Цитата: molotokk від Лютий 07, 2024, 12:28:28
Цитата: admin від Лютий 07, 2024, 11:51:06
Цитата: HumanKM від Лютий 07, 2024, 11:42:13Тут би оффлайн режим роботи чекбокса в укрскладі допоміг, але щось там не складається і як наслідок ми не маємо оффлайна.
Повноцінний офлайн повністю підтримується УкрСкладом при роботі з пРРО Вчасно.Каса. Це якщо ми говоримо про офлайн роботу самого робочого місця, на якому зник зв'язок. Якщо мова іде про зв'язок пРРО між податковою, то пРРО CheckBox працює в офлайл режимі, але в цей час онлайн потрібен для роботи між УкрСклад і пРРО CheckBox.
Проблема в наступному - чекбокс простіше і зручніше за вчасно. Набагато.
На чекбокс маємо дуже багато клієнтів (майже всі). І все чудово працює, плюс в них гарна і швидка підтримка - тому тут сенсу переходити на вчасно немає ніякого.
Але часто є не тільки проблеми на серверах ДПС, а проблеми з інтернетом, іноді в чекбокс і т.д.
Тому дуже необхідна саме можливість офлайн роботи між укрсклад + чекбокс.
Ой не сказав би, що в Чекбокс швидка підтримка. А вчасно "боїться" перепаів світла, так як використовується SQLite. Декілька разів вмирала БД.((
З особистого досвіду - в чекбокс все вирішується протягом +- 5 хвилин

Зазвичай помічаю проблеми коли глючить інтернет/сервіс з боку чекбокса. І це виявляється масова проблема і в той момент "ваш дзвінок дуже важливий для нас. ми вам колись перетелефонуємо" Простой був у вчасно каса лише один раз, но тепере знаю як ту проблему швидко вирішити самому, лягла база данних вночі на VPS.
0674614593

matiashi

#14
Цитата: Simplet від Лютий 13, 2024, 08:52:48Ой не сказав би, що в Чекбокс швидка підтримка. А вчасно "боїться" перепаів світла, так як використовується SQLite. Декілька разів вмирала БД.((
а яким сервісом Ви користуєтеся?

Чекбокс зручне та швидке налаштування - тим паче не потрібно вибирати з чим і як працювати - все витягує з податкової.
Але останнім часом почало бісити підвисання та задвоєння чеків (і не потрібно тут говорити про поганий інтернет ;))
вечірні офлайни - коли навіть фіскалізацію не провести ....(десь намагаєшся зрозуміти що технічні аспекти) але коли всі магазини починають телефонувати і казати що чек задвоїло затроїло і нема можливості закрити зміну ...( а тех.підтримка то одне з Твоїх побічних завдань - є ще основні від яких ніхто не звільняв) то Вибішує
[/quote] Переводьте на вчасно, реєструються торгові точки не складніше ніж в чекбокс. Зате потім ви про точку забуваєтесь на довго, доки людський фактор не зіграє і продавець, щось неначудить.


UDP.Ви людина не дурна, потратьте 30хв часу і потестуйте вчасно. Думаю ви не повернетесь на чекбокс в плані ПРРО для укрсклад.
0674614593