• Ласкаво просимо на Спільнота для обміну досвідом між користувачами програм УкрБланк, УкрСклад, УкрЗарплата.
 

Термінал анульовує - Укрсклад проводить чек

Автор Дмитро, Січень 04, 2024, 12:04:17

Попередня тема - Наступна тема

0 Користувачі і 2 Гостей дивляться цю тему.

Дмитро

Доброго дня, вже разів 10 за останні 30 днів трапляється таке що термінал від Приватбанку анульовує оплату і роздруковує чек ( де вказано що він анульований ) а Укрсклад проводить чек як нібито оплата пройшла успішно.

Версія програми на момент помилок була 7,83. ( нову версію 7,85 встановив 3 дні тому ).

У когось було щось подібне?

molotokk

Добрий день. Детальніше - який термінал/драйвер/тип підключення/дані ком порту...
підбір та продаж обладнання для торгівлі, допомога в налаштуваннях програми ⇒ "komfort-m.com.ua" ⇒ "t.me/komfortmservice" ⇒ ✆ 097-873-59-01

HumanKM

Скоріш за все Приват або Ощад
щоб уникнути даної проблеми, замовте в банка заміну протоколо з BPOS на BPOS1
В укрскладі також має бути завантажено BPOS1.
Даний протокол передбачає отримання підтвердження.
вайбер 050-557-46-26

Kroyon

#3
Цитата: HumanKM від Січень 04, 2024, 14:17:02Скоріш за все Приват або Ощад
щоб уникнути даної проблеми, замовте в банка заміну протоколо з BPOS на BPOS1
В укрскладі також має бути завантажено BPOS1.
Даний протокол передбачає отримання підтвердження.
В мене працює з BPOS1, але таке теж відбувається. Відповідь банку - "плохий зв`язок" або щось подібне. Тряплялось декілька разів... Версія 7.81.2 (на раніших версіях також було).
Проблема не часта (можно сказати, що зовсім інколи виникає). Тому касири дивляться спочатку на чек з терміналу і тільки тоді відпускають покупця.


Kroyon

#4
Цитата: Kroyon від Січень 04, 2024, 15:39:39
Цитата: HumanKM від Січень 04, 2024, 14:17:02Скоріш за все Приват або Ощад
щоб уникнути даної проблеми, замовте в банка заміну протоколо з BPOS на BPOS1
В укрскладі також має бути завантажено BPOS1.
Даний протокол передбачає отримання підтвердження.
В мене працює з BPOS1, але таке теж відбувається. Відповідь банку - "плохий зв`язок" або щось подібне. Тряплялось декілька разів... Версія 7.81.2 (на раніших версіях також було).
Проблема не часта (можно сказати, що зовсім інколи виникає). Тому касири дивляться спочатку на чек з терміналу і тільки тоді відпускають покупця.


З найгіршого - у покупця гроші списуються и через декілька хвилин (а то і менше) повертаються. УкрСклад проводить, як і потрібно, але грошей за продаж нема. Відбувається дуже рідко і, щиро кажучи, умов за якими це відбувається не зміг зловити. Забов`язав касирів слідкувати за статусом у чеку терміналу.

Simplet

#5
пару раз така помилка виникала =  Приват термінал ingenico ict220
в основному було коли весь товар клієнта вже в вікні касира (пропіканий сканером)
і Ти такий Ф10 Ф10 Ф10 - сума на термінал пішла - і тут клієнт згадує що він щось забув
( або просто стоіть з кимось говорить) проходить тих пару хв (таймаут виставлений в налаштуваннях Укрскладу до POS)  і в останню мить клієнт підносить (проводить карту)
- і далі 2 варіанти розвитку:
1й - в нього знімає і відразу повертає кошти а Укрсклад проводить через Чекбокс як успіщну операцію
2й- термінал дає відмову а Укрсклад через Чекбок показує успішну оплату

допоки головне не спішити та бути Уважними:
коли сам за касою дивлюся щою термінал видав чек і вже потім вручну підтвердження через укрсклад
( забрати галочку в віконечку автоматично закривати вікно)
так само і касирам наголошується - спочатку чек з терміналу ( оглянути щоб була оплата) а далі підтвердження і роздруковка чеку клієнту
" Simplet "

Дмитро

Цитата: molotokk від Січень 04, 2024, 13:40:31Добрий день. Детальніше - який термінал/драйвер/тип підключення/дані ком порту...

Приватбанк, Інженіко,протокол BPOS.
 
Ну як я бачу така проблема не тільки в мене іноді трапляється, просто не зрозуміло чому Укрсклад проводить чек який анульований.

Цитата: Kroyon від Січень 04, 2024, 15:39:39
Цитата: HumanKM від Січень 04, 2024, 14:17:02Скоріш за все Приват або Ощад
щоб уникнути даної проблеми, замовте в банка заміну протоколо з BPOS на BPOS1
В укрскладі також має бути завантажено BPOS1.
Даний протокол передбачає отримання підтвердження.
В мене працює з BPOS1, але таке теж відбувається. Відповідь банку - "плохий зв`язок" або щось подібне. Тряплялось декілька разів... Версія 7.81.2 (на раніших версіях також було).
Проблема не часта (можно сказати, що зовсім інколи виникає). Тому касири дивляться спочатку на чек з терміналу і тільки тоді відпускають покупця.



Ну у нас також був поганий зв'язок і довго "думав" термінал, але прокинули проводом від роутера і почав добре працювати, без тормозів.

HumanKM

Цитата: Дмитро від Січень 05, 2024, 12:15:04
Цитата: molotokk від Січень 04, 2024, 13:40:31Добрий день. Детальніше - який термінал/драйвер/тип підключення/дані ком порту...

Приватбанк, Інженіко,протокол BPOS.
 
Ну як я бачу така проблема не тільки в мене іноді трапляється, просто не зрозуміло чому Укрсклад проводить чек який анульований.

Цитата: Kroyon від Січень 04, 2024, 15:39:39
Цитата: HumanKM від Січень 04, 2024, 14:17:02Скоріш за все Приват або Ощад
щоб уникнути даної проблеми, замовте в банка заміну протоколо з BPOS на BPOS1
В укрскладі також має бути завантажено BPOS1.
Даний протокол передбачає отримання підтвердження.
В мене працює з BPOS1, але таке теж відбувається. Відповідь банку - "плохий зв`язок" або щось подібне. Тряплялось декілька разів... Версія 7.81.2 (на раніших версіях також було).
Проблема не часта (можно сказати, що зовсім інколи виникає). Тому касири дивляться спочатку на чек з терміналу і тільки тоді відпускають покупця.



Ну у нас також був поганий зв'язок і довго "думав" термінал, але прокинули проводом від роутера і почав добре працювати, без тормозів.


Замініть протокол як я описав вище. Вірніш просіть банк замінити протокол на BPOS1. Наголошую не тільки в програмі - а в терміналі важливо замінити протокол.
вайбер 050-557-46-26

Valerikkon

В настройках POS есть тайм аут, попробуйте его увеличить ( например до 300 ).
Скорее всего тайм аут терминала превышает стоящий у вас по умолчанию 60
 и не дожидаясь ответа терминала при плохой связи фискализирует чек.

Valerikkon


Valerikkon

А ще у кого є така заморочка, та терміналом використовується картка МТС або Водафон дзвоніть в техпідтримку банку і просіть змінити на Лайф або Кихвстар ( хто краще робить у торговій точці ).
Мені допоміг спочатку таймаут, а потім заміна оператора.

matiashi

Цитата: Valerikkon від Січень 26, 2024, 21:10:17А ще у кого є така заморочка, та терміналом використовується картка МТС або Водафон дзвоніть в техпідтримку банку і просіть змінити на Лайф або Кихвстар ( хто краще робить у торговій точці ).
Мені допоміг спочатку таймаут, а потім заміна оператора.
а чому б термінали не підключати на кабель провайдера, бо як мінімум є РРО, а значить і якийсь інтернет?
0674614593  /   0673274827

Valerikkon

Цитата: matiashi від Січень 28, 2024, 21:47:46а чому б термінали не підключати на кабель провайдера, бо як мінімум є РРО, а значить і якийсь інтернет?
Бо кабель провайдера не завжди є.

majachok

Теорія, - це однозначно треба, але на практиці, щось може бути не так! :-)

HumanKM

Є така версія. Можу поділитися якщо треба
вайбер 050-557-46-26