• Ласкаво просимо на Спільнота для обміну досвідом між користувачами програм УкрБланк, УкрСклад, УкрЗарплата.
 

Висит база!У кого как?

Автор isian1, Квітень 03, 2020, 19:56:20

Попередня тема - Наступна тема

0 Користувачі і 3 Гостей дивляться цю тему.

HumanKM

я б спробував наступний алгоритм дій:
1. Взяти якийсь ПК, наприклад свій ноут. Встановити голу базу укрсклад, завести з нуля пару товарів. Перевірити швидкість.
 Якщо все ок, то
2. Встановити на цей ПК клієнтську базу з тормозами і спробувати
 Якщо все ок, то
3. Встановити на клієнтський ПК наново голий укрсклад, завести пару товарів і спробувати

Таким чином можна визначити - проблема в базі, чи в ПК

Звісно, якщо виявиться що ця база на іншому пк літатиме, то треба міняти чи ремонтувати залізо
Ну а якщо заміна ПК не вирішує проблему, то заархівувати і вислати на укрсклад для вивчення проблеми і пошуку косяка.
вайбер 050-557-46-26

isian1

кажу ж взяв голий сервак , не топ але мабуть більш потуний ніж в 99% користувачів на цьому форумі ...  В мене клієнт і сервер на одному пк. це проблема виключно в базі+ оновлення ...

isian1

дкмаю ще видалити товари яких немає і не буде ... а їх у мене тисяч 20-30 не менше ... Потрібен фахівець який може скрипт написати насткпним чином :

якщо товар кількустю = 0
і руху по ньому не було > 365 днів(1 рік)
то видалити його на
 Хто зможе допомогти на платній основі ? чи звернутися до техпідтримки, що скажете?

molotokk

Цитата: HumanKM від Травень 30, 2023, 13:30:34я б спробував наступний алгоритм дій:
1. Взяти якийсь ПК, наприклад свій ноут. Встановити голу базу укрсклад, завести з нуля пару товарів. Перевірити швидкість.
 Якщо все ок, то
2. Встановити на цей ПК клієнтську базу з тормозами і спробувати
 Якщо все ок, то
3. Встановити на клієнтський ПК наново голий укрсклад, завести пару товарів і спробувати

Таким чином можна визначити - проблема в базі, чи в ПК

Звісно, якщо виявиться що ця база на іншому пк літатиме, то треба міняти чи ремонтувати залізо
Ну а якщо заміна ПК не вирішує проблему, то заархівувати і вислати на укрсклад для вивчення проблеми і пошуку косяка.
Прикол в чому - є сервак, і підключено 7 компів - клієнтів (по інтернету, мережеве з'єднання, без rdp) - тільки на 1 з всіх компів такі глюки
підбір та продаж обладнання для торгівлі, допомога в налаштуваннях програми ⇒ "komfort-m.com" ⇒ "t.me/komfortmservice" ⇒ ✆ 097-873-59-01

hertzrobotics

Цитата: molotokk від Травень 30, 2023, 22:13:51
Цитата: HumanKM від Травень 30, 2023, 13:30:34я б спробував наступний алгоритм дій:
1. Взяти якийсь ПК, наприклад свій ноут. Встановити голу базу укрсклад, завести з нуля пару товарів. Перевірити швидкість.
 Якщо все ок, то
2. Встановити на цей ПК клієнтську базу з тормозами і спробувати
 Якщо все ок, то
3. Встановити на клієнтський ПК наново голий укрсклад, завести пару товарів і спробувати

Таким чином можна визначити - проблема в базі, чи в ПК

Звісно, якщо виявиться що ця база на іншому пк літатиме, то треба міняти чи ремонтувати залізо
Ну а якщо заміна ПК не вирішує проблему, то заархівувати і вислати на укрсклад для вивчення проблеми і пошуку косяка.
Прикол в чому - є сервак, і підключено 7 компів - клієнтів (по інтернету, мережеве з'єднання, без rdp) - тільки на 1 з всіх компів такі глюки

Може фаєрвол перегляньте?
[url="https://t.me/teaminves"]https://t.me/teaminves[/url]

isian1

Цитата: molotokk від Травень 30, 2023, 22:13:51
Цитата: HumanKM від Травень 30, 2023, 13:30:34я б спробував наступний алгоритм дій:
1. Взяти якийсь ПК, наприклад свій ноут. Встановити голу базу укрсклад, завести з нуля пару товарів. Перевірити швидкість.
 Якщо все ок, то
2. Встановити на цей ПК клієнтську базу з тормозами і спробувати
 Якщо все ок, то
3. Встановити на клієнтський ПК наново голий укрсклад, завести пару товарів і спробувати

Таким чином можна визначити - проблема в базі, чи в ПК

Звісно, якщо виявиться що ця база на іншому пк літатиме, то треба міняти чи ремонтувати залізо
Ну а якщо заміна ПК не вирішує проблему, то заархівувати і вислати на укрсклад для вивчення проблеми і пошуку косяка.
Прикол в чому - є сервак, і підключено 7 компів - клієнтів (по інтернету, мережеве з'єднання, без rdp) - тільки на 1 з всіх компів такі глюки

ДОречі сьогодні помітив наступне , перевірте будь ласка в себе , чи у вакс так само чи ні....
 Якщо заходжу наприклад в Акт інвентарізвції ставлю галочку " Режим сканера штрихкоду" і сканую товар то затримка і висяк гарантовано 5-8 сек... а якщо знімаю галочку й просто сканую - то товар знаходь миттєво ...
Потім беру щоб виключити сканер копірую штрихкод і вставляю його в пошук :
 - при включеній галочці "Режим сканера штрихкоду" - зависає
 - при виключеній - миттєво знаходить товар ...
 от така ....... малята!  і що це може бути ???

molotokk

Цитата: isian1 від Травень 31, 2023, 21:41:45
Цитата: molotokk від Травень 30, 2023, 22:13:51
Цитата: HumanKM від Травень 30, 2023, 13:30:34я б спробував наступний алгоритм дій:
1. Взяти якийсь ПК, наприклад свій ноут. Встановити голу базу укрсклад, завести з нуля пару товарів. Перевірити швидкість.
 Якщо все ок, то
2. Встановити на цей ПК клієнтську базу з тормозами і спробувати
 Якщо все ок, то
3. Встановити на клієнтський ПК наново голий укрсклад, завести пару товарів і спробувати

Таким чином можна визначити - проблема в базі, чи в ПК

Звісно, якщо виявиться що ця база на іншому пк літатиме, то треба міняти чи ремонтувати залізо
Ну а якщо заміна ПК не вирішує проблему, то заархівувати і вислати на укрсклад для вивчення проблеми і пошуку косяка.
Прикол в чому - є сервак, і підключено 7 компів - клієнтів (по інтернету, мережеве з'єднання, без rdp) - тільки на 1 з всіх компів такі глюки

ДОречі сьогодні помітив наступне , перевірте будь ласка в себе , чи у вакс так само чи ні....
 Якщо заходжу наприклад в Акт інвентарізвції ставлю галочку " Режим сканера штрихкоду" і сканую товар то затримка і висяк гарантовано 5-8 сек... а якщо знімаю галочку й просто сканую - то товар знаходь миттєво ...
Потім беру щоб виключити сканер копірую штрихкод і вставляю його в пошук :
 - при включеній галочці "Режим сканера штрихкоду" - зависає
 - при виключеній - миттєво знаходить товар ...
 от така ....... малята!  і що це може бути ???
В документах глюків зі сканером поки що не траплялось, хоча багато хто з клієнтів працює з документами через Режим сканера штрихкоду.
підбір та продаж обладнання для торгівлі, допомога в налаштуваннях програми ⇒ "komfort-m.com" ⇒ "t.me/komfortmservice" ⇒ ✆ 097-873-59-01

matiashi

Цитата: molotokk від Травень 30, 2023, 22:13:51
Цитата: HumanKM від Травень 30, 2023, 13:30:34я б спробував наступний алгоритм дій:
1. Взяти якийсь ПК, наприклад свій ноут. Встановити голу базу укрсклад, завести з нуля пару товарів. Перевірити швидкість.
 Якщо все ок, то
2. Встановити на цей ПК клієнтську базу з тормозами і спробувати
 Якщо все ок, то
3. Встановити на клієнтський ПК наново голий укрсклад, завести пару товарів і спробувати

Таким чином можна визначити - проблема в базі, чи в ПК

Звісно, якщо виявиться що ця база на іншому пк літатиме, то треба міняти чи ремонтувати залізо
Ну а якщо заміна ПК не вирішує проблему, то заархівувати і вислати на укрсклад для вивчення проблеми і пошуку косяка.
Прикол в чому - є сервак, і підключено 7 компів - клієнтів (по інтернету, мережеве з'єднання, без rdp) - тільки на 1 з всіх компів такі глюки
Гарний у Вас провайдер. В мене при тестах, якщо пропаде 2-3 пакети пінга(пінг на сервер 5-6мс), то зразу ідуть помилки, ругання на якісь модулі і т.д, потрібно було перезаходити в клієнт, перевів на РДП проблема зникла.
0674614593

matiashi

Цитата: molotokk від Травень 30, 2023, 22:13:51
Цитата: HumanKM від Травень 30, 2023, 13:30:34я б спробував наступний алгоритм дій:
1. Взяти якийсь ПК, наприклад свій ноут. Встановити голу базу укрсклад, завести з нуля пару товарів. Перевірити швидкість.
 Якщо все ок, то
2. Встановити на цей ПК клієнтську базу з тормозами і спробувати
 Якщо все ок, то
3. Встановити на клієнтський ПК наново голий укрсклад, завести пару товарів і спробувати

Таким чином можна визначити - проблема в базі, чи в ПК

Звісно, якщо виявиться що ця база на іншому пк літатиме, то треба міняти чи ремонтувати залізо
Ну а якщо заміна ПК не вирішує проблему, то заархівувати і вислати на укрсклад для вивчення проблеми і пошуку косяка.
Прикол в чому - є сервак, і підключено 7 компів - клієнтів (по інтернету, мережеве з'єднання, без rdp) - тільки на 1 з всіх компів такі глюки
а як справи з антивірусом?? Був глюк, довгий запуск програми і підвісання при відкриттю документів, виключення на сканування папки програми і папки з базою вирішило проблему. Можливо антивірус перевіряє Вашого клієта і із за цього все тормозить?
0674614593

molotokk

там у клієнта антивіруса взагалі немає
підбір та продаж обладнання для торгівлі, допомога в налаштуваннях програми ⇒ "komfort-m.com" ⇒ "t.me/komfortmservice" ⇒ ✆ 097-873-59-01

matiashi

Цитата: isian1 від Травень 29, 2023, 21:58:28В мене вже мізки плавляться !!! Нагадаю база висить особливо при пошуку сканером штрихкоду (8-15сек)
Що я зробив:
1) взяв сервак HP DL380 Xeon - 2 проца , 128гб оперативки , SSD й т.д.
2) поставив на нього весію 7 укрсклад ОСТАННЮ
3) ПІДНЯВ БЕКАП -
 ВСЕ ОДНО ВИСИТЬ
4) ЗРОБИВ ОЧИСТКУ БАЗИ ЗІ ЗБЕРІГАННЯМ КІЛЬКОСТІ ТОВАРІВ
 все ОДНО ВИСИТЬ - Висновок - проблема останніх версій , я перед цим більше пів року не оновлювався і все більш-менш , а тут таке !!!

Що цікаво  - на цьому більш потужному серевері база зависає а на 8 сек , на моєму старому - 14 сек ...
Служба підтримки нічого внятного зробити або сказати не може - аргументуючи тим, що я на форумі вже написав про проблему ... (хоча форум не є техпідтримкою - а спільнота )
Що робити незнаю ... вже просто руки опускаються - починаю шукати заміну ... чи хтось може вже таку проблему осилив ???
А якщо на убунту сервері підняти firebird там він веселіше відпрацьовує чим на віндовсі.... Не володію подібною базою, но булоб цікаво потестувать.
0674614593

matiashi

#56
Цитата: molotokk від Червень 01, 2023, 23:16:41там у клієнта антивіруса взагалі немає

Тоді б я дивився у бік мережі, можливо дрова на мережеву карту(оновити чи відкотить на старішу), а ідеально було б замінити мережеву карту на нову.

UDP. Трішки не торгівля, но був випадок, коли один знайомий геймер, скаржився на періодичні затримки у грі, думав, що інтернет винен. Но по "умному" свічу було дуже багато помилок порта, оновлення драйвера мережевої карти вирішило проблему. Випадок дуже не стандартний... Хто зна як поведе себе програма коли будуть якісь біти втрачатися. Може буде повторювати запроси поки не прийде відповідь від сервеа з базою із за цього ідвисання, а може бить помилки....
0674614593

isian1

Доброго всім часу! Друзі ,вибачаюся що між повідомленнями багато часу ....  невистачає його ремонтувати(тестувати) базу , бо хлопцям на передок виробляємо й передаємо багато цікавих речей , від підривників та павербанків до автомобілів !
 Але , я зробив доволі цікавий тест і поки що неможу все таки збагнути в чому проблема , можливо ви мені допоможете?
 1) Взяв базу яка встановленна на версії 7.77 в якій при скануванні штрихкоду пошук займає 4-10 сек ... в залежності від потужності серверу( тести проводив на двох різних сереверах + ще на своєму робочому ПК ).
 2) результати невтішні , в базі "очищував дані" , навіть допомогли мені сховати товари які не використовуються з нулями - нічого не допомогло - пошук займає багато часу - 4-10 сек , якщо інвентерізацію робити то можна повіситися...
3) АЛЕ.... я знайшов на одному з робочих ПК версію програми 7.33 - підняв резерв на цій версії - і моєму здивуванні не було меж -  пошук працює просто чудово й миттєво !!!!
- Помітив що в версії 7.77 галочка "Використовувати сканер штрихкоду" також присутня в довіднику товарів а в 7.33 в довіднику немає - лише в документах!
  ТОбто веду до того що якимось чином "саме моя" база не хоче працювати добре на версії 7.77 , тобто якимось діями , можливо змінами утворилася така несумісність ...
 Думаю що мої експеременти не залишили сумніву що проблема не в сканері чи інших налаштуваннях а саме в моєму оновленні до 7.77 ... Я ні в якому разі не звинувачую розробників ! Тому що проблема локальна лише в мене , хочу лише знайти варіант її вирішення !
 - Можливо хтось розуміє  в чому діло ? Можливо в когось є установочні файли мережевої версії 7.33 , бо я нажаль всі повидаляв (((

admin

Якщо є можливість, надішліть файл бази на підтримку, саме файл бази (sklad.tcb), а не резерв. Більше схоже що індекс "вилетів" чи не піднявся, наприклад при відновленні бази, якщо була раніше поломка. Також надішліть ПОВНИЙ знімок екрану пошуку товару, щоб нам 1 в 1 повторити ситуацію.

molotokk

Цитата: isian1 від Червень 21, 2023, 20:36:40Доброго всім часу! Друзі ,вибачаюся що між повідомленнями багато часу ....  невистачає його ремонтувати(тестувати) базу , бо хлопцям на передок виробляємо й передаємо багато цікавих речей , від підривників та павербанків до автомобілів !
 Але , я зробив доволі цікавий тест і поки що неможу все таки збагнути в чому проблема , можливо ви мені допоможете?
 1) Взяв базу яка встановленна на версії 7.77 в якій при скануванні штрихкоду пошук займає 4-10 сек ... в залежності від потужності серверу( тести проводив на двох різних сереверах + ще на своєму робочому ПК ).
 2) результати невтішні , в базі "очищував дані" , навіть допомогли мені сховати товари які не використовуються з нулями - нічого не допомогло - пошук займає багато часу - 4-10 сек , якщо інвентерізацію робити то можна повіситися...
3) АЛЕ.... я знайшов на одному з робочих ПК версію програми 7.33 - підняв резерв на цій версії - і моєму здивуванні не було меж -  пошук працює просто чудово й миттєво !!!!
- Помітив що в версії 7.77 галочка "Використовувати сканер штрихкоду" також присутня в довіднику товарів а в 7.33 в довіднику немає - лише в документах!
  ТОбто веду до того що якимось чином "саме моя" база не хоче працювати добре на версії 7.77 , тобто якимось діями , можливо змінами утворилася така несумісність ...
 Думаю що мої експеременти не залишили сумніву що проблема не в сканері чи інших налаштуваннях а саме в моєму оновленні до 7.77 ... Я ні в якому разі не звинувачую розробників ! Тому що проблема локальна лише в мене , хочу лише знайти варіант її вирішення !
 - Можливо хтось розуміє  в чому діло ? Можливо в когось є установочні файли мережевої версії 7.33 , бо я нажаль всі повидаляв (((
0978735901 - напишіть на вайбер/тг - скину файли
підбір та продаж обладнання для торгівлі, допомога в налаштуваннях програми ⇒ "komfort-m.com" ⇒ "t.me/komfortmservice" ⇒ ✆ 097-873-59-01