• Ласкаво просимо на Спільнота для обміну досвідом між користувачами програм УкрБланк, УкрСклад, УкрЗарплата.
 

ПРРО Оффлайн

Автор sng76, Березень 12, 2022, 20:40:33

Попередня тема - Наступна тема

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

Valerikkon

Цитата: homebuh від Травень 21, 2022, 11:18:02
Добавлю сюди один неприємний глюк:
коли у вікні кассира проводити оплату при цьому галочки друку чека та фіскального друку чека стоять і курсор стоіть у полі сума від клієнта, і випадково зчитати сканером любий товар чек закривається проходить оплата і слідуюча оплата наступноі покупки не буде проходити через фіскальний, тому, що галочка автоматом знімається з поля фіскальний друк чеку.

Скорее всего у вас сканер настроен таким образом, что после сканирования штрих-кода ставит символ перевода каретки.
Можете отключить этот режим ( придется вручную нажимать ЕNТЕR).
проверить настройки сканера можно в обычном блокноте.

admin

Цитата: Valerikkon від Травень 30, 2022, 15:31:47
Скорее всего у вас сканер настроен таким образом, что после сканирования штрих-кода ставит символ перевода каретки.
Можете отключить этот режим ( придется вручную нажимать ЕNТЕR).
проверить настройки сканера можно в обычном блокноте.

Достатньо перемкнути сканер штрих-кодів в нормальний режим роботи RS-232, де програми розуміють що працюють саме з сканером, а не в режим емуляції клавіатури. І це не раз було порекомендовано користувачу homebuh.

HumanKM

Всім привіт!

Вчергове хочу підняти тему проблем пРРО чекбокс.
Вчаснокасу не пропонувати - жоден мій клієнт туди не хоче.
Тому вчергове прошу оффлайн режим для чекбокса.

Тепер про проблему:

Сьогодні чекбокс мав купу проблем - про що всіх сповістили. Опишу одну з них, яку вважаю за необхідне вирішити на рівні укрскладу.

В кількох клієнтів трапилося наступне:
1. набрали чек
2. оплата терміналом привязаним до каси
3. оплата успішна - про що сповіщає укрсклад в вікні касира, гроші в клієнта зняло
4. нажимаємо ентер, щоб відправити чек на податкову і роздрукувати його
5. Програма повертає нас у вікно касира, чека не друкує і на чекбокс його не відправляє, гроші в Х-звіт не зараховує.

по ітогу - каса по Х-звіту не зійшлася.
З товаром в базі хто зна що, бо його не посписувало.
На чекбокс чеки не долетіли.

На кожній з точок таке трапилося по 2-3 рази за сьогоднішній ранок. Всі інші чеки - все ок.

Думаю проблема на рівні відправки чека до чекбокса, але ж чому не списує товар і не зараховує кошти в укрсклад без фіскалізаці? Магазини в щоці, всім тепер потрібно проводити інвентаризацію.
вайбер 050-557-46-26

krtpedali

В підтримку потрібно писати. Форум це не підтримка.
А взагалі, так, оффлайн режиму для Checkbox сильно не вистачає.
Не розумію чому розробники не хочуть його впровадити.
"krutypedali.com"

homebuh

Цитата: admin від Травень 31, 2022, 14:13:24
Цитата: Valerikkon від Травень 30, 2022, 15:31:47
Скорее всего у вас сканер настроен таким образом, что после сканирования штрих-кода ставит символ перевода каретки.
Можете отключить этот режим ( придется вручную нажимать ЕNТЕR).
проверить настройки сканера можно в обычном блокноте.

Достатньо перемкнути сканер штрих-кодів в нормальний режим роботи RS-232, де програми розуміють що працюють саме з сканером, а не в режим емуляції клавіатури. І це не раз було порекомендовано користувачу homebuh.
Підтверджу свій пост що глюк присутній при підключенні сканера в режимі сом
добавляємо  товар в номенклатуру
тиснем F10
і в поле сума від клієнта скануемо любий штрих код
Проходить оплата
знову добавляєм товар в номенклатуру
тиснем f10
і бачимо, що галочка друк фіскального чеку знята - ПОПРАВТЕ!!!
Дякую!

user4567

Цитата: HumanKM від Липень 01, 2022, 14:23:58
Всім привіт!

Вчергове хочу підняти тему проблем пРРО чекбокс.
Вчаснокасу не пропонувати - жоден мій клієнт туди не хоче.
Тому вчергове прошу оффлайн режим для чекбокса.

Тепер про проблему:

Сьогодні чекбокс мав купу проблем - про що всіх сповістили. Опишу одну з них, яку вважаю за необхідне вирішити на рівні укрскладу.

В кількох клієнтів трапилося наступне:
1. набрали чек
2. оплата терміналом привязаним до каси
3. оплата успішна - про що сповіщає укрсклад в вікні касира, гроші в клієнта зняло
4. нажимаємо ентер, щоб відправити чек на податкову і роздрукувати його
5. Програма повертає нас у вікно касира, чека не друкує і на чекбокс його не відправляє, гроші в Х-звіт не зараховує.

по ітогу - каса по Х-звіту не зійшлася.
З товаром в базі хто зна що, бо його не посписувало.
На чекбокс чеки не долетіли.

На кожній з точок таке трапилося по 2-3 рази за сьогоднішній ранок. Всі інші чеки - все ок.

Думаю проблема на рівні відправки чека до чекбокса, але ж чому не списує товар і не зараховує кошти в укрсклад без фіскалізаці? Магазини в щоці, всім тепер потрібно проводити інвентаризацію.
Ну прямо описали ситуацію, яка в нас вже місяців 5 триває. Як тільки проблеми з чекбоксом (а в них підповідно з серверами податкової) - то починається такий самий бардак. Головний бухгалтер вже задовбалася розрулювать в ручному режимі оті всі нестиковки (в банк пішли кошти, а в програмі - повна нерозбериха). В журналі помилок error.log - пустота. Я як адмін їм запропонувати теж нічого не можу, бо технічно конфігурації на всіх ПК - ідеальні і в інші моменти все працює як треба.

А що з вчаснокасою не так? Бо це єдина альтернатива в укркладі замість чекбокса, а питання заміни пРРО вже суттєво назріло.

admin

#21
Цитата: homebuh від Липень 16, 2022, 03:52:32
Цитата: admin від Травень 31, 2022, 14:13:24
Достатньо перемкнути сканер штрих-кодів в нормальний режим роботи RS-232, де програми розуміють що працюють саме з сканером, а не в режим емуляції клавіатури. І це не раз було порекомендовано користувачу homebuh.
Підтверджу свій пост що глюк присутній при підключенні сканера в режимі сом
добавляємо  товар в номенклатуру
тиснем F10
і в поле сума від клієнта скануемо любий штрих код
Проходить оплата
знову добавляєм товар в номенклатуру
тиснем f10
і бачимо, що галочка друк фіскального чеку знята - ПОПРАВТЕ!!!
Дякую!

Перевірено, ще раз. Версія остання. Підтверджую, що такого НЕМАЄ. У вікні оплати по F10, сканер який робить через RS-232 ніяких дій не виконує, сканування сканером ніяк не впливає на вікно Швидкої оплати (F10).

HumanKM

Перепрошую, що в котре одне і те ж питання, та все ж:
- Коли можна очікувати оффлайн з Чекбоксом?
вайбер 050-557-46-26

admin

#23
Цитата: HumanKM від Липень 27, 2022, 09:46:28
Перепрошую, що в котре одне і те ж питання, та все ж:
- Коли можна очікувати оффлайн з Чекбоксом?

Саме про CheckBox. Як тільки CheckBox реалізує роботу режиму Оффлайн, так щоб можна було працювати не двома різними API, як зараз, а просто зміною віддаленого API Серверу на localhost, відразу можна буде працювати з CheckBox в режимі Оффлайн. Є подібний інструмент в них, називається CheckBox.Каса, але він потребує іншого API, чекаємо реалізації на єдиному API як це реалізовано в Вчасно.Каса.

Тема закрита, так як УкрСклад працює з пРРО в режимі Оффлайн, детальніше нижче:
https://www.softbalance.com.ua/forum/index.php/topic,5693.msg32595.html#msg32595