• Ласкаво просимо на Спільнота для обміну досвідом між користувачами програм УкрБланк, УкрСклад, УкрЗарплата.
 

Окно кассира.

Автор Valerikkon, Лютий 12, 2022, 20:25:54

Попередня тема - Наступна тема

0 Користувачі і 4 Гостей дивляться цю тему.

Valerikkon

Заметили одну проблему, иногда ( пока не поняли от чего зависит) при нажатии в окне кассира F10+F10,
иногда вываливается в окно настроек.
Такое ощущение, что фокус перескакивает из окна кассира в главное окно и там срабатывает F10 - настройки.
Помогает закрытие настроек и клик в любом месте окна кассира.
У кого еще такое встречается ?

ОлександрСт

Можливо так задумано, але!
Працюємо без продавців , самі. Тестуємо вікно касира.
перелік товару показує товари із нульовими залишками, або мінусом, і під час оформлення продажу такий товар заноситься у чек. При оплаті все нібито проводиться. але видаткової накладної та прихідного касового ордеру немає... лише чек у архіві вікна касира....

molotokk

Цитата: ОлександрСт від Липень 31, 2022, 14:16:44
Можливо так задумано, але!
Працюємо без продавців , самі. Тестуємо вікно касира.
перелік товару показує товари із нульовими залишками, або мінусом, і під час оформлення продажу такий товар заноситься у чек. При оплаті все нібито проводиться. але видаткової накладної та прихідного касового ордеру немає... лише чек у архіві вікна касира....
в кінці робочого дні у вікні касира натискаєте Документ - сформувати проводки - сформувати, чекаєте поки сформує і тоді Ок. (1й раз буде довго формувати - таку операцію потрібно робити кожного дня при закритті магазину)
підбір та продаж обладнання для торгівлі, допомога в налаштуваннях програми ⇒ "komfort-m.com" ⇒ "t.me/komfortmservice" ⇒ ✆ 097-873-59-01

zoro

ПРИВЕТ. Подскажите пожалуйста, вышла новая версия программы 7.67.2 -  - Добавлено выделение цветом остатков товаров в Окно кассира.
Как это найти в программе, или где надо включить, я че та все перерыл в программе но не нашел.?! Как это работает?

За ответ заранее спасибо.

molotokk

Цитата: zoro від Серпень 02, 2022, 21:12:17
ПРИВЕТ. Подскажите пожалуйста, вышла новая версия программы 7.67.2 -  - Добавлено выделение цветом остатков товаров в Окно кассира.
Как это найти в программе, или где надо включить, я че та все перерыл в программе но не нашел.?! Как это работает?

За ответ заранее спасибо.
в мене автоматично товари, де кількість 0 стали підсвічуватись
підбір та продаж обладнання для торгівлі, допомога в налаштуваннях програми ⇒ "komfort-m.com" ⇒ "t.me/komfortmservice" ⇒ ✆ 097-873-59-01

admin

Цитата: zoro від Серпень 02, 2022, 21:12:17
ПРИВЕТ. Подскажите пожалуйста, вышла новая версия программы 7.67.2 -  - Добавлено выделение цветом остатков товаров в Окно кассира.
Как это найти в программе, или где надо включить, я че та все перерыл в программе но не нашел.?! Как это работает?

За ответ заранее спасибо.

Параметри які на це впливають:
1. меню Опції : Параметри : Довідники : Виділяти кольором відсутній товар
2. меню Опції : Параметри : Інтерфейс : Основний колір виділення і Дод. колір виділення.

Роман?:)

Цитата: Valerikkon від Лютий 12, 2022, 20:25:54Заметили одну проблему, иногда ( пока не поняли от чего зависит) при нажатии в окне кассира F10+F10,
иногда вываливается в окно настроек.
Такое ощущение, что фокус перескакивает из окна кассира в главное окно и там срабатывает F10 - настройки.
Помогает закрытие настроек и клик в любом месте окна кассира.
У кого еще такое встречается ?

також така проблема.
можливо хтось вже вирішив ?

HumanKM

Я б створив для касира окремий логін/пароль і в правах користувача проставив - Заходити одразу в вікно касира.

Якщо потрібна шапка програми, запускаєте її ще раз. І заходите під логіном адміна.
Таким чином Ви матимете двічі запущений укрсклад. Основна програма і вікно касира.

Якщо не зрозуміли - пишіть в вайбер, номер в підпису.
вайбер 050-557-46-26

Роман?:)


ОлександрСт

Поясніть будь ласка, хто може, яким чином у Вікні касира обрати клієнта не по телефону чи дисконту??
Обираю "Клієнт (F11)", "З довідника (F2)", обираю із списку.
 Віконце дисконт карта/тлф пусте, хоча клієнт підтягнувся, і далі тупик.
В чек інфа не надходить. По немеру тлф - все працює.

HumanKM

Цитата: ОлександрСт від Березень 29, 2023, 09:21:41Поясніть будь ласка, хто може, яким чином у Вікні касира обрати клієнта не по телефону чи дисконту??
Обираю "Клієнт (F11)", "З довідника (F2)", обираю із списку.
 Віконце дисконт карта/тлф пусте, хоча клієнт підтягнувся, і далі тупик.
В чек інфа не надходить. По немеру тлф - все працює.

Якщо я вірно зрозумів - то Ви не привласнили номер дисконтної картки клієнту.
Зайдіть в довідники - клієнти
оберіть клієнта
редагувати

призначте номер дисконтної картки - штрихкод

після цього все працюватиме, як би Ви не вибирали клієнта
вайбер 050-557-46-26

ОлександрСт

Цитата: HumanKM від Березень 29, 2023, 09:52:23призначте номер дисконтної картки - штрихкод
Зрозумів, зробив, дякую.