Спільнота для обміну досвідом між користувачами програм УкрБланк, УкрСклад, УкрЗарплата

Наши программы => УкрСклад => Тема розпочата: Celler від Серпень 16, 2007, 09:57:52

Назва: Формирование налоговой
Відправлено: Celler від Серпень 16, 2007, 09:57:52
Привет

Что-то не разберу.

Как сделать так, чтобы после выписки счета и его оплаты автоматически сформировалась налоговая накладная?

Спасибо
Назва: Re: Формирование налоговой
Відправлено: admin від Серпень 16, 2007, 12:09:27
Зайдите в меню Помощь:Справка:Работа с архивом (списки документов):Группа документов
Назва: Re: Формирование налоговой
Відправлено: Celler від Серпень 16, 2007, 12:46:21
а нумерацию счетам и налоговым можно свою присвоить? и далее чтобы она автоматически присваивала их?
Назва: Re: Формирование налоговой
Відправлено: admin від Серпень 16, 2007, 15:37:02
Зайдите в меню Помощь:Справка:Работа со справочниками:Справочник Выбор активной фирмы:Индивидуальная автонумерация
Назва: Re: Формирование налоговой
Відправлено: Kompas від Травень 18, 2012, 18:15:58
Можливо, я щось не так роблю, але коли  Архів документів - Договір - Група документів - Ручна(автоматична) виписка - Видаткова(податкова) накладна, то формується документ без товарів. Потрібно всю накладну вносити заново.
Хтось з таким стикався?
Назва: Re: Формирование налоговой
Відправлено: semp від Травень 19, 2012, 09:54:56
Цитата: Kompas від Травень 18, 2012, 18:15:58
Можливо, я щось не так роблю...
Архів документів - Договір - Група документів - Ручна(автоматична) виписка - Видаткова(податкова) накладна, то формується документ без товарів.
А як може бути інакше, якщо вводити через договір, то так і повинно бути - в договорі нема переліку товарів. Повинно за основний документ вибирати рахунок-фактуру, або видаткову накладну, а потім в "Дополнительно" в комірці "Вид гражданско-правового договора, номер, дата" замінити або прописати правильно замість номеру рах./факт, або вид.накл. тощо на номер договору.
Назва: Re: Формирование налоговой
Відправлено: Kompas від Травень 20, 2012, 13:21:26
В Договорі в групі документів сформовано рахунок-фактуру з перліком товарів. На підставі нього потрібно виписати видаткову (податкову) накладну.
Назва: Re: Формирование налоговой
Відправлено: semp від Травень 20, 2012, 15:39:45
Нема різниці на підставі якого документу Ви будете виписувати видаткову або податкову накладну, якщо виписуєте через групу документів, то однаково всі ці документи будуть пов'язані між собою.
Різниця лише в тому, що якщо Вам подобається піти довшим шляхом і виписувати податкову накладну через договір, то насправді потрібно буде всю накладну вносити заново; чому Вам не подобається зайти в необхідну рахунок-фактуру (в якій теж є необхідний договір) і через групу документів виписати і видаткову і податкову накладну, в такому разі Вам не потрібно буде набирати накладну заново, вона сформується на базі конкретної рахунок-фактури. А якщо у Вас буде декілька рахунок-фактур в групі документів до договору - яким чином буде формуватися накладна, якщо Ви забажаєте ввести  її через договір? Таким чином, який документ Ви виберете за основу з нього і береться необхідна інформація. В групі може бути одна рахунок-фактура і декілька видаткових накладних і навпаки. Пробачте, за детальний виклад даної теми, сподіваюсь зрозуміло все виклав і не завів Вас в кут. 
Назва: Re: Формирование налоговой
Відправлено: Kompas від Травень 21, 2012, 08:44:34
Концепція зрозуміла - саме так і працюю. Але працювати через договір  зручніше. І чому якщо я в договорі вибираю рахунок-фактуру через нього не можна було б виписувати видаткову (податкову) накладну. Адже для виписки рахунку потрібно зайти в договори, сформувати рахунок і зразу ж можна було б виписувати і видаткову накладну. А так потрібно виходити, вибирати архів документів-рахунки....
Погодьтеся - трішки незручно.