Є серверна версія програми Укрсклад , клієнт на якому каса підключається до сервера по RDP ,встановлено ППРО ЧЕКБОКС, виникла потреба підключити POS термінал від Райфа. Термінал VeriFone підключив до клієнтської машини , встановив драйвер визначив com порт до якого він приєднаний. В програмі на клієнтові встановив галочку використовувати термінал , завантажив модуль VeriFone , протокол POS API. Каса працює по видаткових накладних. При спробі оплати картою на клієнті програма видає ,що не може приєднатись до вказаного порта. Тобто , як я розумію, мені треба прокинути COM порт з клієнта , до якого приєднаний термінал на сервер , і якимось чином прописати на клієнті цей порт сервера. Підкажіть, як це правильно організувати простіше.
UPD: питання зв'язку вирішилось встановленням галочки в налаштуваннях RDP. тепер виникло інше питання :
оплата картою пройшла успішно але ПРРО ЧЕКБОКС її не побачив і фіскальний чек не сформував , хоча галочка "друк фіскального чека" була встановлена, як вийти з цієї ситуації?
Цитата: kov0404 від Квітень 01, 2022, 14:58:07
Є серверна версія програми Укрсклад , клієнт на якому каса підключається до сервера по RDP ,встановлено ППРО ЧЕКБОКС, виникла потреба підключити POS термінал від Райфа. Термінал VeriFone підключив до клієнтської машини , встановив драйвер визначив com порт до якого він приєднаний. В програмі на клієнтові встановив галочку використовувати термінал , завантажив модуль VeriFone , протокол POS API. Каса працює по видаткових накладних. При спробі оплати картою на клієнті програма видає ,що не може приєднатись до вказаного порта. Тобто , як я розумію, мені треба прокинути COM порт з клієнта , до якого приєднаний термінал на сервер , і якимось чином прописати на клієнті цей порт сервера. Підкажіть, як це правильно організувати простіше.
UPD: питання зв'язку вирішилось встановленням галочки в налаштуваннях RDP. тепер виникло інше питання :
оплата картою пройшла успішно але ПРРО ЧЕКБОКС її не побачив і фіскальний чек не сформував , хоча галочка "друк фіскального чека" була встановлена, як вийти з цієї ситуації?
097-873-59-01 наберіть, зайду по віддаленому доступі і гляну, бо треба бачити вживу
Цитата: molotokk від Квітень 01, 2022, 22:39:49
097-873-59-01 наберіть, зайду по віддаленому доступі і гляну, бо треба бачити вживу
Дякую наберу після 14,00 якщо Ви не проти. Паралельно ще одне питання чи при оновлені програми не пропадуть шаблони, які я створював для різних документів ?
Цитата: kov0404 від Квітень 01, 2022, 14:58:07
встановлено ППРО ЧЕКБОКС
Чекбокс устанавливать не надо, нужно докупить драйвер для работы с чекбоксом.
Шаблоны после обновления остаются.
ЦитатаЧекбокс устанавливать не надо, нужно докупить драйвер для работы с чекбоксом.
Шаблоны после обновления остаются.
тут питання не в чек боксі було там все налаштовано і працює , питання було в тому що не сформувався фіскальний чек після оплати карткою, але дякуючи molotokk питання вирішено!