Доброго вечора, ми з України.
Прохання до розробника. Я розумію, зараз все складно.
Але ми працюємо. Ми продаємо товар, ми відвантажуємо для нужд ТРО матеріали. У нас запитують саме фіскальні чеки.
Але є одне але.
Війна.
Із-за неї дуже часто зникає інтернет. Там кабель порвали, коли копали траншеї, в іншому місті щось прилетіло. Зв'язку немає.
Будь ласка, зробить офлайн з Checkbox.
Це насправді дуже важлива зараз опція.
Дякую.
Слава Україні.
В пРРО від компанії Вчасно.Каса, який підтримує УкрСклад з версії 7.61 є режим оффлайн.
Цитата: admin від Травень 03, 2022, 15:45:52
В пРРО від компанії Вчасно.Каса, який підтримує УкрСклад з версії 7.61 є режим оффлайн.
а що робити тим клієнтим у яких вже є чекбокс? таких багато
Цитата: sng76 від Березень 12, 2022, 20:40:33
Доброго вечора, ми з України.
Прохання до розробника. Я розумію, зараз все складно.
Але ми працюємо. Ми продаємо товар, ми відвантажуємо для нужд ТРО матеріали. У нас запитують саме фіскальні чеки.
Але є одне але.
Війна.
Із-за неї дуже часто зникає інтернет. Там кабель порвали, коли копали траншеї, в іншому місті щось прилетіло. Зв'язку немає.
Будь ласка, зробить офлайн з Checkbox.
Це насправді дуже важлива зараз опція.
Дякую.
Слава Україні.
Так само цікавить, як працювати тим хто вже прицює з ЧекБоксом? Таких клієнтів у вас багато, то можливо ви пішлиби на зустріч і теж щось би придумали з оф-лайн режимом від себе.
Цитата: molotokk від Травень 04, 2022, 15:33:24
Цитата: admin від Травень 03, 2022, 15:45:52
В пРРО від компанії Вчасно.Каса, який підтримує УкрСклад з версії 7.61 є режим оффлайн.
а що робити тим клієнтим у яких вже є чекбокс? таких багато
теж цикавіть офлайн режим з Чекбоксом
Такоє підтримую - потрібен оффлайн з чекбоксом.
Еще такой нюанс. Можно ли как-то запретить работу не в фискальном режиме? Или выдавать предупреждение что программа работает оффлайн и в нефискальном режиме? Часто бывает такая ситуация. Продавец пришел на работу, включил свет, одновременно включается компьютер и роутер. И если вдруг укрсклад запустили до того как включился вай-фай, то окно кассира просто запускается в нефискальном режиме, и так целый день и работает. Если интернет успел включиться раньше чем запустили укрсклад - тогда все норм.
Некоторые продавцы разбираются в чеках, и если выходит не фискальный чек - то закрывают укрсклад и открывают заново. Но некоторые не обращают на это внимание, так и работают.
Я конечно говорю продавцам чтоб сначала включили свет, подождали 3 минуты, только потом запускали укрсклад...но как-то это ненадежно очень.
а якщо в правах користувача
в графі друк фіскального чека
проставити завжди друкувати
Тоді укрсклад буде ругаться при відсутності зв"язку
Цитата: admin від Травень 03, 2022, 15:45:52
В пРРО від компанії Вчасно.Каса, який підтримує УкрСклад з версії 7.61 є режим оффлайн.
Подскажите, а драйвер для Чекбокс подходит к Вчасно.Каса ?
Тоесть можно ли перейти без дополнительных вложений на Вчасно.каса тем пользователям, которые сейчас работают С Чекбоксом.
Ежемесячную оплату в расчет не берем.
Цитата: Valerikkon від Травень 14, 2022, 23:42:32
Подскажите, а драйвер для Чекбокс подходит к Вчасно.Каса ?
Тоесть можно ли перейти без дополнительных вложений на Вчасно.каса тем пользователям, которые сейчас работают С Чекбоксом.
Так. Підходить, у вас версія УкрСклад Про+, ви можете використовувати будь який РРО в програмі.
А які ще ПРРО можна використовувати з Укрскладом , крім заявленого Чекбокс-а? Це десь було озвучено?
Цитата: dwb від Травень 17, 2022, 10:35:22
А які ще ПРРО можна використовувати з Укрскладом , крім заявленого Чекбокс-а? Це десь було озвучено?
https://www.softbalance.com.ua/help/ukrsklad_ua.html#фіскальний-реєстратор (https://www.softbalance.com.ua/help/ukrsklad_ua.html#%D1%84%D1%96%D1%81%D0%BA%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D1%80%D0%B5%D1%94%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80)
Добавлю сюди один неприємний глюк:
коли у вікні кассира проводити оплату при цьому галочки друку чека та фіскального друку чека стоять і курсор стоіть у полі сума від клієнта, і випадково зчитати сканером любий товар чек закривається проходить оплата і слідуюча оплата наступноі покупки не буде проходити через фіскальний, тому, що галочка автоматом знімається з поля фіскальний друк чеку.
Можна цей недолік виправити?
тому як дуже часто клієнти хочуть розрахуватись відповідно кассир нажимає F10 і тут клієт ще щось хоче добрати і кассир забувши, що поточне выкно у нього для оплати б`є штрих-код товару і чек закривається, і після цього не замічає що галочка на фіскальному друку вже не стоїть продовжує продавати....
Дякую
Підтримую, що "офлайн з Checkbox" - необхідна річ.
Дуже часто зв'язок з серверами Checkbox/ДПС пропадає. Працювати в ці моменти неможливо. Єдине рішення - знімати прапорець "Друкувати фіскальний чек" :( Так і живемо: пару днів друкуємо фіскальні чеки, коли проблема з'являється - на пару днів знімаємо прапорці, а потім знову вмикаємо.
Також дуже актуальна проблема з офлайн режимом і Чекбоксом.
Ще маю таку ситуацію: Зникає зв"язок на віддаленій точці, щоб якось продавати (зокрема через термінал в жорсткій прив"язці) касир знімає галочку "Друкувати фіскальний чек". Потім часом забуває ставити галочку назад.
Коли робиться реплікація на головний офіс, де немає модуля роботи з фіскальним реєстратором, яким чином можна перевірити, що касир провів фіскальні чеки по всім продажам? Як виловити чеки без фіскалок?
У Архіві Вікні касира на робочі станції з модулем роботи з фіскальним реєстратором є відповідні колонки (признак фіскального чека). А на Головному офісі цього не видно. Підкажіть, як вийти з ситуації?
Цитата: homebuh від Травень 21, 2022, 11:18:02
Добавлю сюди один неприємний глюк:
коли у вікні кассира проводити оплату при цьому галочки друку чека та фіскального друку чека стоять і курсор стоіть у полі сума від клієнта, і випадково зчитати сканером любий товар чек закривається проходить оплата і слідуюча оплата наступноі покупки не буде проходити через фіскальний, тому, що галочка автоматом знімається з поля фіскальний друк чеку.
Скорее всего у вас сканер настроен таким образом, что после сканирования штрих-кода ставит символ перевода каретки.
Можете отключить этот режим ( придется вручную нажимать ЕNТЕR).
проверить настройки сканера можно в обычном блокноте.
Цитата: Valerikkon від Травень 30, 2022, 15:31:47
Скорее всего у вас сканер настроен таким образом, что после сканирования штрих-кода ставит символ перевода каретки.
Можете отключить этот режим ( придется вручную нажимать ЕNТЕR).
проверить настройки сканера можно в обычном блокноте.
Достатньо перемкнути сканер штрих-кодів в нормальний режим роботи RS-232, де програми розуміють що працюють саме з сканером, а не в режим емуляції клавіатури. І це не раз було порекомендовано користувачу homebuh.
Всім привіт!
Вчергове хочу підняти тему проблем пРРО чекбокс.
Вчаснокасу не пропонувати - жоден мій клієнт туди не хоче.
Тому вчергове прошу оффлайн режим для чекбокса.
Тепер про проблему:
Сьогодні чекбокс мав купу проблем - про що всіх сповістили. Опишу одну з них, яку вважаю за необхідне вирішити на рівні укрскладу.
В кількох клієнтів трапилося наступне:
1. набрали чек
2. оплата терміналом привязаним до каси
3. оплата успішна - про що сповіщає укрсклад в вікні касира, гроші в клієнта зняло
4. нажимаємо ентер, щоб відправити чек на податкову і роздрукувати його
5. Програма повертає нас у вікно касира, чека не друкує і на чекбокс його не відправляє, гроші в Х-звіт не зараховує.
по ітогу - каса по Х-звіту не зійшлася.
З товаром в базі хто зна що, бо його не посписувало.
На чекбокс чеки не долетіли.
На кожній з точок таке трапилося по 2-3 рази за сьогоднішній ранок. Всі інші чеки - все ок.
Думаю проблема на рівні відправки чека до чекбокса, але ж чому не списує товар і не зараховує кошти в укрсклад без фіскалізаці? Магазини в щоці, всім тепер потрібно проводити інвентаризацію.
В підтримку потрібно писати. Форум це не підтримка.
А взагалі, так, оффлайн режиму для Checkbox сильно не вистачає.
Не розумію чому розробники не хочуть його впровадити.
Цитата: admin від Травень 31, 2022, 14:13:24
Цитата: Valerikkon від Травень 30, 2022, 15:31:47
Скорее всего у вас сканер настроен таким образом, что после сканирования штрих-кода ставит символ перевода каретки.
Можете отключить этот режим ( придется вручную нажимать ЕNТЕR).
проверить настройки сканера можно в обычном блокноте.
Достатньо перемкнути сканер штрих-кодів в нормальний режим роботи RS-232, де програми розуміють що працюють саме з сканером, а не в режим емуляції клавіатури. І це не раз було порекомендовано користувачу homebuh.
Підтверджу свій пост що глюк присутній при підключенні сканера в режимі сом
добавляємо товар в номенклатуру
тиснем F10
і в поле сума від клієнта скануемо любий штрих код
Проходить оплата
знову добавляєм товар в номенклатуру
тиснем f10
і бачимо, що галочка друк фіскального чеку знята - ПОПРАВТЕ!!!
Дякую!
Цитата: HumanKM від Липень 01, 2022, 14:23:58
Всім привіт!
Вчергове хочу підняти тему проблем пРРО чекбокс.
Вчаснокасу не пропонувати - жоден мій клієнт туди не хоче.
Тому вчергове прошу оффлайн режим для чекбокса.
Тепер про проблему:
Сьогодні чекбокс мав купу проблем - про що всіх сповістили. Опишу одну з них, яку вважаю за необхідне вирішити на рівні укрскладу.
В кількох клієнтів трапилося наступне:
1. набрали чек
2. оплата терміналом привязаним до каси
3. оплата успішна - про що сповіщає укрсклад в вікні касира, гроші в клієнта зняло
4. нажимаємо ентер, щоб відправити чек на податкову і роздрукувати його
5. Програма повертає нас у вікно касира, чека не друкує і на чекбокс його не відправляє, гроші в Х-звіт не зараховує.
по ітогу - каса по Х-звіту не зійшлася.
З товаром в базі хто зна що, бо його не посписувало.
На чекбокс чеки не долетіли.
На кожній з точок таке трапилося по 2-3 рази за сьогоднішній ранок. Всі інші чеки - все ок.
Думаю проблема на рівні відправки чека до чекбокса, але ж чому не списує товар і не зараховує кошти в укрсклад без фіскалізаці? Магазини в щоці, всім тепер потрібно проводити інвентаризацію.
Ну прямо описали ситуацію, яка в нас вже місяців 5 триває. Як тільки проблеми з чекбоксом (а в них підповідно з серверами податкової) - то починається такий самий бардак. Головний бухгалтер вже задовбалася розрулювать в ручному режимі оті всі нестиковки (в банк пішли кошти, а в програмі - повна нерозбериха). В журналі помилок error.log - пустота. Я як адмін їм запропонувати теж нічого не можу, бо технічно конфігурації на всіх ПК - ідеальні і в інші моменти все працює як треба.
А що з вчаснокасою не так? Бо це єдина альтернатива в укркладі замість чекбокса, а питання заміни пРРО вже суттєво назріло.
Цитата: homebuh від Липень 16, 2022, 03:52:32
Цитата: admin від Травень 31, 2022, 14:13:24
Достатньо перемкнути сканер штрих-кодів в нормальний режим роботи RS-232, де програми розуміють що працюють саме з сканером, а не в режим емуляції клавіатури. І це не раз було порекомендовано користувачу homebuh.
Підтверджу свій пост що глюк присутній при підключенні сканера в режимі сом
добавляємо товар в номенклатуру
тиснем F10
і в поле сума від клієнта скануемо любий штрих код
Проходить оплата
знову добавляєм товар в номенклатуру
тиснем f10
і бачимо, що галочка друк фіскального чеку знята - ПОПРАВТЕ!!!
Дякую!
Перевірено, ще раз. Версія остання. Підтверджую, що такого НЕМАЄ. У вікні оплати по F10, сканер який робить через RS-232 ніяких дій не виконує, сканування сканером ніяк не впливає на вікно Швидкої оплати (F10).
Перепрошую, що в котре одне і те ж питання, та все ж:
- Коли можна очікувати оффлайн з Чекбоксом?
Цитата: HumanKM від Липень 27, 2022, 09:46:28
Перепрошую, що в котре одне і те ж питання, та все ж:
- Коли можна очікувати оффлайн з Чекбоксом?
Саме про CheckBox. Як тільки CheckBox реалізує роботу режиму Оффлайн, так щоб можна було працювати не двома різними API, як зараз, а просто зміною віддаленого API Серверу на localhost, відразу можна буде працювати з CheckBox в режимі Оффлайн. Є подібний інструмент в них, називається CheckBox.Каса, але він потребує іншого API, чекаємо реалізації на єдиному API як це реалізовано в Вчасно.Каса.
Тема закрита, так як УкрСклад працює з пРРО в режимі Оффлайн, детальніше нижче:
https://www.softbalance.com.ua/forum/index.php/topic,5693.msg32595.html#msg32595