Спільнота для обміну досвідом між користувачами програм УкрБланк, УкрСклад, УкрЗарплата

Наши программы => УкрСклад => Тема розпочата: autopart від Січень 13, 2022, 10:01:32

Назва: ПРРО и Экран покупателя
Відправлено: autopart від Січень 13, 2022, 10:01:32
Как подключить экран покупателя к Укрсклад при использовании ПРРО?
Назва: Re: ПРРО и Экран покупателя
Відправлено: majachok від Січень 13, 2022, 20:51:23
Що таке "экран покупателя" ?
Назва: Re: ПРРО и Экран покупателя
Відправлено: povalnik від Січень 13, 2022, 21:25:01
Давно поднималась эта тема, обсуждалась, но заглохла

https://www.softbalance.com.ua/forum/index.php/topic,4983.msg28424.html#msg28424
Назва: Re: ПРРО и Экран покупателя
Відправлено: majachok від Січень 17, 2022, 00:21:52
Називається "індикатор клієнта". Дійсно, - зазвичай це інструмент фіскального реєстратора. Знаю декілька облікових програм, що реалізували вивід на екран (дублюючий через монітор  планшета) перелік товарів що пробивають по базі. А коли чек не пробивається. - на екрані крутиться реклама у вигляді слайдів із вото із певної папки.

Наразі, це актуально, бо через ПРРО клієнт е знає що пробиває продавець.
Але тоді треба брати дорогий РОS-термінал з додатковим монітором для улієнта..... або думати спосіб підключення якогось девайсу у якості індикатора клієнта!

Ми зараз по замовленню просто реалізуємо підключенням 2-х моніторів: однин для касира і другий для покупця!
Назва: Re: ПРРО и Экран покупателя
Відправлено: povalnik від Січень 17, 2022, 15:22:46
Ми зараз по замовленню просто реалізуємо підключенням 2-х моніторів: однин для касира і другий для покупця!

І як це виглядає - клієнт бачить все вікно касира ?
Назва: Re: ПРРО и Экран покупателя
Відправлено: zoro від Січень 17, 2022, 20:52:26
Цитата: povalnik від Січень 17, 2022, 15:22:46
Ми зараз по замовленню просто реалізуємо підключенням 2-х моніторів: однин для касира і другий для покупця!

І як це виглядає - клієнт бачить все вікно касира ?
Да действительно, как это выглядит? Покупатель видит все окно кассира? Можно фото или принцип работы как это уже реализовано?
Назва: Re: ПРРО и Экран покупателя
Відправлено: majachok від Січень 17, 2022, 21:30:58
Цитата: zoro від Січень 17, 2022, 20:52:26
Цитата: povalnik від Січень 17, 2022, 15:22:46
Ми зараз по замовленню просто реалізуємо підключенням 2-х моніторів: однин для касира і другий для покупця!

І як це виглядає - клієнт бачить все вікно касира ?
Да действительно, как это выглядит?
Просто підключено другий монітор і повернутий у сторону клієнта.
[/quote]
Покупатель видит все окно кассира?
[/quote]
А що у цьому секретного?
[/quote]
Можно фото или принцип работы как это уже реализовано?
[/quote]
Краще задати питання для чого це реалізовано? бо продавці дурять клієнтів: або називають неправильну суму, або після розрахунку з клієнтом видаляють товар з чеку і проводять чек з меншою сумою, - а різницю кладуть у карман.
САМЕ ТОМУ ЯРЕКОМЕНДУЮ УСІМ СТАВИТИ КАМЕРИ ВІДЕОСПОСТЕРЕЖЕННЯ!!!!
Назва: Re: ПРРО и Экран покупателя
Відправлено: zoro від Січень 18, 2022, 01:14:40
Цитата: majachok від Січень 17, 2022, 21:30:58
Цитата: zoro від Січень 17, 2022, 20:52:26
Цитата: povalnik від Січень 17, 2022, 15:22:46
Ми зараз по замовленню просто реалізуємо підключенням 2-х моніторів: однин для касира і другий для покупця!

І як це виглядає - клієнт бачить все вікно касира ?
Да действительно, как это выглядит?
Просто підключено другий монітор і повернутий у сторону клієнта.
Покупатель видит все окно кассира?
[/quote]
А що у цьому секретного?
[/quote]
Можно фото или принцип работы как это уже реализовано?
[/quote]
Краще задати питання для чого це реалізовано? бо продавці дурять клієнтів: або називають неправильну суму, або після розрахунку з клієнтом видаляють товар з чеку і проводять чек з меншою сумою, - а різницю кладуть у карман.
САМЕ ТОМУ ЯРЕКОМЕНДУЮ УСІМ СТАВИТИ КАМЕРИ ВІДЕОСПОСТЕРЕЖЕННЯ!!!!
[/quote]

Поставить камеры это правильно, но не всегда же будешь смотреть их, и выявлять такие нарушения продавцов. Поэтому в программе надо реализовать поддержку-совмещение с POS-интеллектом, который будет автоматически фиксировать такие нарушения. Но на поддержки программы сказали, что мало обращений пользователей для реализации такой доработки в программе Укрсклад.