Всім привіт!
Так склалося, що зараз перевожу кількох клієнтів з 1С на укрсклад. Хочу розповісти про їхнє невдоволення деякими моментами в УкрСкладі. З моєї точки зору, абсолютно виправдано:
1. Переважна більшість магазинів котрі я веду, друкують дуже багато етикеток (цінників чи штрихкодів). Укрсклад дає можливість друкувати поштучно чи погрупно, що не є зручним. Тому всі друкують з прихідної накладної. Прописують необхідну к-ть цінників і в друк. Головне потім не нажати кнопку запам"ятати, бо поставимо на приход товар. Чому б не реалізувати як в 1С. В прихідній накладній вивести окрему колонку - К-ть етикеток і щоб друк брав к-ть саме з цієї колонки. Думаю це не складно зробити. І клієнт зможе по прихідній обрати на які товари треба етикетка, на які ні і якщо треба то в якій к-ті. Ну або ж вивести окремий документ - друк етикеток і далі по принципу накладної, але з виключенням можливості випадково зберегти таку накладну...
2. Багато скарг отримую від магазинів хоз групи та будівельних. В них один і той же товар возить кілька постачальників. При цьому в постачальників десятки тисяч найменувань. Замовляти товар обираючи його по групам - нереально. Тому відбір роблять по постачальнику. Але в колонкі постачальник можна обрати лише його ІД. Як результат, ми друкуємо кілька аркушів А4 з списком ІД-Постачальник, менеджер шукає (для прикладу) фірму Аквілон, бачить що її ІД 87, тоді прописує 87 в фільтр і переглядає які товари потрібно замовити. Чи можливо вивести постачальників саме назвою - це було б більш логічно і в сто разів зручніше.
3. Пошук товару. В УкрСкладі ми шукаємо товар по якійсь з колонок: назва, код, штрикод... Чому б не реалізувати як в 1С, пошук по всьому. Щоб в одному вікні, написавши код, чи останні цифри штрихкода, чи частково назву, програма робила вибірку товарів по всім критеріям.
Дуже прошу УкрСклад виразити своє бачення і думки з приводу зазначених тем. Чи варто очікувати на такі нововведення?
А еще хотелось бы , что б при возврате требовало номер чека и при его вводе на основании той накладной проводило возврат.
Что бы в производстве показывало сумму компонентов по розничной цене тоже, так как от этого удобней считать, евли мы собираем комплект, то его стоимость поштучно по рознице + работа (сбор, комплектация) намного проще проставлять цену комплекта , когда вручную не ищешь каждый компонент.
Возможность частичной оплаты наличка /безналичка
что бы при копировании товара не копировало штрихкод производителя, что бы каждый раз не удалять
и что б картинка при копировании товара если сразу же сохранить картинку к товару, то что бы сохраняло!
Добавьте колонку с общим количеством в приходную накладную, очень длинные накладные тяжело сверять!
Шановні - давайте попорядку. Бо так можна засипати гілку купою сміття.
Я розумію, що доробки робляться на підставі масових запитів. Мені здається що питання озвучені мною актуальні для любого магазину.
Прошу УкрСклад прокоментувати власне бачення трьох пунктів зазначених вище.
ну если самое нужное то єто однозначно групповая переоценка товаров.
Як на рахунок QR коду у фіскальному чеку?
якщо голос важливий я підтримую ці пропозиції. особисто було б зручно щоб писало назву фірми а не її ID.пошук теж важливий. і ще не можна створити карту товару з зображенням за перший раз. тобто сперш дадаєм товар в довіднику, заповнюєм все підтягуєм зображення, а зображення немає, повертаємось на редагування або підтягуєм ще раз, або достатньо зберегти ще раз і вуаля маємо додане фото.
Цитата: Vasil від Вересень 25, 2021, 07:28:57
Як на рахунок QR коду у фіскальному чеку?
Так давним давно є і працює...
Хочу виразити велику вдячність за доробку з постачальниками у версії 7,50
І повернутися до друку етикеток. Прошу підтримати дану доробку.