Привіт.
Можливо трохи не в тему, та сподіваюся модератори залишать цей пост.
В мене так склалося, що назбиралося з кілька десятків клієнтів. Починає телефон дзвонити щодня... Тому сервер перенеси, в того налаштування злетіли, там принтер перестало бачити...
Хочу брати за таку підтримку кошти з клієнтів що місяця. Можливо хтось поділиться договором, котрий можна було б укладати на надання таких послуг?
Клієнтура не хоче довбатися і дзвонити чи писати на УкрСклад, а я не можу і вже не хочу за просто так допомагати (а відмовити ж не можна...)
Цитата: HumanKM від Серпень 30, 2021, 09:13:25
Привіт.
Можливо трохи не в тему, та сподіваюся модератори залишать цей пост.
В мене так склалося, що назбиралося з кілька десятків клієнтів. Починає телефон дзвонити щодня... Тому сервер перенеси, в того налаштування злетіли, там принтер перестало бачити...
Хочу брати за таку підтримку кошти з клієнтів що місяця. Можливо хтось поділиться договором, котрий можна було б укладати на надання таких послуг?
Клієнтура не хоче довбатися і дзвонити чи писати на УкрСклад, а я не можу і вже не хочу за просто так допомагати (а відмовити ж не можна...)
Привіт, напиши що ти хочеш основне бачити в договорі, які пункти.
Буде вільний час - можна буде накидати шаблон договору (більш-менш універсальний) для підтримки по укрскладу.
і сам про таке вже думав, тільки ще руки не доходили
Я це так бачу:
1. Хто уклав договір, зобов"язується платити наприклад 300грн/міс за основне роб місце і по 50грн за кожне додаткове
2. За ці кошти, я зобов"язуюся надавати підтримку в об"ємі до 10 годин/міс.
3. Якщо договір не укладено, то ціна за підтримку 400грн/годину
4. В разі виходу оновлень, я повідомляю про це клієнта і тому хто з договором в межах їхніх 10годин я оновлюю версію ПЗ до нової за попередньою домовленістю (наприклад зідзвонилися і назначили зустріч на 5.09.2021 і я в цей день приїхав і оновив)
5. Ще обов"язково передбачити пункт з часом звернення. Типу в робочий час - ноу проблем, а якщо турбують в 23-00, то додаткова оплата. Бо в мене багато магазинів і коли в них проблеми при закритті, то починається...
Треба такий договір, щоб з договором клієнту було вигідніше, ніж без нього.
Вам стоит посчитать среднее количество обращений (затраченных часов) на клиента в месяц. умножить на стоимость трудочаса. + некий запас и получить абонплату в месяц. А то при той стоимости как Вы указали при наличии 30 клиентов Вы будите постоянно заняты и заработаете немного больше минимальной зарплаты. Можно использовать несколько тарифов, цифры условные. до 5 часов в месяц, до 10, до 20. Можно поиграться в тарифах с временем обращения (рабочее время / 24 часа). По итогу Вы имеете 6 тарифов, но думаю надо вместить все в 3-4 тарифа. ну а стоимость трудочаса экстренного увеличить в два-три раза.
Дайте клиентам выбрать.
Згоден з усим вищесказаним.
Цифри я для орієнтира намалював - то просто приклад.
Мене цікавить грамотний договір, бо я в цих ділах не сільон. Колись сам склав договір, так з мене юристи ржали. Тому і шукаю заготовку більш менш нормальну.
тут краще під наш профіль писати, тому я і питаю що саме потрібно в договорі.
Можливо ще хто яких пунктів підкине, а на вихідних попробую накидати шаблон договору, щоб був універсальним для всіх хто займається налаштуванням Укрскладу
так само треба зробити і варіант з одноразовим наданням допомоги по програмі, в межах якоїсь конкретної задачі, щоб її просто прописувати і писати ціну
Підтримую - наприклад на вже працюючому магазині налаштувати і запустити пРРО, Замінити комп"ютер, Переробити під клієнта шаблон...
то що там з договором?
Може хтось для нашої спільноти грамотно скласти документ?
Бо я скоро вибухну - всі дзвонять і дзвонять..., а в гаманець не капає...
а что там по 329 наказу, как будет работать Укрсклад надо к алкоголю акциз пробивать?
Цитата: HumanKM від Вересень 09, 2021, 12:38:06
то що там з договором?
Може хтось для нашої спільноти грамотно скласти документ?
Бо я скоро вибухну - всі дзвонять і дзвонять..., а в гаманець не капає...
В процесі, там дофіга нюансів)) тому трошки займе часу
П.с. кидайте список послуг, бо поки що я придумав такі пункти:
-Підтримка 1 робочого місця (до 10 год/міс)
-Встановлення та налаштування програмного забезпечення
-Встановлення додаткового обладнання, драйверів і т.д.
-Встановлення і налаштування РРО (ПРРО)
думаю, що це варто окремим підпунктом-Налаштування синхронізації з інтернет-магазином
-Оновлення програмного забезпечення
-Розробка шаблонів друкованих форм
-Навчання персоналу
-Наповнення бази
-Підбір комп'ютерної техніки та обладнання для потреб замовника
прописати час звернення клієнта до мене
наприклад з 8-00 до 18-00 все в межах договору, а в інший час +100грн за поговорити по телефону, +200грн за допомогу по віддаленому доступу, +500грн виїзд
приєднання і налаштування банківських терміналів, вагів
8) Накидав чорновий варіант договору (дещо з нету, дещо своє...) 8)
Прикріплюю тут, всі, кому таке цікаво - скачуйте, вичитуйте і пишіть сюди, які б ви хотіли уточнення. Буду походу додавати і редагувати =)
Дякую, дуже цікаво - вивчаю!
скажіть - в скільки Ви зазвичай оцінюєте годину роботи? Хочу мати для себе орієнтир адекватних цін. І ще більш цікаво як Ви оцінюєте годину роботи основного роб місця і додаткового. Маю клієнтів з 1 дод місцем і маю з понад 10..., причому там де 10 - то майже все каси, максимум що я там роблю це онову ставлю...
А 1С-ник скільки бере? поспитайте у вашому регіоні...
Я думаю що в залежності від регіону вартість години 400грн +-100грн
Виїз по місту чи за місто окремо.
Але погодинна робота повинна бути дорожча ніж надання послуг згідно договору по абонплаті.
Абонплата ( моє бачення) за одне робоче місце у місяць можна прирівняти до 10 у.о.
Щось я розговорився багато.... :-X :-[
Цитата: majachok від Вересень 30, 2021, 02:02:20
А 1С-ник скільки бере? поспитайте у вашому регіоні...
Я думаю що в залежності від регіону вартість години 400грн +-100грн
Виїз по місту чи за місто окремо.
Але погодинна робота повинна бути дорожча ніж надання послуг згідно договору по абонплаті.
Абонплата ( моє бачення) за одне робоче місце у місяць можна прирівняти до 10 у.о.
Щось я розговорився багато.... :-X :-[
а в мене жодного 1С-ника в регіоні, тому і цікавлюся. Всі хто на 1С, лише по віддаленому доступу наймають фахівців.
Дякую за орієнтири!
Цитата: HumanKM від Вересень 29, 2021, 12:29:04
Дякую, дуже цікаво - вивчаю!
скажіть - в скільки Ви зазвичай оцінюєте годину роботи? Хочу мати для себе орієнтир адекватних цін. І ще більш цікаво як Ви оцінюєте годину роботи основного роб місця і додаткового. Маю клієнтів з 1 дод місцем і маю з понад 10..., причому там де 10 - то майже все каси, максимум що я там роблю це онову ставлю...
я враховую час, але більше роблю прив'язку до об'єму і складності роботи. Тому важко сказати скільки точно виходить
:-X Пропоную домальовувати "0" до цінника якщо клієнт використовує БУ а тим паче глючну техніку!!!!
>:( Задовбався міняти блоки живлення , мамки і відновлювати бази з дисків >:D
Ви можете підключити та налаштувати роботу з прро
Звісно можемо
050-557-46-26
Viber
Привіт всім, щоб не робити нову тему - пишу тут =)
Питання до тих, хто займається налаштуванням УкрСклад на комерційній основі - які в кого КВЕДи?
Цитата: molotokk від Липень 13, 2022, 10:50:47
Привіт всім, щоб не робити нову тему - пишу тут =)
Питання до тих, хто займається налаштуванням УкрСклад на комерційній основі - які в кого КВЕДи?
я б вибирав такі:
62.02 Консультування з питань iнформатизацiї
62.09 Iнша дiяльнiсть у сферi iнформацiйних технологiй i комп'ютерних систем
63.99 Надання iнших iнформацiйних послуг, н.в.i.у.
Цитата: AGSoft від Липень 15, 2022, 00:58:07
Цитата: molotokk від Липень 13, 2022, 10:50:47
Привіт всім, щоб не робити нову тему - пишу тут =)
Питання до тих, хто займається налаштуванням УкрСклад на комерційній основі - які в кого КВЕДи?
я б вибирав такі:
62.02 Консультування з питань iнформатизацiї
62.09 Iнша дiяльнiсть у сферi iнформацiйних технологiй i комп'ютерних систем
63.99 Надання iнших iнформацiйних послуг, н.в.i.у.
перші два теж маю, а от третій - ні, доволі цікавий квед, напевно теж потрібний)
Цитата: majachok від Жовтень 04, 2021, 22:31:58:-X Пропоную домальовувати "0" до цінника якщо клієнт використовує БУ а тим паче глючну техніку!!!!
>:( Задовбався міняти блоки живлення , мамки і відновлювати бази з дисків >:D
Гадаю, щоб не мучатися з відновленням дисків, простіше тіх клієнтів, що на договорі, бекапить базу на якийсь свій сервер (як варіант FTP) і це прописати окремим пунктом договору.
Цитата: molotokk від Вересень 17, 2021, 09:55:578) Накидав чорновий варіант договору (дещо з нету, дещо своє...) 8)
Прикріплюю тут, всі, кому таке цікаво - скачуйте, вичитуйте і пишіть сюди, які б ви хотіли уточнення. Буду походу додавати і редагувати =)
Догововір гарний, дякую. Но особисто я в пункті 1.1 конкретизував би програмне забезпечення. Бо знаючи цих ФОПів, які люблять все по дешевше, 99% використовують піратські продукти, і маючи цей договір у разі перевірки, вся відповідальність за піратство перелягає на обслуговуючу сторону(ФОП скаже, я не знаю, що там мені встановили і як воно працює). Зараз це не сильно актуально, но в майбутньому.....
Цитата: matiashi від Лютий 20, 2023, 22:10:47Цитата: molotokk від Вересень 17, 2021, 09:55:578) Накидав чорновий варіант договору (дещо з нету, дещо своє...) 8)
Прикріплюю тут, всі, кому таке цікаво - скачуйте, вичитуйте і пишіть сюди, які б ви хотіли уточнення. Буду походу додавати і редагувати =)
Догововір гарний, дякую. Но особисто я в пункті 1.1 конкретизував би програмне забезпечення. Бо знаючи цих ФОПів, які люблять все по дешевше, 99% використовують піратські продукти, і маючи цей договір у разі перевірки, вся відповідальність за піратство перелягає на обслуговуючу сторону(ФОП скаже, я не знаю, що там мені встановили і як воно працює). Зараз це не сильно актуально, но в майбутньому.....
Це шаблон - відповідно кожен допилює під себе) я хоч і його складав - але вже 3й раз за цей час його вдосконалив. Тут впринципі універсальний виходить для техпідтримки і т.д.
Все правильно - я теж свій варіант склав. Але саме цікаве інше, вже півтора роки по договорам. І ніхто ні разу їх не читав. Бо робота в нас така - що конкретизувати її договором дуже складно, можливо навіть неможливо. Всі мої клієнти - мої друзі, люди котрі моляться на мене, бо хто ж як не я...
Цитата: HumanKM від Лютий 20, 2023, 22:36:12Все правильно - я теж свій варіант склав. Але саме цікаве інше, вже півтора роки по договорам. І ніхто ні разу їх не читав. Бо робота в нас така - що конкретизувати її договором дуже складно, можливо навіть неможливо. Всі мої клієнти - мої друзі, люди котрі моляться на мене, бо хто ж як не я...
:D :D :D 100%
В мене зі всіх клієнтів реально читали походу 3є =)