Опишіть будь ласка процедуру зв'язування між собою банківського терміналу і програми укрсклад.
Ми можемо це зробити самі? Чи потрібен представник банку?
Розпишіть цю процедуру, бо ряд клієнтів просить ув'язати термінал з програмою.
Цитата: HumanKM від Листопад 04, 2020, 09:23:49
Опишіть будь ласка процедуру зв'язування між собою банківського терміналу і програми укрсклад.
Ми можемо це зробити самі? Чи потрібен представник банку?
Розпишіть цю процедуру, бо ряд клієнтів просить ув'язати термінал з програмою.
Сотрудники банка должны переключить ваш терминал в режим работы с сторонними программами.
В меню Опции : Параметры : POS включить галочку "Использовать POS-терминал в программе". Далее выбрать протокол и указать на какой порт вы его подключили в программу. После в Расходной накладной или в Окне кассира вы будете делать оплату через F10, у вас появится кнопка "Оплата картой" тоже по F10 в появившемся окне нажимаете Оплата кнопкой Enter. Т.е. последовательность F10, F10, Enter.
Кто нибудь уже настраивал приватовские терминалы Ingenico move 2500 и pax s800 для работы с укрскладом?
Цитата: trialon77 від Листопад 06, 2020, 13:10:47
Кто нибудь уже настраивал приватовские терминалы Ingenico move 2500 и pax s800 для работы с укрскладом?
так, вибираєте позначений протокол, і свій ком порт.
я вибачаюся - якщо я Вас вірно зрозумів, то Ви самі, без працівника банку приєднали термінал? Якщо так, то можете детально описати процес?
В моєму місті всі банки сказали -
Ми такого не робимо.
В мене кілька десятків магазинів - і жоден не має привязаного термінала
Цитата: HumanKM від Квітень 08, 2021, 09:27:02
я вибачаюся - якщо я Вас вірно зрозумів, то Ви самі, без працівника банку приєднали термінал? Якщо так, то можете детально описати процес?
В моєму місті всі банки сказали -
Ми такого не робимо.
В мене кілька десятків магазинів - і жоден не має привязаного термінала
Термінал від ОЩАД "Ingenico move 2500"
Під'єднав до ПК через micro usb кабель. На терміналі не налаштовував НІЧОГО
В укрскладі вибрав Ingenico iCT220 протокол bpos (Ощад...), і вибрав який COM-порт. Ну і поставив галочку "використовувати POS..."
Далі в вікні касира F10 - F10 - і воно автоматично кидає на термінал. Там проводжу оплату, друкую чек і йде підтвердження в вікно касира. Там ENTER і все.
п.с. а у Вас який термінал і від якого банку??
может быть , что в терминале в по зашиты настройки с отключенной передачей по портам , тогда сами никак не подключите.
Цитата: homebuh від Квітень 09, 2021, 08:46:17
может быть , что в терминале в по зашиты настройки с отключенной передачей по портам , тогда сами никак не подключите.
Можливо, але якщо ощад - то мені сказали що самі все підключаєте, там автоматично, а представник банку не виїжджає
Цитата: molotokk від Квітень 08, 2021, 11:01:31
Термінал від ОЩАД "Ingenico move 2500"
Під'єднав до ПК через micro usb кабель. На терміналі не налаштовував НІЧОГО
В укрскладі вибрав Ingenico iCT220 протокол bpos (Ощад...), і вибрав який COM-порт. Ну і поставив галочку "використовувати POS..."
Далі в вікні касира F10 - F10 - і воно автоматично кидає на термінал. Там проводжу оплату, друкую чек і йде підтвердження в вікно касира. Там ENTER і все.
п.с. а у Вас який термінал і від якого банку??
А в такому випадку вибивати через термінал в ручному режимі теж можна? (наприклад за каву, її немає в нас в базі). А все інше автоматично через касу. так працювати буде?
Цитата: cola78 від Квітень 09, 2021, 12:21:49
Цитата: molotokk від Квітень 08, 2021, 11:01:31
Термінал від ОЩАД "Ingenico move 2500"
Під'єднав до ПК через micro usb кабель. На терміналі не налаштовував НІЧОГО
В укрскладі вибрав Ingenico iCT220 протокол bpos (Ощад...), і вибрав який COM-порт. Ну і поставив галочку "використовувати POS..."
Далі в вікні касира F10 - F10 - і воно автоматично кидає на термінал. Там проводжу оплату, друкую чек і йде підтвердження в вікно касира. Там ENTER і все.
п.с. а у Вас який термінал і від якого банку??
А в такому випадку вибивати через термінал в ручному режимі теж можна? (наприклад за каву, її немає в нас в базі). А все інше автоматично через касу. так працювати буде?
не пробував, але думаю що має
Цитата: HumanKM від Квітень 08, 2021, 09:27:02
я вибачаюся - якщо я Вас вірно зрозумів, то Ви самі, без працівника банку приєднали термінал? Якщо так, то можете детально описати процес?
В моєму місті всі банки сказали -
Ми такого не робимо.
В мене кілька десятків магазинів - і жоден не має привязаного термінала
доречі вчора підключав ingenico ict220 від привату, також без представників банку, теж просто вибрав Ingenico iCT220 протокол bpos (Ощад...)
І працює на УРА
Цитата: molotokk від Квітень 17, 2021, 12:49:33
Цитата: HumanKM від Квітень 08, 2021, 09:27:02
я вибачаюся - якщо я Вас вірно зрозумів, то Ви самі, без працівника банку приєднали термінал? Якщо так, то можете детально описати процес?
В моєму місті всі банки сказали -
Ми такого не робимо.
В мене кілька десятків магазинів - і жоден не має привязаного термінала
доречі вчора підключав ingenico ict220 від привату, також без представників банку, теж просто вибрав Ingenico iCT220 протокол bpos (Ощад...)
І працює на УРА
Повезло, у меня не подключался пока не приехали и перепрошили, терминал такой же, Приват
термінал desc 3200
приват банк
банк дав дровину і сказав шо все розлочено - юзайте.
Ставлю дровину - показує в диспечері сом4
в укрскладі обираю сом4, 9600,..., Деск3200 4в1...
Видає помилку..., не може передати на термінал...
Цитата: HumanKM від Травень 11, 2021, 12:36:15
термінал desc 3200
приват банк
банк дав дровину і сказав шо все розлочено - юзайте.
Ставлю дровину - показує в диспечері сом4
в укрскладі обираю сом4, 9600,..., Деск3200 4в1...
Видає помилку..., не може передати на термінал...
Кабель от ПК к терминалу проверяли?
Цитата: AGSoft від Травень 11, 2021, 16:27:24
Цитата: HumanKM від Травень 11, 2021, 12:36:15
термінал desc 3200
приват банк
банк дав дровину і сказав шо все розлочено - юзайте.
Ставлю дровину - показує в диспечері сом4
в укрскладі обираю сом4, 9600,..., Деск3200 4в1...
Видає помилку..., не може передати на термінал...
Кабель от ПК к терминалу проверяли?
а мікро юсб в ньому є? чи як ви підключаєте його?
банк дав і термінал і кабель юсб
в диспетчері пристроїв я його бачу, бачу що привласнило порт сом4
Цитата: HumanKM від Травень 14, 2021, 12:29:51
банк дав і термінал і кабель юсб
в диспетчері пристроїв я його бачу, бачу що привласнило порт сом4
А швидкість пробували міняти?
бо інакше - то хз.. треба вживу бачити, в мене таких приколів не було - просто підключив і працює.
всі налаштування ставлю як в дровині для пристрою
9600 швидкість
...
Цитата: HumanKM від Травень 11, 2021, 12:36:15
в укрскладі обираю сом4, 9600,..., Деск3200 4в1...
Видає помилку..., не може передати на термінал...
Яку точно помилку видає програма і при якій дії? Впевнені що протокол 4in1, пробували інший?
при натисканні оплата карткою, пише в новому вікні:
Ініціалізація...
Відправлення оплати терміналу...
Помилка 1# Error sending messag
Цитата: HumanKM від Травень 21, 2021, 09:07:31
при натисканні оплата карткою, пише в новому вікні:
Ініціалізація...
Відправлення оплати терміналу...
Помилка 1# Error sending messag
Версія УкрСкладу остання?
так остання 7_45
Коллеги, Укрсклад установлен на удалённом сервере, работаем через RDP. Не получается подключить POS-терминал. Терминал настроен сотрудниками банка для сторонних программ. Поделитесь драйверами для Ingenico iCT220, может в них дело.
Цитата: Vex від Вересень 04, 2021, 10:09:13
Коллеги, Укрсклад установлен на удалённом сервере, работаем через RDP. Не получается подключить POS-терминал. Терминал настроен сотрудниками банка для сторонних программ. Поделитесь драйверами для Ingenico iCT220, может в них дело.
POS-терминал работает через COM-порт? В гугле просто поищите по теме: rdp проброс com порта
В кого не підключається ingenico ict220 - телефонуйте в банк (в моєму випадку - приват) щоб вони переключили протокол на BPOS і скинули актуальні драйвери на нього "USB_Driver_v3.18(Ingenico)"
Інші термінали, що не підключаються - думаю що теж можна пробувати перевести на BPOS (якщо він не активний) і тоді в укрскладі пробувати підбирати
дровину 3.10 знайшов, а 3.18 ні
Можете поділитися?
Цитата: HumanKM від Вересень 13, 2021, 12:41:41
дровину 3.10 знайшов, а 3.18 ні
Можете поділитися?
посилання на драйвер для ingenico ict220 https://drive.google.com/drive/folders/1YT83tNdv0ISdBUONGiL4hEtsIdvrrAMR?usp=sharing
він і для desk 3200 підійти має?
по тому - не скажу, треба пробувати.
так
запустив desk3200 на драйвері 3,18
Сьогодні вперше вдалося запустити термінал Привата.
Якщо кому цікаво:
Працівники банка лише з третьої спроби залили налаштуваня при яки термінал запрацював як в ручному, так і від комп"ютера (це зветься НЕ жорстке приєднання). Протокол BPOS
Прикріпив мануал по налаштуванню дровинки
Цитата: HumanKM від Вересень 14, 2021, 13:10:35
так
запустив desk3200 на драйвері 3,18
Сьогодні вперше вдалося запустити термінал Привата.
Якщо кому цікаво:
Працівники банка лише з третьої спроби залили налаштуваня при яки термінал запрацював як в ручному, так і від комп"ютера (це зветься НЕ жорстке приєднання). Протокол BPOS
Прикріпив мануал по налаштуванню дровинки
в мене з 1го разу все вийшло - подзвонив на підтримку, вони змінили налаштування на протокол BPOS і в терміналі пройшло оновлення.
Поставив драйвери, оновлення і все)
На сайте Ingenico появились свежие драйвера 3.22 с поддержкой последних моделей.
Добрый день!
Кто уже подключал терминал VeriFone VX520 , скиньте пожалуйста драйвера.
Спасибо.
https://drive.google.com/drive/folders/1iPC2xeIHBya3TsN2R9GKRpKiyKpVVNXF?usp=sharing
Добрый день!
Пробывал подключить POS терминал VeriFone VX520, драйвера все стали, все ок! Банк Приват перевел терминал в режим работы со сторонними программами, вроде все нормально, но когда зашел в программу Укрсклад и стал выбирать JSON-протокол подключения то его там не оказалось!!! (все что там были перепробовали, результата ноль)
Звоню обратно в Приват, чтобы поставили в терминал другой протокол который есть в программе Укрсклад, но получаю ответ что они используют только протокол JSON, для VeriFone версия П3 ОЗР и выше...
Как быть, господа разработчики??? )))) Админ дайте ответ пожалуйста. Спасибо.
Нужно сначала смотреть какие протоколы поддерживает программа, а потом звонить в поддержку банка.
Не переживайте, Приват меняет терминал, главное чтоб вы знали что вам нужно. Почитайте выше у всех кто выбрал BPOS всё работает.
насправді все дуже просто
звоните на телефон, номер котрого написано на терміналі
даєте запрос на заміну терміналу на Інгеніко з БПОС + шнур ЮСБ
через кілька днів цепляєте новий термінал
Цитата: zoro від Листопад 28, 2021, 01:42:35
Добрый день!
Пробывал подключить POS терминал VeriFone VX520, драйвера все стали, все ок! Банк Приват перевел терминал в режим работы со сторонними программами, вроде все нормально, но когда зашел в программу Укрсклад и стал выбирать JSON-протокол подключения то его там не оказалось!!! (все что там были перепробовали, результата ноль)
Звоню обратно в Приват, чтобы поставили в терминал другой протокол который есть в программе Укрсклад, но получаю ответ что они используют только протокол JSON, для VeriFone версия П3 ОЗР и выше...
Как быть, господа разработчики??? )))) Админ дайте ответ пожалуйста. Спасибо.
Проблема решилась третим звонком в Приват , поставили протокол Ssi такой как в программе Укрсклад и все заработало. Так что Х520 поддерживется только два протокола JSON и SSI покрайней мере в ПриватБанке так. Да и работает через RDP все.
Кто уже подключал POS терминал pax s800 от ПриватБанка?
Какой протокол надо, чтобы установил банк? Если в Укрсклада такой модели нет в списке POS моделей. Через какой кабель подключать?
За ответ спасибо.
Добрий день! SOS! Допоможіть, поділіться досвідом.
Підключила термінал до каси. Райффайзен банк – термінал Verifone, протокол PRINTEC POSAPI. Підключили у жорсткій зв'язці термінал та УкрСклад, в результаті продаж/повернення через термінал можна зробити лише через касу (УкрСклад). Виникло питання у поверненні товару – УкрСклад не передає на термінал вимогу про повернення коштів. А на терміналі опції зробити повернення – нема. В результаті повернути кошти клієнту назад на карту не можливо.
За словами розробників УкрСклад, ця операція має ініціюватись на терміналі, бо у них немає документації від банків і реалізувати такий функціонал вони не можуть.
Підтримка терміналів Райффайзен каже «у нас таке не є», ви маєте через програму це ініціювати. По-іншому наші термінали не працюють.
Питання до інших користувачів:
- Чи є іще щасливчики, які використовують термінал Райффайзен? Як ви виходите із ситуації? Як налаштувати нормальну роботу?
- Як в терміналах решти банків організована робота? Ви ініціюєте повернення коштів на терміналі, а потім вони попадають в УкрСклад?
:-[
На терминале должны стоять разрешения
1 - на работу с программой
и 2- ручной режим.
Добрий день. Є питання по підключенню Ingenico Desk 3200 (Ощадбанк) до програми УкрСклад 7.55. Що було зроблено:
- Підключив термінал до комп'ютера USB кабелем
- В диспетчері пристроїв windows, з'явився новий порт: COM7
- Зайшов в УкрСклад, Опції-Параметри-POS, поставив галку "Використовувати POS термінал в програмі", далі вибрав "Ingenico, протокол BPOS" (з протоколом 4 in 1, не працює), Натиснув "Завантажити модуль для роботи з POS", зареєстрував скачану бібліотеку. Обрав порт: COM7, Швидкість:115000, Таймаут: 60, Зняв галку: "Відправляти дані про карту в РРО"
-Далі у вікні касира обираю Оплата картою-Оплата. Ціна успішно відправляється на термінал для оплати, після оплати банківською картою, термінал трошки чекає, а далі на екрані термінала з'являється: "Не отримана відповідь від касира" і на терміналі друкується чек: "Відміна операції Успішна"
Підкажіть що в даному випадку робити?
Цитата: Shakal від Грудень 28, 2021, 09:22:43
Добрий день. Є питання по підключенню Ingenico Desk 3200 (Ощадбанк) до програми УкрСклад 7.55. Що було зроблено:
- Підключив термінал до комп'ютера USB кабелем
- В диспетчері пристроїв windows, з'явився новий порт: COM7
- Зайшов в УкрСклад, Опції-Параметри-POS, поставив галку "Використовувати POS термінал в програмі", далі вибрав "Ingenico, протокол BPOS" (з протоколом 4 in 1, не працює), Натиснув "Завантажити модуль для роботи з POS", зареєстрував скачану бібліотеку. Обрав порт: COM7, Швидкість:115000, Таймаут: 60, Зняв галку: "Відправляти дані про карту в РРО"
-Далі у вікні касира обираю Оплата картою-Оплата. Ціна успішно відправляється на термінал для оплати, після оплати банківською картою, термінал трошки чекає, а далі на екрані термінала з'являється: "Не отримана відповідь від касира" і на терміналі друкується чек: "Відміна операції Успішна"
Підкажіть що в даному випадку робити?
А після проводки в терміналі ви в вікні касира, як автоматично заповнилась сума від клієнта, натиснули ентер?
Так, натиснув. Скріншот прикріпив.
Цитата: Shakal від Грудень 28, 2021, 10:41:02
Так, натиснув. Скріншот прикріпив.
а банк вам в терміналі міняв налаштування під зв'язок з касою?
термінал до мережі під'єднано через інтернет чи по сім-карті?
бо якщо погане покриття мережі то термінал може підглючувати
Цитата: molotokk від Грудень 28, 2021, 11:13:24
а банк вам в терміналі міняв налаштування під зв'язок з касою?
термінал до мережі під'єднано через інтернет чи по сім-карті?
бо якщо погане покриття мережі то термінал може підглючувати
Якщо в ручну вводити суму оплати на термінал, оплата проходить успішно, а через укрсклад не працює. Банк не міняв налаштувань для зв'язку з касою. Буду дзвонити в техпідтримку Ощадбанку, по результатам відпишусь. Дякую
Дзвоніть в банк
у Вас доступ закритий скоріш за все
Подзвонив в Ощадбанк, там сказали, що їхні термінали вже йдуть з активованим протоколом BPOS. Просили збільшити час очікування відповіді термінала, збільшив до 90 сек, це проблему не вирішило. Завтра скину їм log-файл роботи (в прикріплених файлах)/
а як у вас термінал тримає зв'язок з мережею? сім чи інтернет, і якщо сім - яка якість покриття і де знаходиться магазин - в місті чи селі?
бо в мене була така проблеми, поки не підключив термінал до роутера і змінив через банк і ньому пріоритет передачі даних спочатку інтернет, а потім сімка
Цитата: Shakal від Грудень 28, 2021, 16:50:11
Подзвонив в Ощадбанк, там сказали, що їхні термінали вже йдуть з активованим протоколом BPOS. Просили збільшити час очікування відповіді термінала, збільшив до 90 сек, це проблему не вирішило. Завтра скину їм log-файл роботи (в прикріплених файлах)/
Як часто я чув від банків ці слова...
І кожного разу виявлялося, що доступ закритий...
Цитата: HumanKM від Грудень 29, 2021, 09:17:52
Цитата: Shakal від Грудень 28, 2021, 16:50:11
Подзвонив в Ощадбанк, там сказали, що їхні термінали вже йдуть з активованим протоколом BPOS. Просили збільшити час очікування відповіді термінала, збільшив до 90 сек, це проблему не вирішило. Завтра скину їм log-файл роботи (в прикріплених файлах)/
Як часто я чув від банків ці слова...
І кожного разу виявлялося, що доступ закритий...
ЗГОДЕН на всі 100% *flag1*
не працює пос термінал з укрсклад
після проведення оплати пос термінал автоматично скасовує її. (розпечатується чек АНУЛЮВАННЯ).
представники від приватбанку були, кабелі перевірили, без укрскладу термінал працює, але потрібно щоб тільки укрсклад міг встановлювати суму до сплати на терміналі (без участі касира).
систмема:
linux mint 20.2
pos ingenico ict220, жорстка прив'язка термінала до каси (сума передається від Укрсклад до терміналу), Приватбанк.
протокол BPOS, COM1, швидкість 115200, таймаут 120
термінал до комп'ютера підключено через ubs (2.0 порт), детектиться як /dev/ttyACM0
udev пробрасує порт /dev/ttyACM0 на /dev/ttySLAB0
в wine 5.0 через regedit COM1 визначено як /dev/ttySLAB0
укрсклад про 7.55 (з ключем ПРРО)
1) набиваємо чек
2) f10
3) вибираемо Оплата карткою, відкривається вікно тицяємо на Оплата
4) в віконці ініціалізація і інше (без помилок), на єкрані ПОС терміналу сума до сплати.
5) підносимо картку до терміналу - термінал її бачить і виконує оплату
6) а в вікні оплати з'являється помилка "Error #3" з текстом про помилку
7) через 1-4 секунди термінал печатає чек АНУЛЮВАННЯ.
8) повертаємось в чек - усі товари в чеку на місці. чек не проведено.
Цитата: marina від Січень 08, 2022, 16:14:32
не працює пос термінал з укрсклад
після проведення оплати пос термінал автоматично скасовує її. (розпечатується чек АНУЛЮВАННЯ).
представники від приватбанку були, кабелі перевірили, без укрскладу термінал працює, але потрібно щоб тільки укрсклад міг встановлювати суму до сплати на терміналі (без участі касира).
систмема:
linux mint 20.2
pos ingenico ict220, жорстка прив'язка термінала до каси (сума передається від Укрсклад до терміналу), Приватбанк.
протокол BPOS, COM1, швидкість 115200, таймаут 120
термінал до комп'ютера підключено через ubs (2.0 порт), детектиться як /dev/ttyACM0
udev пробрасує порт /dev/ttyACM0 на /dev/ttySLAB0
в wine 5.0 через regedit COM1 визначено як /dev/ttySLAB0
укрсклад про 7.55 (з ключем ПРРО)
1) набиваємо чек
2) f10
3) вибираемо Оплата карткою, відкривається вікно тицяємо на Оплата
4) в віконці ініціалізація і інше (без помилок), на єкрані ПОС терміналу сума до сплати.
5) підносимо картку до терміналу - термінал її бачить і виконує оплату
6) а в вікні оплати з'являється помилка "Error #3" з текстом про помилку
7) через 1-4 секунди термінал печатає чек АНУЛЮВАННЯ.
8) повертаємось в чек - усі товари в чеку на місці. чек не проведено.
Была такая проблема с эти же терминалом и такой же банк! Просите банк поменять в терминале протокол на Инженик 4в1, и после этого когда они поменяют протокол в самом терминале, в программе Укрсклад поставьте такой же протокол.
Когда оплата картой - не обязательно её выбирать, достаточно нажать F10,F10.
Стоит ли на терминале клубничка ( не помню как у них называется) - просите убрать.
в нас бонус плюс відключений.
залишаться спробувати інженик 4в1. цє потрібно знову дзвонити в приват на запит техніка. але в інших бпос стоїть в налаштування та все працює.
в налаштуваннях мерчант "1"
Цитата: marina від Січень 11, 2022, 13:30:32
в нас бонус плюс відключений.
залишаться спробувати інженик 4в1. цє потрібно знову дзвонити в приват на запит техніка. але в інших бпос стоїть в налаштування та все працює.
в налаштуваннях мерчант "1"
драйвер вірний?
драйвер підключення до укрскладу завантажений?
в мене всі привати по бпосу - все ок
Цитата: marina від Січень 11, 2022, 13:30:32
в нас бонус плюс відключений.
залишаться спробувати інженик 4в1. цє потрібно знову дзвонити в приват на запит техніка. але в інших бпос стоїть в налаштування та все працює.
в налаштуваннях мерчант "1"
Попробуйте мерчант 0.
драйвер вірний
мерчант 0 - все одно, автоматичне АНУЛЮВАННЯ чеку печатає.
логі роботи пос терміналу відправили до розробників укрскладу.
(https://ibb.co/QH3RJtg)
https://ibb.co/QH3RJtg (https://ibb.co/QH3RJtg)
Совет, попробуйте другой терминал ( просите замену) косяки сто процентов на стороне банка, или не включили разрешения на работу с программой.
А увас ещё и Линукс.
ingenico ict250
/3200
работают без вопросов.
Цитата: marina від Січень 11, 2022, 15:39:16
драйвер вірний
мерчант 0 - все одно, автоматичне АНУЛЮВАННЯ чеку печатає.
логі роботи пос терміналу відправили до розробників укрскладу.
(https://ibb.co/QH3RJtg)
https://ibb.co/QH3RJtg (https://ibb.co/QH3RJtg)
маю такуж проблему
термінал спочатку пропусткає оплату
потім відправляє на укрсклад відповідь
після чого укрсклад зависає і вирубається
гроші з карти списуються
а потім назад вертаються на карту
Цитата: ДимаВ1995 від Січень 11, 2022, 20:05:51
Цитата: marina від Січень 11, 2022, 15:39:16
драйвер вірний
мерчант 0 - все одно, автоматичне АНУЛЮВАННЯ чеку печатає.
логі роботи пос терміналу відправили до розробників укрскладу.
(https://ibb.co/QH3RJtg)
https://ibb.co/QH3RJtg (https://ibb.co/QH3RJtg)
маю такуж проблему
термінал спочатку пропусткає оплату
потім відправляє на укрсклад відповідь
після чого укрсклад зависає і вирубається
гроші з карти списуються
а потім назад вертаються на карту
В мене така ж проблема була при поганому зв'язку терміналу з мережею. Допомогло підключення терміналу до роутера і зміна пріоритетного типу з'єднання з сервером на ethernet
Підкажіть чи працює хтось з терміналом банку ВОСТОК? як ви підключали синхронізацію з Укрскладом? не можемо пів року налаштувати, працюємо вручну на терміналі.
Цитата: molotokk від Січень 11, 2022, 21:21:37
В мене така ж проблема була при поганому зв'язку терміналу з мережею. Допомогло підключення терміналу до роутера і зміна пріоритетного типу з'єднання з сервером на ethernet
стоїть приоріітет ethernet.
оновленя інформацї:
налаштовуємо на протокол bpos (касу та термінал)
в вікні касира стоїть галочка Печать фіскального чеку. проводимо оплату.
результат роботи: піісля сплати карткою на терміналі йде автоматичне
АНУЛЮВАННЯ оплати . у вікні каси відображаеться помилка #3 помилка звязку. чек в укрскладі залишаеться відкритий і не сплачений. Співробітнки банку кажуть що немає відповіді від каси і термінал ануллює чек.
налаштовуємо на протокол 4in1 (касу та термінал)
в вікні касира стоїть галочка Печать фіскального чеку. проводимо оплату.
результат роботи: піісля сплати карткою на терміналі
Оплата проходить. АЛЕ у вікні каси відображаеться Error #1: error response. чек в укрскладі залишаеться відкритий і не сплачений так як хо оплата прошла укрсклад її не побачив. Вручну повертаємо через термінал гроші покупцю.
вернули все на протокол bpos і чеаємо коли приватбанк і укрсклад знайдуть спільну мову.
Цитата: marina від Січень 12, 2022, 11:00:41
Цитата: molotokk від Січень 11, 2022, 21:21:37
В мене така ж проблема була при поганому зв'язку терміналу з мережею. Допомогло підключення терміналу до роутера і зміна пріоритетного типу з'єднання з сервером на ethernet
стоїть приоріітет ethernet.
оновленя інформацї:
налаштовуємо на протокол bpos (касу та термінал)
в вікні касира стоїть галочка Печать фіскального чеку. проводимо оплату.
результат роботи: піісля сплати карткою на терміналі йде автоматичне АНУЛЮВАННЯ оплати . у вікні каси відображаеться помилка #3 помилка звязку. чек в укрскладі залишаеться відкритий і не сплачений. Співробітнки банку кажуть що немає відповіді від каси і термінал ануллює чек.
налаштовуємо на протокол 4in1 (касу та термінал)
в вікні касира стоїть галочка Печать фіскального чеку. проводимо оплату.
результат роботи: піісля сплати карткою на терміналі Оплата проходить. АЛЕ у вікні каси відображаеться Error #1: error response. чек в укрскладі залишаеться відкритий і не сплачений так як хо оплата прошла укрсклад її не побачив. Вручну повертаємо через термінал гроші покупцю.
вернули все на протокол bpos і чеаємо коли приватбанк і укрсклад знайдуть спільну мову.
спробуйте перевстановити драйвера терміналу
Цитата: molotokk від Січень 12, 2022, 13:06:25
спробуйте перевстановити драйвера принтера
принтера?
тобто звичайного принтера який просто собі стоїть окремо і коли надо печатає чекі, і не є фіскальним пристроем, але підключений до ПК (каси), вірно ?
драйвер не перевстановлювали, але спробували інше - прибрали галочки спочатку Печать чека, потім Печать фіскального чеку, потім дві галочки разом - не спрацювало, все одно АНУЛЮВАННЯ.
Цитата: marina від Січень 12, 2022, 15:24:32
Цитата: molotokk від Січень 12, 2022, 13:06:25
спробуйте перевстановити драйвера принтера
принтера?
тобто звичайного принтера який просто собі стоїть окремо і коли надо печатає чекі, і не є фіскальним пристроем, але підключений до ПК (каси), вірно ?
драйвер не перевстановлювали, але спробували інше - прибрали галочки спочатку Печать чека, потім Печать фіскального чеку, потім дві галочки разом - не спрацювало, все одно АНУЛЮВАННЯ.
то була опечатка - драйвера терміналу
Попробуйте нажать кнопку Загрузить модули для работы POS
Цитата: Valerikkon від Січень 12, 2022, 21:47:54
Попробуйте нажать кнопку Загрузить модули для работы POS
ця кнопка натискалась раніше. проблема не в цьому. розробник дмитро вже має інформацію від банку, чому саме немає сумісності пос терміналу та укрскладу. чекаємо на патч від дмитра. *flag1*
Подскажите. Пос терминал инженико ист220, установил драйвера 3.18 (ссылка была выше), в диспетчере устройств, драйвер установился с ошибкой 52. Это проблема в драйвере, или ПК?
Какая система стоит ?
Винодовс 7, 64
Цитата: Vlas_K від Січень 13, 2022, 20:43:18
Винодовс 7, 64
Драйвера нужны для терминала с подписью, иначе не встанут или встанут криво, сейчас гляну, может остались.
Есть, только форум не позволяет по размеру загрузить.
Попробую в личку.
Цитата: marina від Січень 13, 2022, 14:34:47
розробник дмитро вже має інформацію від банку, чому саме немає сумісності пос терміналу та укрскладу. чекаємо на патч від дмитра. *flag1*
коли очікувати патч?
скиньте на гугл драйв
маю драйвер на Ingenico (Driver_v3.14(Ingenico))
дуже потрібен на патч сумісності пос терміналу ingenico ict220 та укрскладу.
з 8 січня не працює жорстке з'єднання при оплаті картками.
ICT 250 работает без всяких патчей.
Думаю малося на у вазі драйвер а не патч.
Якщо драйвер треба, то напишіть мені у вайбер
050-557-46-26
Вкажіть під який віндовс, бо дійсно на деякі він7 не стає останній драйвер. Дам робочий і підкажу як саме налаштувати
Цитата: HumanKM від Січень 30, 2022, 20:59:47
Думаю малося на у вазі драйвер а не патч.
Якщо драйвер треба, то напишіть мені у вайбер
050-557-46-26
Вкажіть під який віндовс, бо дійсно на деякі він7 не стає останній драйвер. Дам робочий і підкажу як саме налаштувати
саме патч. драйвери тут ні до чого.
дмитро та приватбанк спілкувались по цьому питанню.
ось відповідь дмитра від 13 січня.
чт, 13 янв. 2022 г., 11:25 УкрСклад <info@ukrsklad.com>:
Вітаю,
12.01.2022 в 13:08, Ви звертались:
М> усі "каси" стоять на окремих пк, linux mint 20.2, укрсклад мережева версія.
За посиланням описано протокол JSON, УкрСклад його не підтримує.
відписали на вказані емаіли для отримання тестового терміналу.
--
Дмитро Котельніков, Служба підтримки УкрСклад.
а не простіше замовити привату 4в1 або БПОС? Вмене інженіки по обох протоколах працюють в жорсткому з"єднанні без проблем і патчів. Сьогодні 250й по протоколу 4в1 запустив. В пт 220й по БПОСу. Все працює на відмінно...
Цитата: HumanKM від Січень 31, 2022, 13:58:40
а не простіше замовити привату 4в1 або БПОС? Вмене інженіки по обох протоколах працюють в жорсткому з"єднанні без проблем і патчів. Сьогодні 250й по протоколу 4в1 запустив. В пт 220й по БПОСу. Все працює на відмінно...
простіше? :)
нема питань, читаємо https://www.softbalance.com.ua/forum/index.php/topic,5239.msg31929.html#msg31929 (https://www.softbalance.com.ua/forum/index.php/topic,5239.msg31929.html#msg31929)
немала баба клопоту взяла ingenico 220
Повторю, я в пт 220й по бпрс привязав. Виносьте мозг привату.
Цитата: marina від Січень 31, 2022, 21:41:18
Цитата: HumanKM від Січень 31, 2022, 13:58:40
а не простіше замовити привату 4в1 або БПОС? Вмене інженіки по обох протоколах працюють в жорсткому з"єднанні без проблем і патчів. Сьогодні 250й по протоколу 4в1 запустив. В пт 220й по БПОСу. Все працює на відмінно...
простіше? :)
нема питань, читаємо https://www.softbalance.com.ua/forum/index.php/topic,5239.msg31929.html#msg31929 (https://www.softbalance.com.ua/forum/index.php/topic,5239.msg31929.html#msg31929)
стоит ingenico все отлично работает win10 bpos
немала баба клопоту взяла ingenico 220
А если выдает при оплате через POS терминал в окне кассира ошибка 20 , что это означает?
термінал веріфон від привата?
Цитата: HumanKM від Лютий 01, 2022, 14:26:53
термінал веріфон від привата?
Да, просто сегодня обновил Укрсклад до новой версии. И пошла такая ошибка! А до этого нормально все было!
Я вже 7 веріфонів таких завернув.
Приват сказав, що новою прошивкою, не можуть забезпечити правильну роботу по протоколу SSI. Міняйте на інженіко
Цитата: HumanKM від Лютий 01, 2022, 14:44:39
Я вже 7 веріфонів таких завернув.
Приват сказав, що новою прошивкою, не можуть забезпечити правильну роботу по протоколу SSI. Міняйте на інженіко
Спасибо за совет! Поставил инженик, и все ок!
І все ж таки, хто дасть дієву пораду. Термінал Ingenico Move2500 від Ощадбанку. Протокол BPOS, драйвера та бібліотеки оновлені, Укрсклад бачить термінал. При оплаті карткою в видатковій накладній, дані автоматично передаються на термінал, проходить "зв'язок з банком", сума списується з картки (надходить СМС), термінал видає помилку "Немає підтвердження від каси", і одразу йде автоматична відміна операції (кошти одразу повертаються на карту). Термінал видає лише чек на відміну операції. У вікні каси відображаеться "Помилка 3 # Помилка з'єднання". Вікно оплати в накладній залишається відкритим та видаткова накладна не оплачена. Куди в першу чергу звертати увагу???
Питання скоріш за все до банку.
Якщо банк не може налаштувати термінал під Вас, просіть заміну протоколу, або на інший термінал
укрсклад зробє патч і проблем таких більше не буде. цє не перший банк з якім укрсклад неможе працювати.
на дворі 2022 рік, питання по ПОС та ППРО потрібно закривати при перших запитах.
Цитата: Vitos від Лютий 08, 2022, 12:29:33
І все ж таки, хто дасть дієву пораду. Термінал Ingenico Move2500 від Ощадбанку. Протокол BPOS, драйвера та бібліотеки оновлені, Укрсклад бачить термінал. При оплаті карткою в видатковій накладній, дані автоматично передаються на термінал, проходить "зв'язок з банком", сума списується з картки (надходить СМС), термінал видає помилку "Немає підтвердження від каси", і одразу йде автоматична відміна операції (кошти одразу повертаються на карту). Термінал видає лише чек на відміну операції. У вікні каси відображаеться "Помилка 3 # Помилка з'єднання". Вікно оплати в накладній залишається відкритим та видаткова накладна не оплачена. Куди в першу чергу звертати увагу???
Сьогодні представник банку особисто відвідав та перевірив налаштування терміналу. Відповідь - звертайтеся до розробників Укрскладу, проблема в бібліотеках та драйверах. Що скаже на це тех.підтримка?
Виникла проблема з покупцем, повернули товар з моїм внутрішнім чеком, чека на оплату з терміналу немає, як тепер нам знайти номер RRN щоб повернути?
Цитата: Vitos від Лютий 09, 2022, 13:58:07
Сьогодні представник банку особисто відвідав та перевірив налаштування терміналу. Відповідь - звертайтеся до розробників Укрскладу, проблема в бібліотеках та драйверах. Що скаже на це тех.підтримка?
Попросите 1- подключить терминал по LAN (основной канал связи ), мобильный - резервный.
2 - Попробуйте включить мерчант 0 ( если на терминале несколько ФОПов. )
3- Если не поможет просите чтоб заменили на любой из списка работающих, в теме можно почитать какие 100% работают.
Здравствуйте! Новые терминалы от ПриватБанка на Андроиде Pax A930 кто-то настраивал?
ще старіі термінали з json не запрацювали з укрскладом. два місяці чекаємо на вірішення проблеми.
Цитата: marina від Лютий 23, 2022, 13:51:18
ще старіі термінали з json не запрацювали з укрскладом. два місяці чекаємо на вірішення проблеми.
Попросите включить BPOS, они все поддерживают несколько режимов работы.
Доброго дня.
Таке питання.
Термінал Ingenico desk 3200 від ощадбанку.
Привязати до програми не можу, коли підключаю шнуром, віндовс його не знаходить серед пристроїв, ніякий com-порт не зявляється. Після встановлення дпайверів теж не зявляється жодного нового com-порта. Можливо хтось щось порадить.
Друге питання. Зараз використовуємо цей термінал без привязки до укрскладутаким чином:
1. Набиваэмо товар.
2. Здійснити оплату.
на цьому кроці зявляється вікно з варіантами оплати (готівка, платіжне доручення, картка). Який варіант оплати правильно обирати?
050-557-46-26
Наберіть
Проконсультую
Ingenico desk 3200
Прекрасно работает с Укрскладом.
Не установлены драйвера, или не включен режим работы BPOS.
В настройках программы не включен режим BPOS.
Нет драйвера для работы укрсклада с чекбокс.
Какой виндовс стоит ? Если семерка, то нужны драйвера с подписью.
Цитата: Vitos від Лютий 08, 2022, 12:29:33
І все ж таки, хто дасть дієву пораду. Термінал Ingenico Move2500 від Ощадбанку. Протокол BPOS, драйвера та бібліотеки оновлені, Укрсклад бачить термінал. При оплаті карткою в видатковій накладній, дані автоматично передаються на термінал, проходить "зв'язок з банком", сума списується з картки (надходить СМС), термінал видає помилку "Немає підтвердження від каси", і одразу йде автоматична відміна операції (кошти одразу повертаються на карту). Термінал видає лише чек на відміну операції. У вікні каси відображаеться "Помилка 3 # Помилка з'єднання". Вікно оплати в накладній залишається відкритим та видаткова накладна не оплачена. Куди в першу чергу звертати увагу???
В мене тепер такаж помилка.
Хтось знайшов як виправити??
Схиляюся всетаки до думки, що винен банк.
Попросіть замінити протокол на 4в1
Як отримати лог файл роботи терміналу?
Цитата: Vitos від Лютий 09, 2022, 13:58:07
Цитата: Vitos від Лютий 08, 2022, 12:29:33
І все ж таки, хто дасть дієву пораду. Термінал Ingenico Move2500 від Ощадбанку. Протокол BPOS, драйвера та бібліотеки оновлені, Укрсклад бачить термінал. При оплаті карткою в видатковій накладній, дані автоматично передаються на термінал, проходить "зв'язок з банком", сума списується з картки (надходить СМС), термінал видає помилку "Немає підтвердження від каси", і одразу йде автоматична відміна операції (кошти одразу повертаються на карту). Термінал видає лише чек на відміну операції. У вікні каси відображаеться "Помилка 3 # Помилка з'єднання". Вікно оплати в накладній залишається відкритим та видаткова накладна не оплачена. Куди в першу чергу звертати увагу???
Сьогодні представник банку особисто відвідав та перевірив налаштування терміналу. Відповідь - звертайтеся до розробників Укрскладу, проблема в бібліотеках та драйверах. Що скаже на це тех.підтримка?
Доброго дня! В кого працює термінал Ingenico desk 3200 від Ощадбанку? Як правильно налаштувати? Видає помилку "Немає зв'язку з касою". До цього стояв Ingenico Move2500, була така ж помилка. Представник банку відповіді не знають. В кого працює та які налаштування (можливо в програмі чи терміналі)?
Підключив термінал Ingenico desk 3200 від Ощадбанку. Все як описано: сума передається на термінал, картка прочитана, зв'язок з банком, оплата проведена успішно. Кошти списались з карти. У вікні оплати з'являється "Оплачено". А потім після натискання OK(Enter) Укрсклад видає помилку (фото додається), і програма просто вилітає. Після нового входу в програму документи (видаткова накладна та вхідне плат.доручення) відсутні. Підкажіть, в чому може бути проблема?
Цитата: Vitaliy2002 від Січень 21, 2023, 13:18:24
Підключив термінал Ingenico desk 3200 від Ощадбанку. Все як описано: сума передається на термінал, картка прочитана, зв'язок з банком, оплата проведена успішно. Кошти списались з карти. У вікні оплати з'являється "Оплачено". А потім після натискання OK(Enter) Укрсклад видає помилку (фото додається), і програма просто вилітає. Після нового входу в програму документи (видаткова накладна та вхідне плат.доручення) відсутні. Підкажіть, в чому може бути проблема?
1. Спробуйте перевстановити Visual C++ і .NET Framework
2. спробуйте запустити укрсклад в режимі адміністратора
От і я потрапив на точнісінько таку саму проблему. Чи вирішили? і як?
Цитата: HumanKM від Липень 03, 2023, 14:07:03От і я потрапив на точнісінько таку саму проблему. Чи вирішили? і як?
Ні, проблема не вирішена. Рекомендації постом вище також не допомогли. Можливо підтримка щось порекомендує? Якщо у вас вдасться - напишіть як вирішили проблему.
Питання по Привату і терміналам Веріфон.
Колись раніше вони не привязувалися до каси. Яка ситуація на сьогоднішній день? Чи є в когось привязаний Веріфон від привата?
Бо в нашого Привата Інженіки вже на вагу золота, закінчуються по троху
Цитата: HumanKM від Липень 14, 2023, 10:14:44Питання по Привату і терміналам Веріфон.
Колись раніше вони не привязувалися до каси. Яка ситуація на сьогоднішній день? Чи є в когось привязаний Веріфон від привата?
Бо в нашого Привата Інженіки вже на вагу золота, закінчуються по троху
Попробуй посмотри в этой теме, может что-нибудь будет полезное
https://www.softbalance.com.ua/forum/index.php/topic,2896.0.html