Спільнота для обміну досвідом між користувачами програм УкрБланк, УкрСклад, УкрЗарплата

Наши программы => УкрСклад => Тема розпочата: HumanKM від Листопад 04, 2020, 09:23:49

Назва: підключення терміналу
Відправлено: HumanKM від Листопад 04, 2020, 09:23:49
Опишіть будь ласка процедуру зв'язування між собою банківського терміналу і програми укрсклад.
Ми можемо це зробити самі? Чи потрібен представник банку?
Розпишіть цю процедуру, бо ряд клієнтів просить ув'язати термінал з програмою.
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: admin від Листопад 06, 2020, 11:02:23
Цитата: HumanKM від Листопад 04, 2020, 09:23:49
Опишіть будь ласка процедуру зв'язування між собою банківського терміналу і програми укрсклад.
Ми можемо це зробити самі? Чи потрібен представник банку?
Розпишіть цю процедуру, бо ряд клієнтів просить ув'язати термінал з програмою.

Сотрудники банка должны переключить ваш терминал в режим работы с сторонними программами.

В меню Опции : Параметры : POS включить галочку "Использовать POS-терминал в программе". Далее выбрать протокол и указать на какой порт вы его подключили в программу. После в Расходной накладной или в Окне кассира вы будете делать оплату через F10, у вас появится кнопка "Оплата картой" тоже по F10 в появившемся окне нажимаете Оплата кнопкой Enter. Т.е. последовательность F10, F10, Enter.
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: trialon77 від Листопад 06, 2020, 13:10:47
Кто нибудь уже настраивал приватовские терминалы Ingenico move 2500 и pax s800 для работы с укрскладом? 
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: molotokk від Квітень 01, 2021, 20:02:17
Цитата: trialon77 від Листопад 06, 2020, 13:10:47
Кто нибудь уже настраивал приватовские терминалы Ingenico move 2500 и pax s800 для работы с укрскладом? 
так, вибираєте позначений протокол, і свій ком порт.
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: HumanKM від Квітень 08, 2021, 09:27:02
я вибачаюся - якщо я Вас вірно зрозумів, то Ви самі, без працівника банку приєднали термінал? Якщо так, то можете детально описати процес?

В моєму місті всі банки сказали -
Ми такого не робимо.

В мене кілька десятків магазинів - і жоден не має привязаного термінала
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: molotokk від Квітень 08, 2021, 11:01:31
Цитата: HumanKM від Квітень 08, 2021, 09:27:02
я вибачаюся - якщо я Вас вірно зрозумів, то Ви самі, без працівника банку приєднали термінал? Якщо так, то можете детально описати процес?

В моєму місті всі банки сказали -
Ми такого не робимо.

В мене кілька десятків магазинів - і жоден не має привязаного термінала
Термінал від ОЩАД "Ingenico move 2500"
Під'єднав до ПК через micro usb кабель. На терміналі не налаштовував НІЧОГО
В укрскладі вибрав Ingenico iCT220 протокол bpos (Ощад...), і вибрав який COM-порт. Ну і поставив галочку "використовувати POS..."
Далі в вікні касира F10 - F10 - і воно автоматично кидає на термінал. Там проводжу оплату, друкую чек і йде підтвердження в вікно касира. Там ENTER і все.

п.с. а у Вас який термінал і від якого банку??
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: homebuh від Квітень 09, 2021, 08:46:17
может быть , что в терминале в по зашиты настройки с отключенной передачей по портам , тогда сами никак не подключите.
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: molotokk від Квітень 09, 2021, 11:50:52
Цитата: homebuh від Квітень 09, 2021, 08:46:17
может быть , что в терминале в по зашиты настройки с отключенной передачей по портам , тогда сами никак не подключите.
Можливо, але якщо ощад - то мені сказали що самі все підключаєте, там автоматично, а представник банку не виїжджає
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: cola78 від Квітень 09, 2021, 12:21:49
Цитата: molotokk від Квітень 08, 2021, 11:01:31

Термінал від ОЩАД "Ingenico move 2500"
Під'єднав до ПК через micro usb кабель. На терміналі не налаштовував НІЧОГО
В укрскладі вибрав Ingenico iCT220 протокол bpos (Ощад...), і вибрав який COM-порт. Ну і поставив галочку "використовувати POS..."
Далі в вікні касира F10 - F10 - і воно автоматично кидає на термінал. Там проводжу оплату, друкую чек і йде підтвердження в вікно касира. Там ENTER і все.

п.с. а у Вас який термінал і від якого банку??


А в такому випадку вибивати через термінал в ручному режимі теж можна? (наприклад за каву, її немає в нас в базі). А все інше автоматично через касу. так працювати буде?
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: molotokk від Квітень 09, 2021, 13:39:06
Цитата: cola78 від Квітень 09, 2021, 12:21:49
Цитата: molotokk від Квітень 08, 2021, 11:01:31

Термінал від ОЩАД "Ingenico move 2500"
Під'єднав до ПК через micro usb кабель. На терміналі не налаштовував НІЧОГО
В укрскладі вибрав Ingenico iCT220 протокол bpos (Ощад...), і вибрав який COM-порт. Ну і поставив галочку "використовувати POS..."
Далі в вікні касира F10 - F10 - і воно автоматично кидає на термінал. Там проводжу оплату, друкую чек і йде підтвердження в вікно касира. Там ENTER і все.

п.с. а у Вас який термінал і від якого банку??


А в такому випадку вибивати через термінал в ручному режимі теж можна? (наприклад за каву, її немає в нас в базі). А все інше автоматично через касу. так працювати буде?


не пробував, але думаю що має
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: molotokk від Квітень 17, 2021, 12:49:33
Цитата: HumanKM від Квітень 08, 2021, 09:27:02
я вибачаюся - якщо я Вас вірно зрозумів, то Ви самі, без працівника банку приєднали термінал? Якщо так, то можете детально описати процес?

В моєму місті всі банки сказали -
Ми такого не робимо.

В мене кілька десятків магазинів - і жоден не має привязаного термінала
доречі вчора підключав ingenico ict220 від привату, також без представників банку, теж просто вибрав Ingenico iCT220 протокол bpos (Ощад...)
І працює на УРА
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: homebuh від Квітень 17, 2021, 15:13:37
Цитата: molotokk від Квітень 17, 2021, 12:49:33
Цитата: HumanKM від Квітень 08, 2021, 09:27:02
я вибачаюся - якщо я Вас вірно зрозумів, то Ви самі, без працівника банку приєднали термінал? Якщо так, то можете детально описати процес?

В моєму місті всі банки сказали -
Ми такого не робимо.

В мене кілька десятків магазинів - і жоден не має привязаного термінала
доречі вчора підключав ingenico ict220 від привату, також без представників банку, теж просто вибрав Ingenico iCT220 протокол bpos (Ощад...)
І працює на УРА
Повезло, у меня не подключался пока не приехали и перепрошили, терминал такой же, Приват
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: HumanKM від Травень 11, 2021, 12:36:15
термінал desc 3200
приват банк

банк дав дровину і сказав шо все розлочено - юзайте.

Ставлю дровину - показує в диспечері сом4

в укрскладі обираю сом4, 9600,..., Деск3200 4в1...

Видає помилку..., не може передати на термінал...
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: AGSoft від Травень 11, 2021, 16:27:24
Цитата: HumanKM від Травень 11, 2021, 12:36:15
термінал desc 3200
приват банк

банк дав дровину і сказав шо все розлочено - юзайте.

Ставлю дровину - показує в диспечері сом4

в укрскладі обираю сом4, 9600,..., Деск3200 4в1...

Видає помилку..., не може передати на термінал...

Кабель от ПК к терминалу проверяли?
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: molotokk від Травень 11, 2021, 19:41:08
Цитата: AGSoft від Травень 11, 2021, 16:27:24
Цитата: HumanKM від Травень 11, 2021, 12:36:15
термінал desc 3200
приват банк

банк дав дровину і сказав шо все розлочено - юзайте.

Ставлю дровину - показує в диспечері сом4

в укрскладі обираю сом4, 9600,..., Деск3200 4в1...

Видає помилку..., не може передати на термінал...

Кабель от ПК к терминалу проверяли?
а мікро юсб в ньому є? чи як ви підключаєте його?
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: HumanKM від Травень 14, 2021, 12:29:51
банк дав і термінал і кабель юсб
в диспетчері пристроїв я його бачу, бачу що привласнило порт сом4
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: molotokk від Травень 14, 2021, 18:15:26
Цитата: HumanKM від Травень 14, 2021, 12:29:51
банк дав і термінал і кабель юсб
в диспетчері пристроїв я його бачу, бачу що привласнило порт сом4
А швидкість пробували міняти?
бо інакше - то хз.. треба вживу бачити, в мене таких приколів не було - просто підключив і працює.
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: HumanKM від Травень 17, 2021, 09:03:51
всі налаштування ставлю як в дровині для пристрою
9600 швидкість
...
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: admin від Травень 17, 2021, 09:39:29
Цитата: HumanKM від Травень 11, 2021, 12:36:15
в укрскладі обираю сом4, 9600,..., Деск3200 4в1...
Видає помилку..., не може передати на термінал...

Яку точно помилку видає програма і при якій дії? Впевнені що протокол 4in1, пробували інший?
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: HumanKM від Травень 21, 2021, 09:07:31
при натисканні оплата карткою, пише в новому вікні:

Ініціалізація...
Відправлення оплати терміналу...
Помилка 1# Error sending messag
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: admin від Травень 21, 2021, 14:50:33
Цитата: HumanKM від Травень 21, 2021, 09:07:31
при натисканні оплата карткою, пише в новому вікні:

Ініціалізація...
Відправлення оплати терміналу...
Помилка 1# Error sending messag

Версія УкрСкладу остання?
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: HumanKM від Травень 24, 2021, 09:43:30
так остання 7_45
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: Vex від Вересень 04, 2021, 10:09:13
Коллеги, Укрсклад установлен на удалённом сервере, работаем через RDP. Не получается подключить POS-терминал. Терминал настроен сотрудниками банка для сторонних программ. Поделитесь драйверами для Ingenico iCT220, может в них дело.
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: admin від Вересень 06, 2021, 12:54:40
Цитата: Vex від Вересень 04, 2021, 10:09:13
Коллеги, Укрсклад установлен на удалённом сервере, работаем через RDP. Не получается подключить POS-терминал. Терминал настроен сотрудниками банка для сторонних программ. Поделитесь драйверами для Ingenico iCT220, может в них дело.

POS-терминал работает через COM-порт? В гугле просто поищите по теме: rdp проброс com порта
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: molotokk від Вересень 10, 2021, 11:22:15
В кого не підключається ingenico ict220 - телефонуйте в банк (в моєму випадку - приват) щоб вони переключили протокол на BPOS і скинули актуальні драйвери на нього "USB_Driver_v3.18(Ingenico)"
Інші термінали, що не підключаються - думаю що теж можна пробувати перевести на BPOS (якщо він не активний) і тоді в укрскладі пробувати підбирати
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: HumanKM від Вересень 13, 2021, 12:41:41
дровину 3.10 знайшов, а 3.18 ні
Можете поділитися?
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: molotokk від Вересень 13, 2021, 13:44:42
Цитата: HumanKM від Вересень 13, 2021, 12:41:41
дровину 3.10 знайшов, а 3.18 ні
Можете поділитися?
посилання на драйвер для ingenico ict220 https://drive.google.com/drive/folders/1YT83tNdv0ISdBUONGiL4hEtsIdvrrAMR?usp=sharing
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: HumanKM від Вересень 14, 2021, 09:15:36
він і для desk 3200 підійти має?
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: molotokk від Вересень 14, 2021, 10:10:44
по тому - не скажу, треба пробувати.
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: HumanKM від Вересень 14, 2021, 13:10:35
так
запустив desk3200 на драйвері 3,18

Сьогодні вперше вдалося запустити термінал Привата.
Якщо кому цікаво:

Працівники банка лише з третьої спроби залили налаштуваня при яки термінал запрацював як в ручному, так і від комп"ютера (це зветься НЕ жорстке приєднання). Протокол BPOS

Прикріпив мануал по налаштуванню дровинки
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: molotokk від Вересень 14, 2021, 14:37:46
Цитата: HumanKM від Вересень 14, 2021, 13:10:35
так
запустив desk3200 на драйвері 3,18

Сьогодні вперше вдалося запустити термінал Привата.
Якщо кому цікаво:

Працівники банка лише з третьої спроби залили налаштуваня при яки термінал запрацював як в ручному, так і від комп"ютера (це зветься НЕ жорстке приєднання). Протокол BPOS

Прикріпив мануал по налаштуванню дровинки
в мене з 1го разу все вийшло - подзвонив на підтримку, вони змінили налаштування на протокол BPOS і в терміналі пройшло оновлення.
Поставив драйвери, оновлення і все)
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: Valerikkon від Листопад 23, 2021, 00:27:02
На сайте Ingenico появились свежие драйвера 3.22 с поддержкой последних моделей.
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: zoro від Листопад 26, 2021, 12:42:42
Добрый день!

Кто уже подключал терминал VeriFone VX520 , скиньте пожалуйста драйвера.
Спасибо.
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: HumanKM від Листопад 26, 2021, 16:47:40
https://drive.google.com/drive/folders/1iPC2xeIHBya3TsN2R9GKRpKiyKpVVNXF?usp=sharing
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: zoro від Листопад 28, 2021, 01:42:35
Добрый день!
Пробывал подключить POS терминал  VeriFone VX520, драйвера все стали, все ок! Банк Приват перевел терминал в режим работы со сторонними программами, вроде все нормально, но когда зашел в программу Укрсклад и стал выбирать JSON-протокол  подключения то его там не оказалось!!! (все что там были перепробовали, результата ноль)
Звоню обратно в Приват, чтобы поставили в терминал другой протокол который есть в программе Укрсклад, но получаю ответ что они используют только протокол JSON, для VeriFone версия П3 ОЗР и выше...

Как быть, господа разработчики??? )))) Админ дайте ответ пожалуйста. Спасибо.     
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: Valerikkon від Листопад 28, 2021, 20:49:12
Нужно сначала смотреть какие протоколы поддерживает программа, а потом звонить в поддержку банка.
Не переживайте, Приват меняет терминал, главное чтоб вы знали что вам нужно. Почитайте выше у всех кто выбрал BPOS всё работает.
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: HumanKM від Листопад 29, 2021, 08:59:43
насправді все дуже просто

звоните на телефон, номер котрого написано на терміналі
даєте запрос на заміну терміналу на Інгеніко з БПОС + шнур ЮСБ
через кілька днів цепляєте новий термінал
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: zoro від Листопад 29, 2021, 18:17:03
Цитата: zoro від Листопад 28, 2021, 01:42:35
Добрый день!
Пробывал подключить POS терминал  VeriFone VX520, драйвера все стали, все ок! Банк Приват перевел терминал в режим работы со сторонними программами, вроде все нормально, но когда зашел в программу Укрсклад и стал выбирать JSON-протокол  подключения то его там не оказалось!!! (все что там были перепробовали, результата ноль)
Звоню обратно в Приват, чтобы поставили в терминал другой протокол который есть в программе Укрсклад, но получаю ответ что они используют только протокол JSON, для VeriFone версия П3 ОЗР и выше...

Как быть, господа разработчики??? )))) Админ дайте ответ пожалуйста. Спасибо.   



Проблема решилась третим звонком в Приват , поставили протокол Ssi такой как в программе Укрсклад и все заработало. Так что Х520 поддерживется только два протокола JSON и SSI покрайней мере в ПриватБанке так. Да и работает через RDP все.
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: zoro від Листопад 29, 2021, 21:12:41
Кто уже подключал POS терминал pax s800 от ПриватБанка?
Какой протокол надо, чтобы установил банк? Если в Укрсклада такой модели нет в списке POS моделей. Через какой кабель подключать?
За ответ спасибо.
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: Iryna від Грудень 15, 2021, 16:03:57
Добрий день! SOS! Допоможіть, поділіться досвідом.
Підключила термінал до каси. Райффайзен банк – термінал Verifone, протокол PRINTEC POSAPI. Підключили у жорсткій зв'язці термінал та УкрСклад, в результаті продаж/повернення через термінал можна зробити лише через касу (УкрСклад). Виникло питання у поверненні товару – УкрСклад не передає на термінал вимогу про повернення коштів. А на терміналі опції зробити повернення – нема. В результаті повернути кошти клієнту назад на карту не можливо.

За словами розробників УкрСклад, ця операція має ініціюватись на терміналі, бо у них немає документації від банків і реалізувати такий функціонал вони не можуть.
Підтримка терміналів Райффайзен каже «у нас таке не є», ви маєте через програму це ініціювати. По-іншому наші термінали не працюють.

Питання до інших користувачів:
-   Чи є іще щасливчики, які використовують термінал Райффайзен? Як ви виходите із ситуації? Як налаштувати нормальну роботу?
-   Як в терміналах решти банків організована робота? Ви ініціюєте повернення коштів на терміналі, а потім вони попадають в УкрСклад?
:-[
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: Valerikkon від Грудень 15, 2021, 23:44:21
На терминале должны стоять разрешения
1 - на работу с программой
и 2- ручной режим.
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: Shakal від Грудень 28, 2021, 09:22:43
Добрий день. Є питання по підключенню Ingenico Desk 3200 (Ощадбанк) до програми УкрСклад 7.55. Що було зроблено:
- Підключив термінал до комп'ютера USB кабелем
- В диспетчері пристроїв windows, з'явився новий порт: COM7
- Зайшов в УкрСклад, Опції-Параметри-POS, поставив галку "Використовувати POS термінал в програмі", далі вибрав "Ingenico, протокол BPOS" (з протоколом 4 in 1, не працює), Натиснув "Завантажити модуль для роботи з POS", зареєстрував скачану бібліотеку. Обрав порт: COM7, Швидкість:115000, Таймаут: 60, Зняв галку: "Відправляти дані про карту в РРО"
-Далі у вікні касира обираю Оплата картою-Оплата. Ціна успішно відправляється на термінал для оплати, після оплати банківською картою, термінал трошки чекає, а далі на екрані термінала з'являється: "Не отримана відповідь від касира" і на терміналі друкується чек: "Відміна операції Успішна"

Підкажіть що в даному випадку робити?
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: molotokk від Грудень 28, 2021, 10:31:14
Цитата: Shakal від Грудень 28, 2021, 09:22:43
Добрий день. Є питання по підключенню Ingenico Desk 3200 (Ощадбанк) до програми УкрСклад 7.55. Що було зроблено:
- Підключив термінал до комп'ютера USB кабелем
- В диспетчері пристроїв windows, з'явився новий порт: COM7
- Зайшов в УкрСклад, Опції-Параметри-POS, поставив галку "Використовувати POS термінал в програмі", далі вибрав "Ingenico, протокол BPOS" (з протоколом 4 in 1, не працює), Натиснув "Завантажити модуль для роботи з POS", зареєстрував скачану бібліотеку. Обрав порт: COM7, Швидкість:115000, Таймаут: 60, Зняв галку: "Відправляти дані про карту в РРО"
-Далі у вікні касира обираю Оплата картою-Оплата. Ціна успішно відправляється на термінал для оплати, після оплати банківською картою, термінал трошки чекає, а далі на екрані термінала з'являється: "Не отримана відповідь від касира" і на терміналі друкується чек: "Відміна операції Успішна"

Підкажіть що в даному випадку робити?
А після проводки в терміналі ви в вікні касира, як автоматично заповнилась сума від клієнта, натиснули ентер?
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: Shakal від Грудень 28, 2021, 10:41:02
Так, натиснув. Скріншот прикріпив.
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: molotokk від Грудень 28, 2021, 11:13:24
Цитата: Shakal від Грудень 28, 2021, 10:41:02
Так, натиснув. Скріншот прикріпив.
а банк вам в терміналі міняв налаштування під зв'язок з касою?
термінал до мережі під'єднано через інтернет чи по сім-карті?
бо якщо погане покриття мережі то термінал може підглючувати
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: Shakal від Грудень 28, 2021, 11:23:19
Цитата: molotokk від Грудень 28, 2021, 11:13:24
а банк вам в терміналі міняв налаштування під зв'язок з касою?
термінал до мережі під'єднано через інтернет чи по сім-карті?
бо якщо погане покриття мережі то термінал може підглючувати
Якщо в ручну вводити суму оплати на термінал, оплата проходить успішно, а через укрсклад не працює. Банк не міняв налаштувань для зв'язку з касою. Буду дзвонити в техпідтримку Ощадбанку, по результатам відпишусь. Дякую
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: HumanKM від Грудень 28, 2021, 13:10:22
Дзвоніть в банк

у Вас доступ закритий скоріш за все
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: Shakal від Грудень 28, 2021, 16:50:11
Подзвонив в Ощадбанк, там сказали, що їхні термінали вже йдуть з активованим протоколом BPOS. Просили збільшити час очікування відповіді термінала, збільшив до 90 сек, це проблему не вирішило. Завтра скину їм log-файл роботи (в прикріплених файлах)/
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: molotokk від Грудень 29, 2021, 00:51:38
а як у вас термінал тримає зв'язок з мережею? сім чи інтернет, і якщо сім - яка якість покриття і де знаходиться магазин - в місті чи селі?
бо в мене була така проблеми, поки не підключив термінал до роутера і змінив через банк і ньому пріоритет передачі даних спочатку інтернет, а потім сімка
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: HumanKM від Грудень 29, 2021, 09:17:52
Цитата: Shakal від Грудень 28, 2021, 16:50:11
Подзвонив в Ощадбанк, там сказали, що їхні термінали вже йдуть з активованим протоколом BPOS. Просили збільшити час очікування відповіді термінала, збільшив до 90 сек, це проблему не вирішило. Завтра скину їм log-файл роботи (в прикріплених файлах)/

Як часто я чув від банків ці слова...
І кожного разу виявлялося, що доступ закритий...
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: majachok від Грудень 29, 2021, 11:44:46
Цитата: HumanKM від Грудень 29, 2021, 09:17:52
Цитата: Shakal від Грудень 28, 2021, 16:50:11
Подзвонив в Ощадбанк, там сказали, що їхні термінали вже йдуть з активованим протоколом BPOS. Просили збільшити час очікування відповіді термінала, збільшив до 90 сек, це проблему не вирішило. Завтра скину їм log-файл роботи (в прикріплених файлах)/

Як часто я чув від банків ці слова...
І кожного разу виявлялося, що доступ закритий...
ЗГОДЕН на всі 100%  *flag1*
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: marina від Січень 08, 2022, 16:14:32
не працює пос термінал з укрсклад
після проведення оплати пос термінал автоматично скасовує її. (розпечатується чек АНУЛЮВАННЯ).
представники від приватбанку були, кабелі перевірили, без укрскладу термінал працює, але потрібно щоб тільки укрсклад міг встановлювати суму до сплати на терміналі (без участі касира).

систмема:
linux mint 20.2
pos ingenico ict220, жорстка прив'язка термінала до каси (сума передається від Укрсклад до терміналу), Приватбанк.
протокол BPOS, COM1, швидкість 115200, таймаут 120
термінал до комп'ютера підключено через ubs (2.0 порт), детектиться як /dev/ttyACM0
udev пробрасує порт /dev/ttyACM0 на /dev/ttySLAB0
в wine 5.0 через regedit COM1 визначено як /dev/ttySLAB0

укрсклад про 7.55 (з ключем ПРРО)

1) набиваємо чек
2) f10
3) вибираемо Оплата карткою, відкривається вікно тицяємо на Оплата
4) в віконці ініціалізація і інше (без помилок), на єкрані ПОС терміналу сума до сплати.
5) підносимо картку до терміналу - термінал її бачить і виконує оплату
6) а в вікні оплати з'являється помилка "Error #3" з текстом про помилку
7) через 1-4 секунди термінал печатає чек АНУЛЮВАННЯ.
8) повертаємось в чек - усі товари в чеку на місці. чек не проведено.

Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: zoro від Січень 08, 2022, 18:11:16
Цитата: marina від Січень 08, 2022, 16:14:32
не працює пос термінал з укрсклад
після проведення оплати пос термінал автоматично скасовує її. (розпечатується чек АНУЛЮВАННЯ).
представники від приватбанку були, кабелі перевірили, без укрскладу термінал працює, але потрібно щоб тільки укрсклад міг встановлювати суму до сплати на терміналі (без участі касира).

систмема:
linux mint 20.2
pos ingenico ict220, жорстка прив'язка термінала до каси (сума передається від Укрсклад до терміналу), Приватбанк.
протокол BPOS, COM1, швидкість 115200, таймаут 120
термінал до комп'ютера підключено через ubs (2.0 порт), детектиться як /dev/ttyACM0
udev пробрасує порт /dev/ttyACM0 на /dev/ttySLAB0
в wine 5.0 через regedit COM1 визначено як /dev/ttySLAB0

укрсклад про 7.55 (з ключем ПРРО)

1) набиваємо чек
2) f10
3) вибираемо Оплата карткою, відкривається вікно тицяємо на Оплата
4) в віконці ініціалізація і інше (без помилок), на єкрані ПОС терміналу сума до сплати.
5) підносимо картку до терміналу - термінал її бачить і виконує оплату
6) а в вікні оплати з'являється помилка "Error #3" з текстом про помилку
7) через 1-4 секунди термінал печатає чек АНУЛЮВАННЯ.
8) повертаємось в чек - усі товари в чеку на місці. чек не проведено.
Была такая проблема с эти же терминалом и такой же банк! Просите банк поменять в терминале протокол на Инженик 4в1, и после этого когда они поменяют протокол в самом терминале, в программе Укрсклад поставьте такой же протокол.
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: Valerikkon від Січень 09, 2022, 13:06:06
Когда оплата картой - не обязательно её выбирать, достаточно нажать F10,F10.
Стоит ли на терминале клубничка ( не помню как у них называется) - просите убрать.
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: marina від Січень 11, 2022, 13:30:32
в нас бонус плюс відключений.

залишаться спробувати інженик 4в1. цє потрібно знову дзвонити в приват на запит техніка. але в інших бпос стоїть в налаштування та все працює.
в налаштуваннях мерчант "1"
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: HumanKM від Січень 11, 2022, 13:39:07
Цитата: marina від Січень 11, 2022, 13:30:32
в нас бонус плюс відключений.

залишаться спробувати інженик 4в1. цє потрібно знову дзвонити в приват на запит техніка. але в інших бпос стоїть в налаштування та все працює.
в налаштуваннях мерчант "1"

драйвер вірний?
драйвер підключення до укрскладу завантажений?

в мене всі привати по бпосу - все ок
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: Valerikkon від Січень 11, 2022, 15:27:26
Цитата: marina від Січень 11, 2022, 13:30:32
в нас бонус плюс відключений.

залишаться спробувати інженик 4в1. цє потрібно знову дзвонити в приват на запит техніка. але в інших бпос стоїть в налаштування та все працює.
в налаштуваннях мерчант "1"


Попробуйте мерчант 0.

Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: marina від Січень 11, 2022, 15:39:16
драйвер вірний
мерчант 0 - все одно,  автоматичне АНУЛЮВАННЯ чеку печатає.

логі роботи пос терміналу відправили до розробників укрскладу.

(https://ibb.co/QH3RJtg)

https://ibb.co/QH3RJtg (https://ibb.co/QH3RJtg)
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: Valerikkon від Січень 11, 2022, 19:01:23
Совет, попробуйте другой терминал ( просите замену) косяки сто процентов на стороне банка, или не включили разрешения на работу с программой.
А увас ещё и Линукс.
ingenico ict250
                 /3200
работают без вопросов.
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: ДимаВ1995 від Січень 11, 2022, 20:05:51
Цитата: marina від Січень 11, 2022, 15:39:16
драйвер вірний
мерчант 0 - все одно,  автоматичне АНУЛЮВАННЯ чеку печатає.

логі роботи пос терміналу відправили до розробників укрскладу.

(https://ibb.co/QH3RJtg)

https://ibb.co/QH3RJtg (https://ibb.co/QH3RJtg)

маю такуж проблему
термінал спочатку пропусткає оплату
потім відправляє на укрсклад відповідь
після чого укрсклад зависає і вирубається

гроші з карти списуються
а потім назад вертаються на карту
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: molotokk від Січень 11, 2022, 21:21:37
Цитата: ДимаВ1995 від Січень 11, 2022, 20:05:51
Цитата: marina від Січень 11, 2022, 15:39:16
драйвер вірний
мерчант 0 - все одно,  автоматичне АНУЛЮВАННЯ чеку печатає.

логі роботи пос терміналу відправили до розробників укрскладу.

(https://ibb.co/QH3RJtg)

https://ibb.co/QH3RJtg (https://ibb.co/QH3RJtg)

маю такуж проблему
термінал спочатку пропусткає оплату
потім відправляє на укрсклад відповідь
після чого укрсклад зависає і вирубається

гроші з карти списуються
а потім назад вертаються на карту

В мене така ж проблема була при поганому зв'язку терміналу з мережею. Допомогло підключення терміналу до роутера і зміна пріоритетного типу з'єднання з сервером на ethernet
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: Ольга від Січень 11, 2022, 21:52:24
Підкажіть чи працює хтось з терміналом банку ВОСТОК? як ви підключали синхронізацію з Укрскладом? не можемо пів року налаштувати, працюємо вручну на терміналі.
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: marina від Січень 12, 2022, 11:00:41
Цитата: molotokk від Січень 11, 2022, 21:21:37
В мене така ж проблема була при поганому зв'язку терміналу з мережею. Допомогло підключення терміналу до роутера і зміна пріоритетного типу з'єднання з сервером на ethernet

стоїть приоріітет ethernet.

оновленя інформацї:

налаштовуємо на протокол bpos (касу та термінал)
в вікні касира стоїть галочка Печать фіскального чеку. проводимо оплату.
результат роботи: піісля сплати карткою на терміналі йде автоматичне АНУЛЮВАННЯ оплати .  у вікні каси відображаеться помилка #3 помилка звязку. чек в укрскладі залишаеться відкритий і не сплачений. Співробітнки банку кажуть що немає відповіді від каси і термінал ануллює чек.

налаштовуємо на протокол 4in1 (касу та термінал)
в вікні касира стоїть галочка Печать фіскального чеку. проводимо оплату.
результат роботи: піісля сплати карткою  на терміналі Оплата проходить. АЛЕ у вікні каси відображаеться Error #1: error response. чек в укрскладі залишаеться відкритий і не сплачений так як хо оплата прошла укрсклад її не побачив. Вручну повертаємо через термінал гроші покупцю.

вернули все на протокол bpos і чеаємо коли приватбанк і укрсклад знайдуть спільну мову.

Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: molotokk від Січень 12, 2022, 13:06:25
Цитата: marina від Січень 12, 2022, 11:00:41
Цитата: molotokk від Січень 11, 2022, 21:21:37
В мене така ж проблема була при поганому зв'язку терміналу з мережею. Допомогло підключення терміналу до роутера і зміна пріоритетного типу з'єднання з сервером на ethernet

стоїть приоріітет ethernet.

оновленя інформацї:

налаштовуємо на протокол bpos (касу та термінал)
в вікні касира стоїть галочка Печать фіскального чеку. проводимо оплату.
результат роботи: піісля сплати карткою на терміналі йде автоматичне АНУЛЮВАННЯ оплати .  у вікні каси відображаеться помилка #3 помилка звязку. чек в укрскладі залишаеться відкритий і не сплачений. Співробітнки банку кажуть що немає відповіді від каси і термінал ануллює чек.

налаштовуємо на протокол 4in1 (касу та термінал)
в вікні касира стоїть галочка Печать фіскального чеку. проводимо оплату.
результат роботи: піісля сплати карткою  на терміналі Оплата проходить. АЛЕ у вікні каси відображаеться Error #1: error response. чек в укрскладі залишаеться відкритий і не сплачений так як хо оплата прошла укрсклад її не побачив. Вручну повертаємо через термінал гроші покупцю.

вернули все на протокол bpos і чеаємо коли приватбанк і укрсклад знайдуть спільну мову.



спробуйте перевстановити драйвера терміналу
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: marina від Січень 12, 2022, 15:24:32
Цитата: molotokk від Січень 12, 2022, 13:06:25
спробуйте перевстановити драйвера принтера
принтера?
тобто звичайного принтера який просто собі стоїть окремо і коли надо печатає чекі, і не є фіскальним пристроем, але підключений до ПК (каси), вірно ?

драйвер не перевстановлювали, але спробували інше - прибрали галочки спочатку Печать чека, потім Печать фіскального чеку, потім дві галочки разом -  не спрацювало, все одно АНУЛЮВАННЯ.
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: molotokk від Січень 12, 2022, 20:01:30
Цитата: marina від Січень 12, 2022, 15:24:32
Цитата: molotokk від Січень 12, 2022, 13:06:25
спробуйте перевстановити драйвера принтера
принтера?
тобто звичайного принтера який просто собі стоїть окремо і коли надо печатає чекі, і не є фіскальним пристроем, але підключений до ПК (каси), вірно ?

драйвер не перевстановлювали, але спробували інше - прибрали галочки спочатку Печать чека, потім Печать фіскального чеку, потім дві галочки разом -  не спрацювало, все одно АНУЛЮВАННЯ.

то була опечатка - драйвера терміналу
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: Valerikkon від Січень 12, 2022, 21:47:54
Попробуйте нажать кнопку  Загрузить модули для работы POS
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: marina від Січень 13, 2022, 14:34:47
Цитата: Valerikkon від Січень 12, 2022, 21:47:54
Попробуйте нажать кнопку  Загрузить модули для работы POS
ця кнопка натискалась раніше. проблема не в цьому. розробник дмитро вже має інформацію від банку, чому саме немає сумісності пос терміналу та укрскладу. чекаємо на патч від дмитра.  *flag1*
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: Vlas_K від Січень 13, 2022, 17:54:50
Подскажите. Пос терминал инженико ист220, установил драйвера 3.18 (ссылка была выше), в диспетчере устройств, драйвер установился с ошибкой 52. Это проблема в драйвере, или ПК?
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: Valerikkon від Січень 13, 2022, 19:31:21
Какая система стоит ?
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: Vlas_K від Січень 13, 2022, 20:43:18
Винодовс 7, 64
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: Valerikkon від Січень 14, 2022, 22:19:05
Цитата: Vlas_K від Січень 13, 2022, 20:43:18
Винодовс 7, 64
Драйвера нужны для терминала с подписью, иначе не встанут или встанут криво, сейчас гляну, может остались.
Есть, только форум не позволяет по размеру загрузить.
Попробую в личку.
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: marina від Січень 22, 2022, 18:12:32
Цитата: marina від Січень 13, 2022, 14:34:47
розробник дмитро вже має інформацію від банку, чому саме немає сумісності пос терміналу та укрскладу. чекаємо на патч від дмитра.  *flag1*
коли очікувати патч?
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: homebuh від Січень 23, 2022, 07:00:10
скиньте на гугл драйв
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: sergius200803 від Січень 25, 2022, 18:26:22
маю драйвер на Ingenico  (Driver_v3.14(Ingenico))
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: marina від Січень 30, 2022, 18:25:04
дуже потрібен на патч сумісності пос терміналу ingenico ict220 та укрскладу.
з 8 січня не працює жорстке з'єднання при оплаті картками.
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: Valerikkon від Січень 30, 2022, 20:45:37
ICT 250 работает без всяких патчей.
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: HumanKM від Січень 30, 2022, 20:59:47
Думаю малося на у вазі драйвер а не патч.
Якщо драйвер треба, то напишіть мені у вайбер
050-557-46-26

Вкажіть під який віндовс, бо дійсно на деякі він7 не стає останній драйвер. Дам робочий і підкажу як саме налаштувати
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: marina від Січень 31, 2022, 13:33:26
Цитата: HumanKM від Січень 30, 2022, 20:59:47
Думаю малося на у вазі драйвер а не патч.
Якщо драйвер треба, то напишіть мені у вайбер
050-557-46-26

Вкажіть під який віндовс, бо дійсно на деякі він7 не стає останній драйвер. Дам робочий і підкажу як саме налаштувати

саме патч. драйвери тут ні до чого.
дмитро та приватбанк спілкувались по цьому питанню.
ось відповідь дмитра від 13 січня.

чт, 13 янв. 2022 г., 11:25 УкрСклад <info@ukrsklad.com>:
    Вітаю,
    12.01.2022 в 13:08, Ви звертались:
    М> усі "каси" стоять на окремих пк, linux mint 20.2, укрсклад мережева версія.

    За посиланням описано протокол JSON, УкрСклад його не підтримує.
    відписали на вказані емаіли для отримання тестового терміналу.
    --
    Дмитро Котельніков, Служба підтримки УкрСклад.
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: HumanKM від Січень 31, 2022, 13:58:40
а не простіше замовити привату 4в1 або БПОС? Вмене інженіки по обох протоколах працюють в жорсткому з"єднанні без проблем і патчів. Сьогодні 250й по протоколу 4в1 запустив. В пт 220й по БПОСу. Все працює на відмінно...
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: marina від Січень 31, 2022, 21:41:18
Цитата: HumanKM від Січень 31, 2022, 13:58:40
а не простіше замовити привату 4в1 або БПОС? Вмене інженіки по обох протоколах працюють в жорсткому з"єднанні без проблем і патчів. Сьогодні 250й по протоколу 4в1 запустив. В пт 220й по БПОСу. Все працює на відмінно...

простіше? :)
нема питань, читаємо https://www.softbalance.com.ua/forum/index.php/topic,5239.msg31929.html#msg31929 (https://www.softbalance.com.ua/forum/index.php/topic,5239.msg31929.html#msg31929)

немала баба клопоту взяла ingenico 220
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: HumanKM від Січень 31, 2022, 21:52:12
Повторю, я в пт 220й по бпрс привязав. Виносьте мозг привату.
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: homebuh від Лютий 01, 2022, 09:36:45
Цитата: marina від Січень 31, 2022, 21:41:18
Цитата: HumanKM від Січень 31, 2022, 13:58:40
а не простіше замовити привату 4в1 або БПОС? Вмене інженіки по обох протоколах працюють в жорсткому з"єднанні без проблем і патчів. Сьогодні 250й по протоколу 4в1 запустив. В пт 220й по БПОСу. Все працює на відмінно...

простіше? :)
нема питань, читаємо https://www.softbalance.com.ua/forum/index.php/topic,5239.msg31929.html#msg31929 (https://www.softbalance.com.ua/forum/index.php/topic,5239.msg31929.html#msg31929)
стоит  ingenico все отлично работает win10 bpos
немала баба клопоту взяла ingenico 220
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: zoro від Лютий 01, 2022, 13:21:44
А если выдает при оплате через POS терминал в окне кассира ошибка 20 , что это означает?
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: HumanKM від Лютий 01, 2022, 14:26:53
термінал веріфон від привата?
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: zoro від Лютий 01, 2022, 14:36:49
Цитата: HumanKM від Лютий 01, 2022, 14:26:53
термінал веріфон від привата?
Да, просто сегодня обновил Укрсклад до новой версии. И пошла такая ошибка! А до этого нормально все было!
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: HumanKM від Лютий 01, 2022, 14:44:39
Я вже 7 веріфонів таких завернув.
Приват сказав, що новою прошивкою, не можуть забезпечити правильну роботу по протоколу SSI. Міняйте на інженіко
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: zoro від Лютий 01, 2022, 19:15:41
Цитата: HumanKM від Лютий 01, 2022, 14:44:39
Я вже 7 веріфонів таких завернув.
Приват сказав, що новою прошивкою, не можуть забезпечити правильну роботу по протоколу SSI. Міняйте на інженіко
Спасибо за совет! Поставил инженик, и все ок!
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: Vitos від Лютий 08, 2022, 12:29:33
І все ж таки, хто дасть дієву пораду. Термінал Ingenico Move2500 від Ощадбанку. Протокол BPOS, драйвера та бібліотеки оновлені, Укрсклад бачить термінал. При оплаті карткою в видатковій накладній, дані автоматично передаються на термінал, проходить "зв'язок з банком", сума списується з картки (надходить СМС), термінал видає помилку "Немає підтвердження від каси", і одразу йде автоматична відміна операції (кошти одразу повертаються на карту). Термінал видає лише чек на відміну операції. У вікні каси відображаеться "Помилка 3 # Помилка з'єднання". Вікно оплати в накладній залишається відкритим та видаткова накладна не оплачена. Куди в першу чергу звертати увагу???
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: HumanKM від Лютий 08, 2022, 13:37:47
Питання скоріш за все до банку.
Якщо банк не може налаштувати термінал під Вас, просіть заміну протоколу, або на інший термінал
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: marina від Лютий 09, 2022, 12:40:59
укрсклад зробє патч і проблем таких більше не буде. цє не перший банк з якім укрсклад неможе працювати.
на дворі 2022 рік, питання по ПОС та ППРО потрібно закривати при перших запитах.
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: Vitos від Лютий 09, 2022, 13:58:07
Цитата: Vitos від Лютий 08, 2022, 12:29:33
І все ж таки, хто дасть дієву пораду. Термінал Ingenico Move2500 від Ощадбанку. Протокол BPOS, драйвера та бібліотеки оновлені, Укрсклад бачить термінал. При оплаті карткою в видатковій накладній, дані автоматично передаються на термінал, проходить "зв'язок з банком", сума списується з картки (надходить СМС), термінал видає помилку "Немає підтвердження від каси", і одразу йде автоматична відміна операції (кошти одразу повертаються на карту). Термінал видає лише чек на відміну операції. У вікні каси відображаеться "Помилка 3 # Помилка з'єднання". Вікно оплати в накладній залишається відкритим та видаткова накладна не оплачена. Куди в першу чергу звертати увагу???
Сьогодні представник банку особисто відвідав та перевірив налаштування терміналу. Відповідь - звертайтеся до розробників Укрскладу, проблема в бібліотеках та драйверах. Що скаже на це тех.підтримка?
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: homebuh від Лютий 12, 2022, 16:25:16
Виникла проблема з покупцем, повернули товар з моїм внутрішнім чеком, чека на оплату з терміналу немає, як тепер нам знайти номер RRN щоб повернути?
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: Valerikkon від Лютий 12, 2022, 20:33:38
Цитата: Vitos від Лютий 09, 2022, 13:58:07
Сьогодні представник банку особисто відвідав та перевірив налаштування терміналу. Відповідь - звертайтеся до розробників Укрскладу, проблема в бібліотеках та драйверах. Що скаже на це тех.підтримка?
Попросите 1- подключить терминал по LAN (основной канал связи ), мобильный - резервный.
      2 - Попробуйте включить мерчант 0 ( если на терминале несколько ФОПов. )
      3- Если не поможет просите чтоб заменили на любой из списка работающих, в теме можно почитать какие 100% работают.
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: Богдан Шулика від Лютий 20, 2022, 18:43:48
Здравствуйте! Новые терминалы от ПриватБанка на Андроиде Pax A930 кто-то настраивал?
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: marina від Лютий 23, 2022, 13:51:18
ще старіі термінали з json не запрацювали з укрскладом. два місяці чекаємо на вірішення проблеми.
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: Valerikkon від Лютий 23, 2022, 20:07:06
Цитата: marina від Лютий 23, 2022, 13:51:18
ще старіі термінали з json не запрацювали з укрскладом. два місяці чекаємо на вірішення проблеми.
Попросите включить BPOS, они все поддерживают несколько режимов работы.
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: cola78 від Березень 07, 2022, 15:24:55
Доброго дня.
Таке питання.
Термінал Ingenico desk 3200 від ощадбанку.
Привязати до програми не можу, коли підключаю шнуром, віндовс його не знаходить серед пристроїв, ніякий com-порт не зявляється. Після встановлення дпайверів теж не зявляється жодного нового com-порта. Можливо хтось щось порадить.

Друге питання. Зараз використовуємо цей термінал без привязки до укрскладутаким чином:
1. Набиваэмо товар.
2. Здійснити оплату.
на цьому кроці зявляється вікно з варіантами оплати (готівка, платіжне доручення, картка). Який варіант оплати правильно обирати?
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: HumanKM від Березень 07, 2022, 15:39:03
050-557-46-26
Наберіть
Проконсультую
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: Valerikkon від Березень 08, 2022, 10:16:06
Ingenico desk 3200
Прекрасно работает с Укрскладом.
Не установлены драйвера, или не включен режим работы BPOS.
В настройках программы не включен режим BPOS.
Нет драйвера для работы укрсклада с чекбокс.
Какой виндовс стоит ? Если семерка, то нужны драйвера с подписью.
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: cola78 від Березень 09, 2022, 10:25:24
Цитата: Vitos від Лютий 08, 2022, 12:29:33
І все ж таки, хто дасть дієву пораду. Термінал Ingenico Move2500 від Ощадбанку. Протокол BPOS, драйвера та бібліотеки оновлені, Укрсклад бачить термінал. При оплаті карткою в видатковій накладній, дані автоматично передаються на термінал, проходить "зв'язок з банком", сума списується з картки (надходить СМС), термінал видає помилку "Немає підтвердження від каси", і одразу йде автоматична відміна операції (кошти одразу повертаються на карту). Термінал видає лише чек на відміну операції. У вікні каси відображаеться "Помилка 3 # Помилка з'єднання". Вікно оплати в накладній залишається відкритим та видаткова накладна не оплачена. Куди в першу чергу звертати увагу???

В мене  тепер такаж помилка.
Хтось знайшов як виправити??
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: HumanKM від Березень 09, 2022, 10:44:25
Схиляюся всетаки до думки, що винен банк.
Попросіть замінити протокол на 4в1
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: cola78 від Березень 11, 2022, 10:46:22
Як отримати лог файл роботи терміналу?
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: Vitaliy2002 від Листопад 16, 2022, 09:58:54
Цитата: Vitos від Лютий 09, 2022, 13:58:07
Цитата: Vitos від Лютий 08, 2022, 12:29:33
І все ж таки, хто дасть дієву пораду. Термінал Ingenico Move2500 від Ощадбанку. Протокол BPOS, драйвера та бібліотеки оновлені, Укрсклад бачить термінал. При оплаті карткою в видатковій накладній, дані автоматично передаються на термінал, проходить "зв'язок з банком", сума списується з картки (надходить СМС), термінал видає помилку "Немає підтвердження від каси", і одразу йде автоматична відміна операції (кошти одразу повертаються на карту). Термінал видає лише чек на відміну операції. У вікні каси відображаеться "Помилка 3 # Помилка з'єднання". Вікно оплати в накладній залишається відкритим та видаткова накладна не оплачена. Куди в першу чергу звертати увагу???
Сьогодні представник банку особисто відвідав та перевірив налаштування терміналу. Відповідь - звертайтеся до розробників Укрскладу, проблема в бібліотеках та драйверах. Що скаже на це тех.підтримка?
Доброго дня! В кого працює термінал Ingenico desk 3200 від Ощадбанку? Як правильно налаштувати? Видає помилку "Немає зв'язку з касою". До цього стояв Ingenico Move2500, була така ж помилка.  Представник банку відповіді не знають. В кого працює та які налаштування (можливо в програмі чи терміналі)?
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: Vitaliy2002 від Січень 21, 2023, 13:18:24
Підключив термінал Ingenico desk 3200 від Ощадбанку. Все як описано: сума передається на термінал, картка прочитана, зв'язок з банком, оплата проведена успішно. Кошти списались з карти. У вікні оплати з'являється "Оплачено". А потім після натискання OK(Enter) Укрсклад видає помилку (фото додається), і програма просто вилітає. Після нового входу в програму документи (видаткова накладна та вхідне плат.доручення) відсутні. Підкажіть, в чому може бути проблема?
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: molotokk від Січень 22, 2023, 01:00:44
Цитата: Vitaliy2002 від Січень 21, 2023, 13:18:24
Підключив термінал Ingenico desk 3200 від Ощадбанку. Все як описано: сума передається на термінал, картка прочитана, зв'язок з банком, оплата проведена успішно. Кошти списались з карти. У вікні оплати з'являється "Оплачено". А потім після натискання OK(Enter) Укрсклад видає помилку (фото додається), і програма просто вилітає. Після нового входу в програму документи (видаткова накладна та вхідне плат.доручення) відсутні. Підкажіть, в чому може бути проблема?

1. Спробуйте перевстановити Visual C++ і  .NET Framework
2. спробуйте запустити укрсклад в режимі адміністратора
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: HumanKM від Липень 03, 2023, 14:07:03
От і я потрапив на точнісінько таку саму проблему. Чи вирішили? і як?
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: Vitaliy2002 від Липень 07, 2023, 16:00:08
Цитата: HumanKM від Липень 03, 2023, 14:07:03От і я потрапив на точнісінько таку саму проблему. Чи вирішили? і як?
Ні, проблема не вирішена. Рекомендації постом вище також не допомогли. Можливо підтримка щось порекомендує? Якщо у вас вдасться - напишіть як вирішили проблему.
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: HumanKM від Липень 14, 2023, 10:14:44
Питання по Привату і терміналам Веріфон.
Колись раніше вони не привязувалися до каси. Яка ситуація на сьогоднішній день? Чи є в когось привязаний Веріфон від привата?
Бо в нашого Привата Інженіки вже на вагу золота, закінчуються по троху
Назва: Re: підключення терміналу
Відправлено: zoro від Липень 14, 2023, 17:35:11
Цитата: HumanKM від Липень 14, 2023, 10:14:44Питання по Привату і терміналам Веріфон.
Колись раніше вони не привязувалися до каси. Яка ситуація на сьогоднішній день? Чи є в когось привязаний Веріфон від привата?
Бо в нашого Привата Інженіки вже на вагу золота, закінчуються по троху
Попробуй посмотри в этой теме, может что-нибудь будет полезное
https://www.softbalance.com.ua/forum/index.php/topic,2896.0.html