Спільнота для обміну досвідом між користувачами програм УкрБланк, УкрСклад, УкрЗарплата

Наши программы => УкрСклад => Тема розпочата: Yuri від Лютий 11, 2016, 12:18:36

Назва: Не работает резервирование базы
Відправлено: Yuri від Лютий 11, 2016, 12:18:36
Добрый день!
УкрСклад, версия 6.26.2. Не работает резервирование базы на внешний носитель. На любой: USB (разные), SD-card. Причем каждый раз выдает разные окна с ошибками. То "слишком много уровней вложений", то "неизвестная проблема, обратитесь к разработчику". При этом если выбрать "раб. стол" - все работает корректно. Пробовал перенести этот файл со стола на внешний накопитель - то же самое, ругается. Что может быть? Программу переустанавливал поверху. Результат тот же. Раз в месяц делаем резервирование. Раньше проблем не возникало.
Назва: Re: Не работает резервирование базы
Відправлено: Creat від Лютий 11, 2016, 12:31:55
Зберігати треба на локальний диск без кирилиці в шляхах.
Якщо не копіюється на зовнішній носій файл з локального диска, то це проблема системи а не програми. Бо до копіювання програма немає ніякого відношення.
Назва: Re: Не работает резервирование базы
Відправлено: Yuri від Лютий 11, 2016, 13:07:39
Дякую, Creat!
Так, звісно, ніякої кирилиці. А навіщо копіювати на локальний диск, коли сенс цього копіювання в тому, щоб мати про всяк випадок резервну копію бази поза системою? Програма не має відношення - цілком згоден! Має відношення файл який программа згенерувала. Можливо він з помилками? Та це так, для прикладу. А взагалі, раніше все працювало з опцією "резервування/відновлення/перевірка бази". Прописав шлях і все. Ніяких проблем.
Назва: Re: Не работает резервирование базы
Відправлено: Creat від Лютий 11, 2016, 14:49:59
Для системи не грає ролі, що це за файл. У вас проблеми з системою, я так віддалено думаю. А точніше зробіть скрін помилок, які виникають при копіюванні файла.
Теоретично, якщо ви не можете скопіювати цей файл на зовнішній носій, то й інший також не зможете.
Назва: Re: Не работает резервирование базы
Відправлено: Yuri від Лютий 12, 2016, 11:54:52
Проблема не вирішена. Ось скриншоти помилок:
(//)
Назва: Re: Не работает резервирование базы
Відправлено: Creat від Лютий 12, 2016, 15:19:27
Натисніть кнопку: перевірка бази даних і скажіть результат
збережіть базу на c:\1202.fbk і скажіть результат.
Назва: Re: Не работает резервирование базы
Відправлено: admin від Лютий 12, 2016, 16:07:53
Так по ошибке видно что на диске G:\  нет места, ну или он проблемный.
Назва: Re: Не работает резервирование базы
Відправлено: Yuri від Лютий 12, 2016, 17:15:31
Цитата: Creat від Лютий 12, 2016, 15:19:27
Натисніть кнопку: перевірка бази даних і скажіть результат
збережіть базу на c:\1202.fbk і скажіть результат.
Базу перевірив - помилок немає
На диск С збереження пройшло без проблем.
Назва: Re: Не работает резервирование базы
Відправлено: Yuri від Лютий 12, 2016, 17:31:02
Цитата: admin від Лютий 12, 2016, 16:07:53
Так по ошибке видно что на диске G:\  нет места, ну или он проблемный.
Не можу зрозуміти: маю три USB-флешки, в ноуті три USB-порти. Пробував різні варіанти. Збереження бази нормально пройшло один раз на одну із флешок. При тому, що любі інші файли копіюются без проблем на любу флешку з любого порту. Місця на флешках вистачає, навідь пробувава форматувати для більшої впевненості. Може з самим ноутом щось? та я радий, що хоть зміг зберегти базу на оду флешку. Але в чому ж проблема?
Назва: Re: Не работает резервирование базы
Відправлено: Creat від Лютий 12, 2016, 19:00:09
Самий простий варіант зберігати на с:\ , а вже потім копіювати на флешку цей файл. Якщо питання в розмірі, то ви й скопіювати не зможете цей файл на флешку.
Який його розмір?
Спробуйте відформатувати флешку різними форматами. Може бути проблема, якщо розмір більше 4гБ. Тоді дає таке повідомлення при копіюванні на флешку відформатовану FAT32. Відформатуй в NTFS.
Назва: Re: Не работает резервирование базы
Відправлено: Yuri від Лютий 13, 2016, 09:40:12
Цитата: Creat від Лютий 12, 2016, 19:00:09
Який його розмір?
Розмір всього 15Мб.