• Ласкаво просимо на Спільнота для обміну досвідом між користувачами програм УкрБланк, УкрСклад, УкрЗарплата.
 

Вікно касира

Автор Petryk, Червень 04, 2010, 11:48:04

Попередня тема - Наступна тема

0 Користувачі і 2 Гостей дивляться цю тему.

Creat

#120
Цитата: Павло від Листопад 01, 2011, 21:00:24
1. Було би добре, щоб в кінці дня касир з вікна касира відкривав підрахунок каси, де вносив би по купюрах к-сть (500 грн - 1 шт, 200 грн - 5 шт, 100 грн - 3 шт,...) і формував звіт: всього по чеках - стільки-то, всього по касі - стільки-то.

2. Як щодо можливості перегляду своїх чеків безпосередньо з вікна касира? Якщо це тільки у перспективі, то чи можливе встановлення обмеження перегляду касиром чеків іншого користувача?
Я також за це.
А що стосується звітів, то мне для початку влаштував би доступ з вікна касира до звіту реалізація товару (саме по даному користувачу-касиру), можна і без вибору групи товару (хоча він і не заважає, так як без вибору групи вибирає по всіх товарах).

ankos4

А также Кассир должен сдать Кассу старшему касиру, директору, в банк, тощо.

Creat

Цитата: ankos4 від Листопад 11, 2011, 16:42:59
А также Кассир должен сдать Кассу старшему касиру, директору, в банк, тощо.
Над цим також думав.
Якщо зовсім правильно то прихід виручки від продажу треба ставити не в касу підприємства, а на касира як фізичну особу - співробітника. Далі він як співробітник здає виручку в касу підприємства-фірми. Аналогічно йому зранку видали розмінну монету і т.д., і тоді буде видно заборгованість по кожному продавцю, якщо він не здав виручку.
Але це мабуть надто ускладнить програму.
Внесення на рахунок в банк мабуть правильно, видати з каси видатковим ордером на співробітника і далі зробити вхідне платіжне доручення від цього співробітника. Тоді гроші знімуться з каси і зарахуються на рахунку.
Інше питання як правильно провести витрати, наприклад заробітну плату. Видатковий на співробітника з вказанням статті заробітна плата, а далі прихідною накладною отримати послугу на таку ж суму з назвою заробітна плата.
Аналогічно по інших витратах і доходах.
Але тоді що б  шла каса, банк, борги і залишки по постачальниках і клієнтах, треба добре погратись при їх введенні через якийсь товар чи послугу, а потім цей товар ще й списати щоб все взагалі шло.
Так ми поступово перетворимо Укрсклад в маленьку бухгалтерію :)

Павло

Цитата: Creat від Листопад 11, 2011, 17:35:32
...як правильно провести витрати, наприклад заробітну плату. Видатковий на співробітника з вказанням статті заробітна плата, а далі прихідною накладною отримати послугу на таку ж суму з назвою заробітна плата.

Видатковий на співробітника з вказанням статті заробітна плата. Все.

Цитата: Creat від Листопад 11, 2011, 17:35:32
...а далі прихідною накладною отримати послугу на таку ж суму з назвою заробітна плата.

А для чого?

Creat

Цитата: Павло від Листопад 11, 2011, 17:44:13
Цитата: Creat від Листопад 11, 2011, 17:35:32
...як правильно провести витрати, наприклад заробітну плату. Видатковий на співробітника з вказанням статті заробітна плата, а далі прихідною накладною отримати послугу на таку ж суму з назвою заробітна плата.

Видатковий на співробітника з вказанням статті заробітна плата. Все.

Цитата: Creat від Листопад 11, 2011, 17:35:32
...а далі прихідною накладною отримати послугу на таку ж суму з назвою заробітна плата.

А для чого?

Для того щоб цей співробітник не був винен для фірми. Без цього за ним на цю суму буде борг. І в балансі за ним також буде видно цей борг і він буде путатись з іншими боргами. Ну і відповідно виручкою, чи реальним боргом який за ним може бути.

Павло

#125
Ми створили окремо в довіднику клієнтів "зарплатних" співробітників. На них і виписуємо видатковими зарплату. В балансі "нормального" співробітника цей борг вже не путається, а по балансі зарплатного співробітника зразу видно загальну суму виплат по зарплаті за весь період. І не потрібно ніяких прихідних накладних по послугах.
Хоча Ваш варіант теж нормальний, просто для нас це зайві документи і час на їх виписку.

P.S. А якщо "зарплатних" співробітників внесете в папку чи підпапку "Постачальників", то тим, кому не потрібно бачити зарплати Ваших співробітників (вибираєте в правах користувача), їх і не побачить.  :)

Seriy

Вчера целый день пробивал всё через  окно кассира, сегодня глянул на остатки по складу, а весь товар на месте.
То есть не списываться после оплаты за определённое кол-во товара.
Что то не так делаю?
Продажа комп. техники. [url="http://www.ravels.net.ua"]http://www.ravels.net.ua[/url]

Seriy

#127
Цитата: admin від Червень 07, 2010, 10:20:49
Цитата: uazp від Червень 05, 2010, 16:55:36
Добрый день, почему когда выписываешь товар через окно кассира, то он появляется в архиве, но количество товара на складе остается неизменным, то есть нет расхода. Объясните пожалуйста если через это окно не выписывается товар, то для чего это окно сделано???


Архив "Окно кассира" меню Действия : Сформировать проводки
То есть мне после каждого чека нужно делать это действие?

И ещё такой вопрос.
Как работая без сканера можно разделить по группам товар в окне кассира, чтобы раскрывались нажатием на плюсик?
Продажа комп. техники. [url="http://www.ravels.net.ua"]http://www.ravels.net.ua[/url]

Creat

Цитата: Seriy від Листопад 16, 2011, 14:23:21
То есть мне после каждого чека нужно делать это действие?
И ещё такой вопрос.
Как работая без сканера можно разделить по группам товар в окне кассира, чтобы раскрывались нажатием на плюсик?
Нет - в конце дня после того как наторговал. Тебе сформирует расходную накладную и приходный кассовый ордер на все операции.
В окне кассира нет групп - весь товар скопом. Единственное в настройках  можна убрать отображение товара с нулевым количеством и установить для отбора поиск или фильтр.

Seriy

#129
Пробил товар через окно кассира, потом выписал расходную накладную (Гарантию) и в конце дня Сформировать проводки. Был один товар, стало не 0, а -1, то есть 2 товара убрало  со склада.  Что не так?
Продажа комп. техники. [url="http://www.ravels.net.ua"]http://www.ravels.net.ua[/url]

Creat

#130
Цитата: Seriy від Листопад 16, 2011, 15:04:20
потом выписал расходную накладную (Гарантию)

Зачем? Ты выписал раз расходную и списал товар, а потом провёл ещё одну расходную сформировав проводки через окно кассира.

Если у тебя не магазин с большим оборотом и быстрым обслуживанием и есть необходимость выдавать документы клиенту на рук в т.т гарантию, то делай просто через расходную накладную и приходный кассовый ордер на основании расходной.

Или если так как ты делал, то провёл в окне кассира, сформировал проводки, зашёл в архив накладных, увидел свою накладную, распечатал накладную и гарантию.


Seriy

У меня есть товар с большим оборотом, не требующий  гарантии и есть товар требующий гарантию.
Продажа комп. техники. [url="http://www.ravels.net.ua"]http://www.ravels.net.ua[/url]

Creat

Цитата: Seriy від Листопад 16, 2011, 15:25:30
У меня есть товар с большим оборотом, не требующий  гарантии и есть товар требующий гарантию.

Тогда надо переодически формировать проводки, и распечатывть необходимые документы. Выбрать в окне кассира каие документы печатать невозможно (Или может я не умею). Или как вариант что-то проводить мелкое через окно кассира и в конце дня делать проводки, а что-то напрямую расходными накладными с распечаткой необходимых документов.

Seriy

Цитата: Creat від Листопад 16, 2011, 15:30:10
Или как вариант что-то проводить мелкое через окно кассира и в конце дня делать проводки, а что-то напрямую расходными накладными с распечаткой необходимых документов.
Ага, спасибо.
Продажа комп. техники. [url="http://www.ravels.net.ua"]http://www.ravels.net.ua[/url]

SerjX

В окне кассира (где отображаются не проведенные проводки (чеки)) нет возможности изменить чек еще не проведенный, хотя права у кассира стоят на изменения. Можно только его удалить. Это ошибка или так задумано?