• Ласкаво просимо на Спільнота для обміну досвідом між користувачами програм УкрБланк, УкрСклад, УкрЗарплата.
 

checkbox

Автор matiashi, Лютий 28, 2024, 18:40:11

Попередня тема - Наступна тема

0 Користувачі і 3 Гостей дивляться цю тему.

matiashi

Доброго дня. В когось останні два дні є проблема з чекбоксом? Помилка при продажі. Но товар фіскалізується, а продажа по укрсклад не проходить і чек не вилазить.
0674614593

admin

Цитата: matiashi від Лютий 28, 2024, 18:40:11Доброго дня. В когось останні два дні є проблема з чекбоксом? Помилка при продажі. Но товар фіскалізується, а продажа по укрсклад не проходить і чек не вилазить.


HumanKM

Насправді питань і проблем може бути багато.
Чого тільки не бачив за ці роки...
То торент кача/вигружа і давить трафік, то всякі антивіруси/спами/веби....

Якщо проблема стабільна, напишіть, переглянемо...
Трасерт і пінг подивимося на чекбокс
Чекбокс приєднаємо до вирішення врешті решт.
вайбер 050-557-46-26

matiashi

Цитата: admin від Лютий 29, 2024, 08:30:02
Цитата: matiashi від Лютий 28, 2024, 18:40:11Доброго дня. В когось останні два дні є проблема з чекбоксом? Помилка при продажі. Но товар фіскалізується, а продажа по укрсклад не проходить і чек не вилазить.


Бачив, но виходить що профілактика не вирішила проблеми.
0674614593

matiashi

#4
Цитата: HumanKM від Лютий 29, 2024, 09:45:46Насправді питань і проблем може бути багато.
Чого тільки не бачив за ці роки...
То торент кача/вигружа і давить трафік, то всякі антивіруси/спами/веби....

Якщо проблема стабільна, напишіть, переглянемо...
Трасерт і пінг подивимося на чекбокс
Чекбокс приєднаємо до вирішення врешті решт.
в тому і проблема, що проблема плаваюча і сьогодні третій день як існує. За якість побудови локально мережі сумнівів не має, все на кабельному з'єднанні. Віруси, торенти і все інше теж не водяться. Графіки завантаження оптичного канала інтернет в нормі(канал не завантажений). Тест швидкості канала на скріні. Залишаєтся лише 2 догадки. Або чекбокс глюканить і не відсилає якусь відповідь укрскладу, або ця відповідь не доходить до укрсклада(десь втрати на маршруті). А не могли б підказати, де Укрсклад, логує свої дії, може там щось цікаве вичаитаю. Дякую.
0674614593

matiashi

Чекбокс нарешті підтвердив наявність проблеми, от тільки як швидко її вирішить :'(  :'(  :'(  :'(
0674614593

HumanKM

Цитата: matiashi від Лютий 29, 2024, 14:46:38Чекбокс нарешті підтвердив наявність проблеми, от тільки як швидко її вирішить :'(  :'(  :'(  :'(

Ну я Вам пропонував допомогу...
Ви йдете тим же шляхом, але самі.
Це добре і правильно, але довше....

Чи приєднувався чекбокс до Вашої каси для перевірки і налаштування альтернативних ДНС?
Якщо ні, то моя пропозиція в силі
вайбер 050-557-46-26

matiashi

Цитата: HumanKM від Лютий 29, 2024, 15:10:51
Цитата: matiashi від Лютий 29, 2024, 14:46:38Чекбокс нарешті підтвердив наявність проблеми, от тільки як швидко її вирішить :'(  :'(  :'(  :'(

Ну я Вам пропонував допомогу...
Ви йдете тим же шляхом, але самі.
Це добре і правильно, але довше....

Чи приєднувався чекбокс до Вашої каси для перевірки і налаштування альтернативних ДНС?
Якщо ні, то моя пропозиція в силі
Дякую, якби проблема була б не плаваюча. Підключалися, но нічого цікавого ненатискали. Якби проблема з DNS то не працювала фіскалізація взагалі. Прописані 3 ДНС(8.8.8.8    8.8.4.4    1.1.1.1)
0674614593

molotokk

Підключусь до обговорення. Проблема з'явилась 2 дні тому в нас в магазині. Замітив що ТІЛЬКИ при оплаті карткою, але була всього двічі.
підбір та продаж обладнання для торгівлі, допомога в налаштуваннях програми ⇒ "komfort-m.com" ⇒ "t.me/komfortmservice" ⇒ ✆ 097-873-59-01

matiashi

Цитата: molotokk від Лютий 29, 2024, 19:00:47Підключусь до обговорення. Проблема з'явилась 2 дні тому в нас в магазині. Замітив що ТІЛЬКИ при оплаті карткою, але була всього двічі.

Ще місяць помучатися(поки абонплата лежить на рахунку) і розпрощаюся з цим сервісом назавжди....
0674614593

matiashi

Все, УРА я скрізь покінчив із Чекбоксом, навіть акцизні каси перенеслися без проблем.
0674614593