• Ласкаво просимо на Спільнота для обміну досвідом між користувачами програм УкрБланк, УкрСклад, УкрЗарплата.
 

Термінал анульовує - Укрсклад проводить чек

Автор Дмитро, Січень 04, 2024, 12:04:17

Попередня тема - Наступна тема

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

Дмитро

Доброго вечора.

Вроді як найшов проблему. Коли стоїть галочку при оплаті картою - автоматично закривати вікно - то декілька раз на тиждень Укрсклад проводить чек який був відхилений/анульований і тд. Коли я галочку знімаю то такої проблеми нема. Буду писати в підтримку можливо там чимось допоможуть.

ОлександрСт

Спробую підняти ще раз цю тему.
Проблема із анулюванням оплати через термінал.
УС - 7.95.2 мережева (проблема залишалась і на попередніх версіях)
ощадбанк термінал -інженіко деск2600 CL/4G/WIFI (проблема залишалась і з іньшими моделями)
чекбокс пРРО - BPOS1 RS232(com порт) таймаут 180
тягнеться протягом усього 24 року, листування із банком та термінальщикамі ні до чого не привело.
таке враження , що для них мій випадок унікальний
із власних спостережень (перегляд логу)
після оплати карткою та проведення операції через УС та пРРО, термінал очікує якогось підтвердження від УС ?!?!
на моє питання до банка, підтвердження чого вам потрібно?  відповідь: поза льотчіка...
поділіться хто ще із такою проблемою стикався і яким чіном вирішив.
дякую

HumanKM

Цитата: ОлександрСт від Березень 28, 2025, 08:42:40Спробую підняти ще раз цю тему.
Проблема із анулюванням оплати через термінал.
УС - 7.95.2 мережева (проблема залишалась і на попередніх версіях)
ощадбанк термінал -інженіко деск2600 CL/4G/WIFI (проблема залишалась і з іньшими моделями)
чекбокс пРРО - BPOS1 RS232(com порт) таймаут 180
тягнеться протягом усього 24 року, листування із банком та термінальщикамі ні до чого не привело.
таке враження , що для них мій випадок унікальний
із власних спостережень (перегляд логу)
після оплати карткою та проведення операції через УС та пРРО, термінал очікує якогось підтвердження від УС ?!?!
на моє питання до банка, підтвердження чого вам потрібно?  відповідь: поза льотчіка...
поділіться хто ще із такою проблемою стикався і яким чіном вирішив.
дякую

Нажаль дійсно, така проблема по тремінлах інженіко БіПОС спостерігається часто.
Іноді вирішується зі сторони банка іноді міняємо протокол/термінал/тип приєднання.

Так як причина невідома, рішення не завжди занходиться. Раджу замінити термінал або тип приєднання. Дану проблему не спостерігаємо, якщо термінал приєднано не по ЮСБ, а по езернет чи вайфай. Зараз в банків як правило є інженіко з вайфайом. Подайте заявку, замініть термінал. Думаю проблему буде вирішено.
вайбер 050-557-46-26

admin

Цитата: ОлександрСт від Березень 28, 2025, 08:42:40Спробую підняти ще раз цю тему.
Проблема із анулюванням оплати через термінал.
УС - 7.95.2 мережева (проблема залишалась і на попередніх версіях)
ощадбанк термінал -інженіко деск2600 CL/4G/WIFI (проблема залишалась і з іньшими моделями)
чекбокс пРРО - BPOS1 RS232(com порт) таймаут 180
тягнеться протягом усього 24 року, листування із банком та термінальщикамі ні до чого не привело.
таке враження , що для них мій випадок унікальний
із власних спостережень (перегляд логу)
після оплати карткою та проведення операції через УС та пРРО, термінал очікує якогось підтвердження від УС ?!?!
на моє питання до банка, підтвердження чого вам потрібно?  відповідь: поза льотчіка...
поділіться хто ще із такою проблемою стикався і яким чіном вирішив.
дякую

Якщо проблему можна повторити, то тут тільки надсилати термінал і спробувати повторити помилку, тоді пишіть на підтримку. Якщо проблема хаотична, наприклад раз на 50 продаж, можна звичайно спробувати відловити надіславши термінал, але буде довго + транзакцій треба буде робити багато.

HumanKM

Цитата: admin від Березень 28, 2025, 09:27:04
Цитата: ОлександрСт від Березень 28, 2025, 08:42:40Спробую підняти ще раз цю тему.
Проблема із анулюванням оплати через термінал.
УС - 7.95.2 мережева (проблема залишалась і на попередніх версіях)
ощадбанк термінал -інженіко деск2600 CL/4G/WIFI (проблема залишалась і з іньшими моделями)
чекбокс пРРО - BPOS1 RS232(com порт) таймаут 180
тягнеться протягом усього 24 року, листування із банком та термінальщикамі ні до чого не привело.
таке враження , що для них мій випадок унікальний
із власних спостережень (перегляд логу)
після оплати карткою та проведення операції через УС та пРРО, термінал очікує якогось підтвердження від УС ?!?!
на моє питання до банка, підтвердження чого вам потрібно?  відповідь: поза льотчіка...
поділіться хто ще із такою проблемою стикався і яким чіном вирішив.
дякую

Якщо проблему можна повторити, то тут тільки надсилати термінал і спробувати повторити помилку, тоді пишіть на підтримку. Якщо проблема хаотична, наприклад раз на 50 продаж, можна звичайно спробувати відловити надіславши термінал, але буде довго + транзакцій треба буде робити багато.

Нажаль ніхто з клієнтів не погоджується надсилати термінал і я їх розумію.
Хочу закцентувати увагу, що проблема масова, проявляється з терміналами Інженіко, на протоколі БіПОС1, з юсб приєднанням. Також додам наступну інформацію - проблема саме в обміні даними між терміналом і укрскладом. Адже якщо робимо не жорстке приєднання і вводимо вручну, то дана проблема відсутня. проявляється в усіх банках, 100% підтверджую по Приват, Ощад, УкрСиб.

Маю підозру що є якісь тонкощі в налаштуваннях протоколу. Адже іноді банк робить якісь дії з терміналом (жоден банк не каже що саме робить) і він починає працювати. Проблема плаваюча. Були клієнти в яких ануліція/скасування/відмова приходила пару разів на тиждень, а були в яких 20 разів на день.
Найгірше в цій проблемі два фактори:
1. Укрсклад друкує чек пРРО, фопу продаж заходить в оборот, товар списує з БД, а оплати не поступило по факту...
2. Часто ця відмова приходить не одразу, а через 20-40 секунд. За цей час людина (покупець) покидає магазин. А касир бачить відмову, хоче чек провело. Ми навіть радимо притримувати клієнта, щоб не опинится в такій ситуації.
вайбер 050-557-46-26

admin

Цитата: HumanKM від Березень 28, 2025, 09:44:29Нажаль ніхто з клієнтів не погоджується надсилати термінал і я їх розумію.

Надсилають без проблем якщо потрібно вирішити проблему. Половину протоколів які реалізовано, були зроблені по терміналам Клієнтів + іноді надсилали доналаштувати деякі моменти.

віталій 281985

В мене також з інженіко час від часу приходить ануляція, вже декілька раз наздоганяли клієнтів на дворі...Не знаю чи правда,казав мені чоловік який працює в приватбанку напрямок його роботи звязаний із банківськими терміналами, що інженіко має таку проблему і вона звязана щось типу із прошивкою , вирішення цієї проблеми тільки можлива із заміною терміналу.Але біда в тому що приват не має вільних терміналів інженіко , тобто я так і не дочекавшись термінала від приват,оформив на ПУМБ заявку привезли Verifone V200T , так само підключив і горя не знаю....

ОлександрСт

Конкретно у мене проблема постійна, не залежить від типу картки, чи будь чого іньшого.
замінили 4 термінали, без змін. тип підєднання до компа теж міняли - без змін.
проводимо оплату терміналом, в ручному режимі Ф10 прописуємо оплату картою.
Складності лиш  під час повернень та обмінів товару (дуже довго треба кнопочки тикати..)
глобально суть проблеми в тому що:
 - термінал, після підтвердження банком списання коштів із клієнта, повідомляє УС про успішну оплату.
 - УС робить всі проводки (і вже чекає наступного клієнта), а термінал , з якогось дива, очікує від УС якогось підтвердження!!! ЯКОГО?
 - термінал не дочекавшись підтвердження скасовує всю операцію, відповідно банк повертає гроші...
І коли питаєш термінальщиків Підтвердження чого? у них немає відповіді

ОлександрСт

Цитата: admin від Березень 28, 2025, 09:27:04Якщо проблему можна повторити, то тут тільки надсилати термінал і спробувати повторити помилку, тоді пишіть на підтримку. Якщо проблема хаотична, наприклад раз на 50 продаж, можна звичайно спробувати відловити надіславши термінал, але буде довго + транзакцій треба буде робити багато.
Можу надіслати лог , де спробував розібрати по хвилинам успішні та не успішні оплати

zoro

Добрый день
Эта проблема , как на моей памяти очень давно, года 4 так точно. Ладно сейчас не об этом, значит подключено к серверу Укрсклад по рдп 5 удаленно рабочих мест, у каждого рабочего места стоит терминал инженик икт 220 , подключены по юсб и интернет кабелем, пробывал устанавливать протокол бпос1 и укрскладе и в терминалах и все ровно выходят чеки онулиров. И притом на всех 5 терминалах, пробывали замену терминала тоже на инженик икт220, прошивали его, и без результата, проблема оставалась. Пробывал подключать по TCP терминалы, все ровно без результата.

Короче плюнул на все , поставил протокол Инженик 4в1 на все 5 местах в программе и на терминалах, вроде все работает!

Как то так)))