• Ласкаво просимо на Спільнота для обміну досвідом між користувачами програм УкрБланк, УкрСклад, УкрЗарплата.
 

Сума платежів не може бути менше ніж сума чеку

Автор Дмитро, Жовтень 17, 2023, 11:52:14

Попередня тема - Наступна тема

0 Користувачі і 2 Гостей дивляться цю тему.

Дмитро

Доброго дня.

Виникла помилка при оплаті картою, на термінал сума пішла и пройшло а ось в програмі видало помилку - Сума платежів не може бути менше ніж сума чеку

В чеку товар на сумму 151,62 але я поставив округлення, тому загальна виходить 151,60. Можливо хтось знає як виправити?

molotokk

яка версія програми? Галочка "Тестовий режим роботи..." стоїть у вікні касира в налаштуваннях? працюєте через вікно касира?
підбір та продаж обладнання для торгівлі, допомога в налаштуваннях програми ⇒ "komfort-m.com.ua" ⇒ "t.me/komfortmservice" ⇒ ✆ 097-873-59-01

Дмитро

Цитата: molotokk від Жовтень 17, 2023, 12:24:48яка версія програми? Галочка "Тестовий режим роботи..." стоїть у вікні касира в налаштуваннях? працюєте через вікно касира?

7,83
Режим роботи від повної ціни товару в Параметрах - Вікно касира - галочка стоїть.
Також пробував її ставити в Параметри - Система, нічого не допомогло.
Продажі робимо як через вікно касира так і через видаткову.

HumanKM

в налаштуваннях фіскального друку як виставлено заокруглення?
вайбер 050-557-46-26

Дмитро

Цитата: HumanKM від Жовтень 17, 2023, 13:03:02в налаштуваннях фіскального друку як виставлено заокруглення?

Пробував і сумму і процент, помилка така ж сама.

majachok

Аналогічна ситуація на версії 7.81.2. Причому у ОДНОГО Фопа на різних торгових точках встановлено все однаково, то у однієї каси все нормально а у другоє така помилка.... поки що продавці підганяють копійки ваговим товаром (+/- 1 грам), але як побороти проблему - ще не знаю! Якщо хтось знає - підкажіть!
Теорія, - це однозначно треба, але на практиці, щось може бути не так! :-)

molotokk

Цитата: majachok від Жовтень 18, 2023, 18:55:41Аналогічна ситуація на версії 7.81.2. Причому у ОДНОГО Фопа на різних торгових точках встановлено все однаково, то у однієї каси все нормально а у другоє така помилка.... поки що продавці підганяють копійки ваговим товаром (+/- 1 грам), але як побороти проблему - ще не знаю! Якщо хтось знає - підкажіть!
киньте скріни налаштувань з 2х точок:
Параметри - Вікно касира
Параметри - Система
підбір та продаж обладнання для торгівлі, допомога в налаштуваннях програми ⇒ "komfort-m.com.ua" ⇒ "t.me/komfortmservice" ⇒ ✆ 097-873-59-01

majachok

Теорія, - це однозначно треба, але на практиці, щось може бути не так! :-)

HumanKM

проставте округлення суми чека 10коп

скріни фіскальни налаштувань Ви не показали
вайбер 050-557-46-26

molotokk

І ще, напевно основне - поставте останню версію програми
підбір та продаж обладнання для торгівлі, допомога в налаштуваннях програми ⇒ "komfort-m.com.ua" ⇒ "t.me/komfortmservice" ⇒ ✆ 097-873-59-01

Дмитро

#10
Я вже все перепробував і ніяк не працює фіскальна оплата через термінал коли є округлення.

Сума чеку для прикладу 7996,96 коп - округлює до 7996,90 - на термінал йде і оплата проходить а потім Укрсклад видає помилку.


Версія програми сама свіжа. Пробував ставити різні знижки, як у фіскальному так і в Вікні касира, вмикав тест. від повної ціни товару - це також нічим не допомогло. І дуже цікаво чому помилка виникає після того як оплата прошла по терміналу а не до оплати. Приходиться все вручную проводити і списувати.

Що ще можна спробувати?

HumanKM

не відкривається фото
Тому нема що коментувати, адже не зрозуміло, помилка рро, прро, укрсклада, термінала...
Який текст в вікні помилки?
вайбер 050-557-46-26

Дмитро

Цитата: HumanKM від Листопад 12, 2023, 10:38:44не відкривається фото
Тому нема що коментувати, адже не зрозуміло, помилка рро, прро, укрсклада, термінала...
Який текст в вікні помилки?

Відредагував скріншот.

HumanKM

ну 99% питання в надаштуваннях
Якби Ви скинули скрін повного екрану, то скоріш за все ми б там побачили продаж вагового товару, чи метраж/погонаж...
Зробіть все як описано вище
Якщо не виходить, надайте доступ, переглянемо. Вайбер в підписі
вайбер 050-557-46-26

Дмитро

Так і не виходить вирішити проблему. Програма округлює і коли пробую відправити на термінал то на терміналі оплата проходить але в програмі видає помилку. Що ще можна зробити?)