• Ласкаво просимо на Спільнота для обміну досвідом між користувачами програм УкрБланк, УкрСклад, УкрЗарплата.
 

Фіскальний друк

Автор pagor, Вересень 23, 2023, 19:07:43

Попередня тема - Наступна тема

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

molotokk

0978735901 напишіть на вайбер - скину шаблон під ці простенькі принтери
підбір та продаж обладнання для торгівлі, допомога в налаштуваннях програми ⇒ "komfort-m.com.ua" ⇒ "t.me/komfortmservice" ⇒ ✆ 097-873-59-01

Тарас

Доброго дня. Почало часто надокучати вікно яке вискакує під час розрахунку у вікні касира "Перевищено інтервал очікування проводки Фіскального чеку. Для коректної роботи слід дочекатися закінчення закриття Фіскального чеку. Продовжувати очікування?"
Починалось з 2-5 повідомлень в зміну, а є дні коли по 10-20. ПРРО чекбокс, інтернет нібито стабільний.... Підкажіть як вирішити це питання або чи відключити це повідомлення..
Буду щиро вдячний!!!

HumanKM

Цитата: Тарас від Жовтень 12, 2023, 12:55:50Доброго дня. Почало часто надокучати вікно яке вискакує під час розрахунку у вікні касира "Перевищено інтервал очікування проводки Фіскального чеку. Для коректної роботи слід дочекатися закінчення закриття Фіскального чеку. Продовжувати очікування?"
Починалось з 2-5 повідомлень в зміну, а є дні коли по 10-20. ПРРО чекбокс, інтернет нібито стабільний.... Підкажіть як вирішити це питання або чи відключити це повідомлення..
Буду щиро вдячний!!!

Зверніться на чекбокс, попросіть щоб приєдналися
Надвно перевели на інший арі людину і нормалізувалося
вайбер 050-557-46-26

Тарас

Цитата: HumanKM від Жовтень 12, 2023, 15:18:58
Цитата: Тарас від Жовтень 12, 2023, 12:55:50Доброго дня. Почало часто надокучати вікно... Перевищено інтервал очікування проводки Фіскального чеку. Для коректної роботи слід дочекатися закінчення закриття Фіскального чеку. Продовжувати очікування...

Зверніться на чекбокс, попросіть щоб приєдналися
Надвно перевели на інший арі людину і нормалізувалося
Дякую за підказку, відпишусь після спроби.

Тарас

Ви:
"Зверніться на чекбокс, попросіть щоб приєдналися
Надвно перевели на інший арі людину і нормалізувалося"
Я:
Дякую за підказку..

Підключались з чекбоксу, пошаманили і сказали що поганий інтернет та через це може вискакувати ця помилка (зверніться до провайдера  :D ) і зміна арі не вирішує мою проблему... ???
Спробував другого оператора, змінив на модемі з 4g на 3g... Тест швидкості прикріплю, а проблема не вирішилась.. :(

Тарас

Цитата: Тарас від Жовтень 14, 2023, 12:48:43Ви:
"Зверніться на чекбокс, попросіть щоб приєдналися
Надвно перевели на інший арі людину і нормалізувалося"
Я:
Дякую за підказку..

Підключались з чекбоксу, пошаманили і сказали що поганий інтернет та через це може вискакувати ця помилка (зверніться до провайдера  :D ) і зміна арі не вирішує мою проблему... ???
Спробував другого оператора, змінив на модемі з 4g на 3g... Тест швидкості прикріплю, а проблема не вирішилась.. :(

Як найду причину то поділюсь, а якщо хтось стикався з цим то діліться практичними ходами для вирішення цієї дилеми...
*flag1*  *flag1*  *flag1*

HumanKM

за ці кілька років активного використання пРРО, я два рази натрапляв на провайдерів, котрі чи то порти різали, чи ще щось - але з ними не працювало нормально. То висить, то довго дума, то знов працює. Один з провайдерів знайшов проблему, підтвердив її і вирішив. Інший ні. Заміна провайдера допомогла.
Це можна перевірити наприклад циклічним пінгом на вказану арі адресу. Але треба пінгувати конкретні порти.
ПС: швидкість інтернету в даному випадку взагалі не показник. Для роботи пРРО достатньо грубо кажучи любої, навіть не високої швидкості.
ПС2: Був випадок що в клієнтів наприклад торент на вигрузку працює, або вірусняків повен ПК які постійно навантажують мережу. Обидва варіанти вплинуть на якість роботи пРРО. Візьміть десь на день-два ноут нормальний. Поставте укрсклад, налаштуйте Ваш пРРО і попробуйте попрацювати. На демоверсії пРРО робитиме. Таким цином Ви підтвердите або спростуєте що проблема в Вашому пк. Доречі - не забудьте вимкнути всі пристрої з мережі, всі пк, тощо... Можливо хтось качає торент через Ваш роутер...
ПС3: Мережеве одбладнання. Тут в першу чергу я приділив би увагу правильності побудови мережі і якості свічів, якщо вони є. Мав такий випадок тричі. Коли роутер, після ннього роутер, і там ще один роутер... Тоді в нас пачка підмереж і часто бувають конфлікти. Вилазило якраз на пРРО.
вайбер 050-557-46-26

Petryk

Доброго дня спільното!!
Сьогодні стикнувся з такою проблемою!При продажі товару через вікно касира з включеною галочкою друк фіскального чека(ПРРО Вчасно каса) на екрані не відображається фіскальний чек(галочка друк без перегляду не включена).Сам фіскальний чек в кабінеті вчасно каси бачу, але щоб роздрукувати на екрані не відображається. Не фіскальний чек друкується і відображається а фіскальний "дзюськи". Що може бути???
P.S.ОС Віндовс 8.1 Х64, версія програми 7.81.2(мережева)

matiashi

Цитата: Тарас від Жовтень 14, 2023, 12:52:19
Цитата: Тарас від Жовтень 14, 2023, 12:48:43Ви:
"Зверніться на чекбокс, попросіть щоб приєдналися
Надвно перевели на інший арі людину і нормалізувалося"
Я:
Дякую за підказку..

Підключались з чекбоксу, пошаманили і сказали що поганий інтернет та через це може вискакувати ця помилка (зверніться до провайдера  :D ) і зміна арі не вирішує мою проблему... ???
Спробував другого оператора, змінив на модемі з 4g на 3g... Тест швидкості прикріплю, а проблема не вирішилась.. :(

Як найду причину то поділюсь, а якщо хтось стикався з цим то діліться практичними ходами для вирішення цієї дилеми...
*flag1*  *flag1*  *flag1*
HumanKM дуже детально розписав. Від себе добавлю, якщо вже вирішили користуватися мобільним інтернетом, то використовуйте розумні роутери, і ріжте сторонній трафік... На 2 точках мобльний інтернет(в ролі резервного) продавці навіть переход на резерв не мічають.
0674614593  /   0673274827

majachok

Цитата: Тарас від Жовтень 14, 2023, 12:48:43Ви:
"Зверніться на чекбокс, попросіть щоб приєдналися
Надвно перевели на інший арі людину і нормалізувалося"
Я:
Дякую за підказку..

Підключались з чекбоксу, пошаманили і сказали що поганий інтернет та через це може вискакувати ця помилка (зверніться до провайдера  :D ) і зміна арі не вирішує мою проблему... ???
Спробував другого оператора, змінив на модемі з 4g на 3g... Тест швидкості прикріплю, а проблема не вирішилась.. :(

З мобільних операторів можна брати лише Водафон...інші (київстар і лайф) ріжуть передачу пакетів...
Але ще може бути проблема у модемі - чи роутері? яка у вас модель?
Якщо модем ЮСБ, - топідключайте напряму в комп (просто є моделі що не підтримують NAT). Для ходіння по сайтам вистачає, а передавати службові пакети по службовим портам не можуть... роутера це теж стосується...

Це зроблено для того, щоб для рядового споживача (бродити по сайтам) були одні тарифи, а для бізнесу (передавати службові - в комерційних цілях) інші дорожчі пакети!!

На цьому не зекономите! Беріть кабельний інтернет у нормального провайдера!
Теорія, - це однозначно треба, але на практиці, щось може бути не так! :-)

HumanKM

Цитата: majachok від Жовтень 17, 2023, 18:47:56
Цитата: Тарас від Жовтень 14, 2023, 12:48:43Ви:
"Зверніться на чекбокс, попросіть щоб приєдналися
Надвно перевели на інший арі людину і нормалізувалося"
Я:
Дякую за підказку..

Підключались з чекбоксу, пошаманили і сказали що поганий інтернет та через це може вискакувати ця помилка (зверніться до провайдера  :D ) і зміна арі не вирішує мою проблему... ???
Спробував другого оператора, змінив на модемі з 4g на 3g... Тест швидкості прикріплю, а проблема не вирішилась.. :(

З мобільних операторів можна брати лише Водафон...інші (київстар і лайф) ріжуть передачу пакетів...
Але ще може бути проблема у модемі - чи роутері? яка у вас модель?
Якщо модем ЮСБ, - топідключайте напряму в комп (просто є моделі що не підтримують NAT). Для ходіння по сайтам вистачає, а передавати службові пакети по службовим портам не можуть... роутера це теж стосується...

Це зроблено для того, щоб для рядового споживача (бродити по сайтам) були одні тарифи, а для бізнесу (передавати службові - в комерційних цілях) інші дорожчі пакети!!

На цьому не зекономите! Беріть кабельний інтернет у нормального провайдера!

Саме тому - дійсно треба брати пакети для інтернету а не звичайні мобільні. Водафон теж ріже, просто не зі старту, а через певний час.
Якщо пакет саме для нета - то і лайф і вода - все робить. Тупить бува - але робить
вайбер 050-557-46-26

majachok

Так! Треба саме пакети для ІНТЕРНЕТУ, а не голосові!
Теорія, - це однозначно треба, але на практиці, щось може бути не так! :-)