• Ласкаво просимо на Спільнота для обміну досвідом між користувачами програм УкрБланк, УкрСклад, УкрЗарплата.
 

Pos терминал выдаёт ошибку часто!

Автор zoro, Серпень 08, 2023, 17:54:54

Попередня тема - Наступна тема

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

zoro

Добрый день!
Последнее время терминал от Приват банка Инженик 220 начал часто выдавать ошибку №1 фото прилагаю,и на сам терминал нечего непередает, помогает только перезагрузка самого терминала или же отключением кабеля юзб от ПК.

Протокол соединение инженик 4в1, соединение по РДП к серверу, на котором работают ещё 4 торговых точек и на них все нормально нет такой ошибки.

Помогите пожалуйста, в какую хоть сторону копать???

HumanKM

ну для початку я б перевстановив драйвер і наново завантажив би бібліотеку.
Ще як пораду дав би - замініть протокол на БПОС. В привата це просто - один дзвінок. Ну і в укрскладі замініть.
вайбер 050-557-46-26

skif_dnepr

Такая же беда и у меня, только на другом терминале 4в1 пробовал и bpos тоже, сейчас будем звонить в банк может bpos отключен))

HumanKM

вайбер 050-557-46-26

zoro

#4
Цитата: HumanKM від Серпень 09, 2023, 13:02:15бібліотеки пробували мінять?
Если есть возможность, скиньте ссылочку где скачать свежую библиотеку и драйвера.
Заранее спасибо.

HumanKM

Напишіть з 9 ранку в вайбер. Розберемося, банк/термінал/протокол... І надам бібліотеки які підходящі
вайбер 050-557-46-26

admin

#6
Цитата: zoro від Серпень 08, 2023, 17:54:54Добрый день!
Последнее время терминал от Приват банка Инженик 220 начал часто выдавать ошибку №1 фото прилагаю,и на сам терминал нечего непередает, помогает только перезагрузка самого терминала или же отключением кабеля юзб от ПК.

Протокол соединение инженик 4в1, соединение по РДП к серверу, на котором работают ещё 4 торговых точек и на них все нормально нет такой ошибки.

Помогите пожалуйста, в какую хоть сторону копать???


Це перенаправлений лист:
Від: УкрСклад
Кому: Користувач
Дата: 10 серпня 2023 р., 9:49:46
Тема: Добрий день. Коли нажимаю оплата картою вискакує ошибка.

===8<=================Оригінал листа=================
Вітаю,

10.08.2023 в 9:27, Ви звертались:

БО> Все працювало поки не поміняли віндовс на пк і поміняли ключі на
БО> програму.Термінал неміняли той самий

Спробуйте інші версії драйверу ECRcommX.dll. УкрСклад використовує
версію 1.7.2.1. Зі всіма (5 шт) версіями був тест, все працює, можливо
є особливість вашого банку чи терміналу. За посиланням нижче є ще 4
новіших драйвера, спробуйте роботу на них:
https://www.ukrsklad.com/files/add/ECRcommX_ver.rar

1. Виходите з програми.
2. Копіюєте з архіву, потрібний файл, з відповідної папки з
(по-порядку) в папку C:\ProgramData\UkrSklad7\. Файл ECRcommX.dll вже
має там бути, ви повинні його замінити.
3. Перезавантажуєте комп'ютер і POS-термінал.
4. Пробуєте продаж.
5. Якщо не допомогло використовуйте вищу версію.

--
Дмитро Котельніков, Служба підтримки УкрСклад.
===8<=======Закінчення оригіналу тексту листа========