• Ласкаво просимо на Спільнота для обміну досвідом між користувачами програм УкрБланк, УкрСклад, УкрЗарплата.
 

Яке Прро на сьогоднішній день краще обрати чекбокс чи вчаснокаса

Автор Юрій, Серпень 03, 2023, 21:03:10

Попередня тема - Наступна тема

0 Користувачі і 3 Гостей дивляться цю тему.

Юрій

Яке Прро на сьогоднішній день краще обрати чекбокс чи вчаснокаса

HumanKM

Суто моя думка - чекбокс. Звертайтеся, допоможу налаштувати.
Це однозначно найзручніший пРРО.
вайбер 050-557-46-26

Vex

Цитата: Юрій від Серпень 03, 2023, 21:03:10Яке Прро на сьогоднішній день краще обрати чекбокс чи вчаснокаса
Чекбокс офлайн не працює. Перевірено. Перейшли на ВчасноКаса - політ нормальний

Valerikkon

Цитата: Vex від Серпень 04, 2023, 20:50:43
Цитата: Юрій від Серпень 03, 2023, 21:03:10Яке Прро на сьогоднішній день краще обрати чекбокс чи вчаснокаса
Чекбокс офлайн не працює. Перевірено. Перейшли на ВчасноКаса - політ нормальний
Не вводите людей в заблуждение, чекбокс прекрасно работает в оффлайне, главное смену успеть открыть до наступления режима оффлайн (чтоб ПРРО успел зарезервировать себе номера).

HumanKM

Всі праві і не праві одночасно.

Справа в тому, що оффлайн в даній розмові можна розділити на два види.
1. Наприклад плужать чи не працюють сервери ДПС. Але Ви маєте 100% з"єднання з чекбоксом. От тут буде оффлайн працювати.
2. Якщо немає з"єднання з чекбоксом або проблеми з їх серверами, то оффлайна не буде.

Що до вчаснокаси, можливо Адмін розтлумачить більш детально, але наскільки мені відомо у вчаснокаси теж не у всіх випадках працює оффлайн. Там теж є проблеми.
вайбер 050-557-46-26

torgexpert

Спробуйте протестувати офлайн режим "УкрСклад+Чекбокс" у такий спосіб (не використовувати api-підключення Чекбоксу /https://api.checkbox.ua/, а підключитися в режимі емуляції РРО Марії-301Т):

1) зателефонуйте в тех.підтримку Чекбокса і попросіть, щоб вони підключилися через AnyDesk до вашого ноутбука (комп'ютера) для встановлення та налаштування програм "Каса Менеджер Чекбокс" та "Універсальний драйвер АртСофт";

2) потім у програмі УкрСклад в "Опціях - Параметри - Фіскальний друк" у полі "Використовувати фіскальний реєстратор" замість "пРРО Чекбокс" треба вибрати "Драйвер АртСофт".

Протестуйте цей режим, а потім відпишіть про цей режим.
Якщо щось незрозуміло, звертайтеся, ми проконсультуємо.

majachok

 ОФЛАЙН - це коли пРРО може формувати чеки коли підключення до інтернету немає.  Тобто фіскальні номера завантажені до программи у момент підключення до інтернету з ресурсів пРРО та ДПС, потім сталося відключення...а фіскальні номера чекам присвоюються і друк чеків без проблем. Коли з'являється інтернет сформовані чеки повинні передатися до ДПС а нові фіскальні номери повинні поповнитися у менеджері пРРО, щоб можна було продовжити друк. У вчасно кількість попередньо завантажений фіскальних номерів можна регулювати.
Теорія, - це однозначно треба, але на практиці, щось може бути не так! :-)

monakov

Намучився з Чекбоксом. Одна каса місяц тому перестала підключатись і чекбоксБот нічим не допоміг. Відправляють на підтримку Укрсклада. А вчора не зміг зареєструвати касира - програми на кінцевому етапі вісить. У відповідь: почекайте ще або змініть браузер. Я зпитав - Може краще країну змінити? Але ІІ на тому кінці мого чорного  юмора не зприйняв і порадив змінити VPN.Зараз зпробую перейти на ВчасноКаса , але там теж настройки зходу не прцюють . Буду довбати пРРо далі..

matiashi

Хтось тестував поради torgexpert? "Універсальний драйвер АртСофт" здається трішки грошей коштує?
0674614593

molotokk

підбір та продаж обладнання для торгівлі, допомога в налаштуваннях програми ⇒ "komfort-m.com" ⇒ "t.me/komfortmservice" ⇒ ✆ 097-873-59-01

matiashi

0674614593

torgexpert

Цитата: matiashi від Вересень 21, 2023, 21:31:31
Цитата: molotokk від Вересень 21, 2023, 21:29:38пише в них, що 2500грн
ну 2500 жалковато для експерементів.....


Matiashi, я можу налаштувати Вам Чекбокс із тестовим касиром та тестовою касою.
З оплатою "Універсального драйвера АртСофт" є варіанти.
Якщо буде бажання та час, то передзвоніть завтра після 11 години. (067) 906-906-9 або (050) 037-15-84

HumanKM

Цитата: torgexpert від Вересень 21, 2023, 21:51:54
Цитата: matiashi від Вересень 21, 2023, 21:31:31
Цитата: molotokk від Вересень 21, 2023, 21:29:38пише в них, що 2500грн
ну 2500 жалковато для експерементів.....


Matiashi, я можу налаштувати Вам Чекбокс із тестовим касиром та тестовою касою.
З оплатою "Універсального драйвера АртСофт" є варіанти.
Якщо буде бажання та час, то передзвоніть завтра після 11 години. (067) 906-906-9 або (050) 037-15-84

Питання з приводу драйвера артСофт. Років 5-10 тому купували такий драйвер під 1С. Наскільки я розумію він має підійти, але питання, як його відновити? Звертатися в артсофт? І чи це реально взагалі?
вайбер 050-557-46-26

admin

Цитата: HumanKM від Вересень 22, 2023, 09:30:17Питання з приводу драйвера артСофт. Років 5-10 тому купували такий драйвер під 1С. Наскільки я розумію він має підійти, але питання, як його відновити? Звертатися в артсофт? І чи це реально взагалі?

Checkbox Kasa Manager + протокол емуляції Марія304Т + АртСофт
https://wiki.checkbox.ua/uk/app/pc/kasa_manager_0_3_X

matiashi

всім дякую. Поседів пів ночи з пляшкою адмін напою, почитав форуми, так як даний напрямок ніколи не зачіпав, 1С пройшло повз мене, прислухався до ваших порад і все запрацювало.

З поки не зрозумілого:
1. Як змусити друкувати фіксальні чеки усі і автоматично....
2. Як поведе цей набір програм і драйверів при РДП, чи порти не поблокуються та чи драйвер артсофта не підведе....

UDP. Утиліта kasa_manager не дає можливості налаштовуватися на різних обліковках, а отже для RDP не працює. Якщо це все встановити на окремий комп то на перший погляд працюючий варіант. Буду пробувати запускати в продакшен.

UDP2.Арт софт повідомив, що вони працюють лише з апаратними продуктами і серійний номер обов'язковий реквізит при замовленні. От тепер цікаво де взяти цей заводський номер в програмному емуляторі....
0674614593