• Ласкаво просимо на Спільнота для обміну досвідом між користувачами програм УкрБланк, УкрСклад, УкрЗарплата.
 

Укрсклад+Чекбокс

Автор Дмитро, Червень 10, 2023, 11:22:57

Попередня тема - Наступна тема

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

Дмитро

Доброго дня.

Використовую Укрсклад по інтернету, працює непогано, але коли підключаю на один із комп'ютерів Чекбокс, програма починає дуже дового думати, особливо коли заходжу в Архів-Видаткова накладна. Відключив Чекбокс то одразу працює нормально.

Довго працює тільки на тих робочих місцях де включений Чекбокс.

В Параметрах-Фіскальний друк - Індивідуальне налаштування даних пРРО - вибрано Всі користувачі.

Є в когось якісь ідеї що можна зробити що б прискорити роботу? Що може бути не так?

torgexpert

#1
Уточніть умови вашої роботи програми УкрСкладу на комп'ютерах та налаштування користувачів у Чекбоксі:
1) комп'ютер, на якому встановлена база УкрСкладу, має статичну IP-адресу в інтернеті або знаходиться в хмарі?
2) який середній пінг до сервера з торгових точок (ping -t IP-адреса сервера УкрСклада)?
3) Користувачі (касири) Чекбоксу мають кожен свій ключ -файл КЕП/ЕЦП (і/або хмарний ключ "DepositSign") або один ключ для всіх користувачів (касирів)?
4) який обсяг бази Firebird УкрСкладу?
5) у стовпці "Архів документів" довго відкривається тільки вікно "Видаткових накладних" чи й у "Вікні Касира" теж?
6) який обсяг оперативної пам'яті на сервері УкрСкладу та на всіх робочих точках користувачів?

Дмитро

1. Так, до сервера підключено 7 робочих місць, іп статична.
2. Проблем в роботі не має, працює все добре на усіх компютерах. Тільки включаю на одному ПК Чекбокс то на ньому одразу починаються проблеми з довгою загрузкою,на других місцях все добре, особливо це відчутно при відкритті Архіву-Видаткова накладна ( там я ввожу ім'я або прізвище в пошуку і воно вісить, через секунд 5-15 вводиться один символ і тд ).
3. Ось тут якраз можливо і є проблема. В Укрскладі є 7 користувачів. На сайті Чекбокс налаштована каса, касир і тд. ключ один. Але ось в самій програмі Укрсклад в налаштуваннях Фіскального друку - Всі користувачі - , коли я вибираю одного користувача, ввожу дані ( логін, пароль, ключ ) закриваю вікно і після відкриття знову автоматично воно показує як Всі користувачі. Виходить що усім користувачам за цім ПК дозволено користуватись фіскальним другом.



4. База близько 7 тисяс товарів. Пробюлема точно не в цьому, на усіх ПК де немає Чекбокс там працює добре.
5. Все довше відкривається, навіть звичайна Видаткова накладна, але довше всіх це Архівна Видаткова накладна ( в 2 пункті написав як саме ).
6. Сервер 16гб, усі робочі місця від 8 гб.

Проблем в роботі зі швідкістю програми не має, все добре працює, проблема точно не в ПК або інтернеті.

Я думаю шо щось не так налаштовано саме в Фіскальний друк. Все що я там вводив це логін, пароль, ключ і запустив тест роботи який проходить успішно. Без Чекбокс працює добре а як тільки вмикаю його то грузе довго.

molotokk

тут питання до 1. інтернет, 2. сам чекбокс
можливо нестабільності інтернету, або якісь підвисання з боку чекбоксу/податкової
підбір та продаж обладнання для торгівлі, допомога в налаштуваннях програми ⇒ "komfort-m.com" ⇒ "t.me/komfortmservice" ⇒ ✆ 097-873-59-01

HumanKM

Дуиаю проблема в іншому.
Мав неодноразово таку ж заминку з відкриттям Архів документів - Вікно касира
Або взагалі не відкривало, або дуже довго.
Подавав запит на укрсклад - відповіли, що навіть при відкритті Архів док - Вікно касира, укрсклад надсилає запити на чекбокс і відповідно чи то їх так багато, чи можливо ще щось, але по факту отримуємо тормоз. Порада укрскладу була вимкнути пРРО, щоб зайти в архів.
Думаю Ваша проблема звідти ж...
вайбер 050-557-46-26

Дмитро

Цитата: HumanKM від Червень 11, 2023, 10:45:08Дуиаю проблема в іншому.
Мав неодноразово таку ж заминку з відкриттям Архів документів - Вікно касира
Або взагалі не відкривало, або дуже довго.
Подавав запит на укрсклад - відповіли, що навіть при відкритті Архів док - Вікно касира, укрсклад надсилає запити на чекбокс і відповідно чи то їх так багато, чи можливо ще щось, але по факту отримуємо тормоз. Порада укрскладу була вимкнути пРРО, щоб зайти в архів.
Думаю Ваша проблема звідти ж...

По їхній пораді мені потрібно близько 50 разів в день виключати Прро що зайти в архів)

Вони вибрали сторону - не вирішити проблему а ходити біля неї по кругу)

Буду пробувати писати листи на Укрсклад, можливо чимось допоможуть або почнуть вирішувати проблему.

Якщо отримаю якісь корисні поради то поділюсь ними в цій темі, усім дякую.


Ще таке питання, хтось користується Укрсклад по RDP? Працює набагато краще ніж по ip?

torgexpert

#6
Цитата: HumanKM від Червень 11, 2023, 10:45:08Дуиаю проблема в іншому.
Мав неодноразово таку ж заминку з відкриттям Архів документів - Вікно касира
Або взагалі не відкривало, або дуже довго.
Подавав запит на укрсклад - відповіли, що навіть при відкритті Архів док - Вікно касира, укрсклад надсилає запити на чекбокс і відповідно чи то їх так багато, чи можливо ще щось, але по факту отримуємо тормоз. Порада укрскладу була вимкнути пРРО, щоб зайти в архів.
Думаю Ваша проблема звідти ж...

Це не так!!!
У нашого клієнта підключено не ПРРО, а один класичний РРО із встановленим "Прямим драйвером для МІНІ-ФП******" і така сама проблема з відкриттям "Вікна касира".
Цей Клієнт має:
- обсяг бази УкрСклад 210 мБайт, початок роботи УкрСкладу з квітня 2019 року,
- контрагентів 250,
- товарну базу 2200,
- середню кількість чеків на день до 80.

!!! Всі наступні поради обов'язково експериментувати лише після встановлення автоматичного та/або ручного збереження резервної копії бази УкрСкладу!!!
Для зменшення тривалості відкриття цих архівів можна спробувати:
1) у відкритих вікнах "Видаткових накладних", "Вікні касира" чи інших для перегляду встановити мінімальний інтервал дат;
2) якщо довіряєте своїм користувачам (касирам), то в "Налаштуваннях --> Дії користувачів" вимкніть цей режим відстеження за документами.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Хотів ще запропонувати цей 3-й варіант.
3) якщо на даний момент стали не актуальні дані продажу в архіві "Вікна касира" до конкретної дати, спробуйте видалити їх, тобто. встановивши дату в "Опції --> Параметри --> Вікно касира --> Очистити дані до:" .....
Але, коли практично перевірили на цій клієнтській базі внутрішні можливості УкрСкладу, то поки не рекомендуємо цього робити!
Пояснюю чому:
- спочатку сформували та зберегли звіт "Залишки по складу" всіх груп товарів;
- після того, як зробили очищення даних до зазначеної дати, перевірили, що ці дані видалились в архіві документів "Вікна касира";
- відразу зайшли в "Опції -> Параметри -> Система -> Сервіс -> спочатку натиснули кнопку [Оновити статистику всіх індексів], а коли закінчився цей сервіс, натиснули кнопку [Перерахунок залишків товарів];
- знову сформували звіт "Залишки по складу" всіх груп товарів та побачили, що загальна кількість та сума товарів за складом залишилася такою, як до очищення даних !!!;
- після цього в Архіві документів вікно "Видаткова накладна" почала відкриватися в рази довше, ніж до цих дій!
- закрили УкрСклад, подивилися яким став обсяг бази (файл SKLAD.TCB) і вона залишилася такою ж!!!

Висновки: очищення даних до вказаної дати в архіві документів "Вікна касира" лише приховує від перегляду ці дані, а внутрішні функції Сервісу системи УкрСкладу не стискає та не оптимізує базу Firebird!!!

Дмитро

#7
Перепробував вже багато різних дій, нічого не допомагає.

Сьогодні на сервері, не через віддалене підключення, включав по черзі в Фіскальному друкі Чекбокс/Вчасно/Драйвер арсофт/Прямий драйвер, при цьому я не вводив ні логіну ні паролю від чекбоксу і тд., потім закрив вікно Фіскального друку,  і програма одразу почала дуже довго відкривати вікна, виходить що навіть не потрібно приєднуватись до Прро а просто вибрати один із них і програма вже починає дуже довго думати.


Можливо хтось найшов рішення проблеми, відпишіться будьласка.