• Ласкаво просимо на Спільнота для обміну досвідом між користувачами програм УкрБланк, УкрСклад, УкрЗарплата.
 

Знижка Вікно касира

Автор Дмитро, Лютий 25, 2023, 10:46:14

Попередня тема - Наступна тема

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

Дмитро

Доброго дня.

Коли вибиваю товар в кількості 2,22 чи 3,44 і тд то знижка міняється з 4 процентів на 3.99998 або друге число, в залежності скільки товару. Як можна це виправити?

HumanKM

Знижка правильно міняється. Таким чином відбувається заокруглення чека. Зніміть всі заокруглення - тільки ж тоді ви отримаєте цифри тимк 3,78грн.
вайбер 050-557-46-26

Дмитро

Цитата: HumanKM від Лютий 25, 2023, 10:58:34Знижка правильно міняється. Таким чином відбувається заокруглення чека. Зніміть всі заокруглення - тільки ж тоді ви отримаєте цифри тимк 3,78грн.

Я познімав усі заокруглення але всеодно видає так само ( трішки змінюється процент скидки ). В колонці - Знижка грн - після коми 5 цифр пишеться, я думаю якщо зменьшити їх до 1-2 то процент будет відображатись одноцю цифрою, але чомусь не можу найти в программі де це змінити.

Колонки ціна і тд. там після коми 2 цифри. Можливо якось змінити в знижках таке?

HumanKM

опції
параметри
к-ть знаків після коми
вайбер 050-557-46-26

Дмитро

#4
Цитата: HumanKM від Лютий 25, 2023, 19:06:26опції
параметри
к-ть знаків після коми

Дякую Вам за допомгу, я це робив але всеодно не виходить зробити так що б показувало 1 числом знижку в процентах)


HumanKM

А це так принципово?, щоб в вікні касира було -4%, а не 3.99999% ?
Чи потрібно в чек вивести цілу цифру?
вайбер 050-557-46-26

ОлександрСт

Підскажіть, яким чіном надрукувати чек, або накладну із вікна касира, після того як оплата вже проведена.
Дякую.

HumanKM

Архів документів - Вікно касира - обрати потрібний чек - Перегляд - Друк
вайбер 050-557-46-26

ОлександрСт

Я теж так вмію. Але за для цього потрібно вийти із вікна касира!!!
Чи є в когось іще потреба мати доступ до архіву чеків, за поточний день, не виходячи із вікна касира????

Simplet

Олександре, потреба - відповідно то адмін або старший касир заходить і дивиться чеки
касир не повинен мати доступу до архіву документів за день
(задля уникнення "непорозумінь" з сумою коштів що знаходяться в касі - махінацій)
завдання касира "пробити" товар провести розрахунок  - в кінці дня перерахувати кошти в касі та здати їх і все   - все інше робить адмін,старший касир чи власник


" Simplet "

Simplet

Цитата: ОлександрСт від Березень 18, 2023, 09:44:37Я теж так вмію. Але за для цього потрібно вийти із вікна касира!!!
Чи є в когось іще потреба мати доступ до архіву чеків, за поточний день, не виходячи із вікна касира????
встановіть мережеву версію - там можна відкривати пару вікон програми
" Simplet "

ОлександрСт

Дякую за відповідь. Я не доколупуюсь. Просто стикаюсь із деякими ситуаціями, і намагаюсь зрозуміти, чи то я туплю, чи програма...
Ситуація: касир через ВК видав товар, прийняв гроші. Все ок. Але тут клієнт згадує, що йому потрідна накладна.?!?!?!
Починаються танці із бубном. Закрити вікно, відкрити, напечатати, закрити, ..... якось так..

Simplet

#12
Я Вас розумію - також через те проходили ....
проте, як показує практика  в вікні касира - так і має бути!
бувають випадки коли на 1му Пк де торгуємо там і вводимо товар - перемикаємося між вікнами  програми- мережева версія
" Simplet "

ОлександрСт

Так само маємо мережеву версію, та два вікна. І я розумію, що цей конструктор треба вміти налаштувати під свої конкретні завдання.
С приводу питання яке тепер підняв, я вважаю;
що касир , на робочому місці, де є доступ лише до вікна касира, має право доступу до перегляду чеків, які вин виписав протягом своєї зміни. Але без права редагування!

user4567

Цитата: ОлександрСт від Березень 19, 2023, 09:18:38Так само маємо мережеву версію, та два вікна. І я розумію, що цей конструктор треба вміти налаштувати під свої конкретні завдання.
С приводу питання яке тепер підняв, я вважаю;
що касир , на робочому місці, де є доступ лише до вікна касира, має право доступу до перегляду чеків, які вин виписав протягом своєї зміни. Але без права редагування!
Я в себе реалізував через створення окремого користувача з назвою "Перегляд чеків". Права в цього користувача лише на перегляд чеків. Касири можуть переглядати чеки, а в налаштуваннях касирів обмежено що переглядати можуть лише за 1 день.
Інколи це потрібно банально із-за того, що завдання друку чеків зависло і Перезапуск завдання не допомагає. Лише знімання. Відповідно той чек, який затримував чергу друку виходить ненадрукованим і потрібно його видрукувати заново.