• Ласкаво просимо на Спільнота для обміну досвідом між користувачами програм УкрБланк, УкрСклад, УкрЗарплата.
 

Не відображається баланс клієнта

Автор Дмитро, Лютий 16, 2023, 10:11:37

Попередня тема - Наступна тема

0 Користувачі і 2 Гостей дивляться цю тему.

Дмитро

Доброго дня.

Добавив у програму знижки для клієнтів, які будуть змінюватись в ручному режимі в залежності від загальної потраченої суми. Але коли я заходжу в розділ Клієнти, мені не відображається Баланс, просто пише 0.

Підкажіть, будьласка, як можна це виправити?

HumanKM

Продаж ведеться через касове вікно?
 Якщо так - то чи формуєте проводки?

Де дивитеся баланс? скрін
вайбер 050-557-46-26

Дмитро

Продаж ведеться через вікно касира. Баланс дивлюсь в довідниках/Клієнти


HumanKM

Ви дивитеся на баланс розрахунків. Тобто, якби Ви продали клієнту і борг "Кредит", то баланс змінився б і відображав суму заборгованості. А так як Ваш клієнт розрахувався, то і баланс буде 0
вайбер 050-557-46-26

HumanKM

якщо хочете бачити накопичувальну суму, то:
опції - параметри - вікно касира
включіть бонусну систему і поставте затримку нарахування 0 днів.

Ну і не забувайте формувати проводки в вікні касира, лише після проводок будете бачити актуальні цифри


вайбер 050-557-46-26

Дмитро

Цитата: HumanKM від Лютий 16, 2023, 11:20:27якщо хочете бачити накопичувальну суму, то:
опції - параметри - вікно касира
включіть бонусну систему і поставте затримку нарахування 0 днів.

Ну і не забувайте формувати проводки в вікні касира, лише після проводок будете бачити актуальні цифри





Дуже Вам дякую, тепер в колонці Накопичувальна сумма після проводки дані міняються.