• Ласкаво просимо на Спільнота для обміну досвідом між користувачами програм УкрБланк, УкрСклад, УкрЗарплата.
 

Помилка

Автор Алла Синицкая, Листопад 02, 2022, 22:20:34

Попередня тема - Наступна тема

0 Користувачі і 4 Гостей дивляться цю тему.

Алла Синицкая

Вітаю. Підкажіть, як вирішити дану проблему? Вилетіло в "один прекрасний" момент. База запущена на Windows через RDP. Друга база поверху відкривається і працює нормально, але перша не закривається. На сервері самому теж все добре працює. Як закрити цю? Бо вона весь час висить фонова і заважає. Дякую

molotokk

закрити через диспетчер задач (ctrl+alt+delete)
підбір та продаж обладнання для торгівлі, допомога в налаштуваннях програми ⇒ "komfort-m.com" ⇒ "t.me/komfortmservice" ⇒ ✆ 097-873-59-01

Алла Синицкая

Звісно, що це було зроблено в першу ж чергу (не зовсім тупа). Не повірите, не допомагає. База закривається, але при наступному її запуску теж відкривається в тому ж стані. Прошу не глузувати, а давати відповіді по темі. Не знаєте вирішення і причину проблеми - краще пройдіть повз.

molotokk

#3
Цитата: Алла Синицкая від Листопад 03, 2022, 12:05:30
Звісно, що це було зроблено в першу ж чергу (не зовсім тупа). Не повірите, не допомагає. База закривається, але при наступному її запуску теж відкривається в тому ж стані. Прошу не глузувати, а давати відповіді по темі. Не знаєте вирішення і причину проблеми - краще пройдіть повз.
1. Ніхто і не думав глузувати - писав найперший спосіб вбити програму.
2. Сервер фізично у вас, чи орендуєте в хмарі?
3. Після чого це почало з'являтись - проблеми на сервері з світлом/інтернетом, зміна конфігурацій вінди/RDP?

п.с. - а причину не знаю - 100% бо треба у всьому розібратись ;)
а по першому вашому повідомленню не сильно щось зрозуміло... просто видно що в клієнті якась проблема з'єднання з базою
підбір та продаж обладнання для торгівлі, допомога в налаштуваннях програми ⇒ "komfort-m.com" ⇒ "t.me/komfortmservice" ⇒ ✆ 097-873-59-01

Алла Синицкая

Сервер не у нас, віддалений, орендований. Після чого з'явилось - не зрозуміло. Я так розумію десь обірвався зв'язок. Нічого не встановлювали, не змінювали і не оновлювали. Можливо перебої зі світлом або інтернетом на сервері, не знаю, зараз все може бути. На самому компі все було добре.

majachok

Схоже на обмеження до запису даних FireWall. Якщо у якогось користувача працює- перевірте права доступу!
Теорія, - це однозначно треба, але на практиці, щось може бути не так! :-)

admin

Помилка на знімку говорить про те, що зв'язок з вашим сервером було втрачено. Забезпечте більш стійкий зв'язок з вашим сервером, з'єднання з комп'ютером не повинно перериватися.

Якщо це на тому комп'ютері де і Сервер, то така особливість роботи IPv6 у Windows. У вас просто пропадає локальна мережа, тобто ваше ім'я комп'ютера до якого з'єднується програма, перестає існувати, коли зникає локальна мережа / перемикаєте інтернет і т.д. Спробуйте в файлі ubclient.ini Клієнта поміняти ім'я комп'ютера на 127.0.0.1.

Також спробуйте зробити як пише один із користувачів на форумі:
https://www.softbalance.com.ua/forum/index.php/topic,4741.msg27431.html#msg2743

Алла Синицкая

Так і так ясно, що втрачено. Як її закрити. Бо при запуску поверх нова працює. Як закрити цю? Бо заважає, весь час висить. База не на тому ж еомпі, що сервер. Працює через RDP Клієнт

molotokk

Цитата: Алла Синицкая від Листопад 04, 2022, 13:50:30
Так і так ясно, що втрачено. Як її закрити. Бо при запуску поверх нова працює. Як закрити цю? Бо заважає, весь час висить. База не на тому ж еомпі, що сервер. Працює через RDP Клієнт
спробуйте зробити по 2х попередніх відповідях
підбір та продаж обладнання для торгівлі, допомога в налаштуваннях програми ⇒ "komfort-m.com" ⇒ "t.me/komfortmservice" ⇒ ✆ 097-873-59-01

Алла Синицкая

Цитата: majachok від Листопад 04, 2022, 08:35:37
Схоже на обмеження до запису даних FireWall. Якщо у якогось користувача працює- перевірте права доступу!
Навіть у мене працює. Я ж писала, Відкриваєш одну, відкривається, при закритті або намаганні щось зробити при будь якій дії видає цю помилку. Запускаєш другу по верху - все відмінно працює. І да, якщо що, все що писали зробити в усіх темах перепробували, не допомагає.

majachok

Наскільки я зрозумів: база і клієнт на одному компі - сервері. Користувач підєднується до укрсклад через РДП-клієнт. І виникає помилка. Значить роблю висновок що клієнт втрачає зв'язок з серверною частиною, але мережа тут ні до чого, бо і те і інше встановлено на одному ПК - Сервері. Значить - проблема у правах доступа!!!!

Хоча.... а у вас встановлена мережева версія?
Теорія, - це однозначно треба, але на практиці, щось може бути не так! :-)