• Ласкаво просимо на Спільнота для обміну досвідом між користувачами програм УкрБланк, УкрСклад, УкрЗарплата.
 

Накопичувальна сума

Автор cola78, Жовтень 24, 2022, 11:16:47

Попередня тема - Наступна тема

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

cola78

Доброго дня.
Хочемо ввести бонусні картки для клієнтів у звязку з дефіцитом розмінної монети,
тобто хочемо решту заносити на бонуси і розраховуватись бонусами у вікні касира.

Є 2 питання:
1) Чи коректно працюють бонуси з поверненнями товару? (зменшується кількість бонусів при поверненні товару цим клієнтом)

2) У багатьох клієнтів є накопичувальна сума (добавив скрін). Як вона формується?
Де в налаштуваннях вказуються параметри для нарахування цієї суми. (сам не знайшов)
Перевірив на кількох клієнтах і не помітив звязку між накопичувальною сумою та кількістю бонусів.

Також перевіртв баланс клієнтів (оборот) і не знайшов формули чи відсотку за якою ця сума розраховується.

Хто вже працює з клінтами, допоможіть?

HumanKM

Я б пішов від зворотнього. Опишіть як умога детальніше, яку схему знижок/бонусів Ви хочете мати. Укрсклад дозволяє налаштувати фактично любий варіант, котрий Ви можете зустріти в мережевих магазинах.
050-557-46-26
Опишіть бажану систему, я тоді зможу допомогти Вам.
вайбер 050-557-46-26

cola78

Цитата: HumanKM від Жовтень 24, 2022, 20:21:22
Я б пішов від зворотнього. Опишіть як умога детальніше, яку схему знижок/бонусів Ви хочете мати. Укрсклад дозволяє налаштувати фактично любий варіант, котрий Ви можете зустріти в мережевих магазинах.
050-557-46-26
Опишіть бажану систему, я тоді зможу допомогти Вам.

В нас проблеми з розмінними купюрами, їх не вистачає. Томи ми хочемо покупців реєструвати як клієнтів і за номером телефону нараховувати бонуси.
Якщо під час покупки потрібно давати решту, то пропонувати якусь суму заносити на бонусний рахунок.
Також бонусами тоді можна розраховуватися за товари.

В звязку з цим питання:зменшується кількість бонусів при поверненні товару цим клієнтом?

І інша проблема: потрібно відділити групу клієнтів, які купують у борг, щоб їм бонуси не нараховувались ( в них окрема система для ОСОСБЛИВИХ клієнтів) і вони не могли розраховуватись бонусами на касі.

HumanKM

Перегляньте цей скрін. Теоретично можна зробити те що Вам потрібно.

Щоб взнати що відбувається при поверненні товару, проведіть експеримент - продайте собі сірники і поверніть. Я не маю часу зараз пробувати, тому підказка буде отака - словесна!
вайбер 050-557-46-26