• Ласкаво просимо на Спільнота для обміну досвідом між користувачами програм УкрБланк, УкрСклад, УкрЗарплата.
 

ЯК підключити pos термінал від Райффайзен банка

Автор kov0404, Квітень 01, 2022, 14:58:07

Попередня тема - Наступна тема

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

kov0404

Є серверна версія програми Укрсклад , клієнт на якому каса підключається  до сервера по RDP ,встановлено ППРО ЧЕКБОКС, виникла потреба підключити POS термінал від Райфа. Термінал VeriFone підключив до клієнтської машини , встановив драйвер визначив com порт до якого він приєднаний. В програмі на клієнтові встановив галочку використовувати термінал , завантажив модуль VeriFone , протокол POS API. Каса працює по видаткових накладних. При спробі оплати картою на клієнті програма видає ,що не може приєднатись до вказаного порта. Тобто , як я розумію, мені треба прокинути COM порт з клієнта , до якого приєднаний термінал на сервер , і якимось чином прописати на клієнті цей порт сервера. Підкажіть, як це правильно організувати простіше.

UPD: питання зв'язку вирішилось встановленням галочки в налаштуваннях RDP.  тепер виникло інше питання :

оплата картою пройшла успішно але ПРРО ЧЕКБОКС її не побачив і фіскальний чек не сформував , хоча галочка "друк фіскального чека" була встановлена, як вийти з цієї ситуації?

molotokk

Цитата: kov0404 від Квітень 01, 2022, 14:58:07
Є серверна версія програми Укрсклад , клієнт на якому каса підключається  до сервера по RDP ,встановлено ППРО ЧЕКБОКС, виникла потреба підключити POS термінал від Райфа. Термінал VeriFone підключив до клієнтської машини , встановив драйвер визначив com порт до якого він приєднаний. В програмі на клієнтові встановив галочку використовувати термінал , завантажив модуль VeriFone , протокол POS API. Каса працює по видаткових накладних. При спробі оплати картою на клієнті програма видає ,що не може приєднатись до вказаного порта. Тобто , як я розумію, мені треба прокинути COM порт з клієнта , до якого приєднаний термінал на сервер , і якимось чином прописати на клієнті цей порт сервера. Підкажіть, як це правильно організувати простіше.

UPD: питання зв'язку вирішилось встановленням галочки в налаштуваннях RDP.  тепер виникло інше питання :

оплата картою пройшла успішно але ПРРО ЧЕКБОКС її не побачив і фіскальний чек не сформував , хоча галочка "друк фіскального чека" була встановлена, як вийти з цієї ситуації?
097-873-59-01 наберіть, зайду по віддаленому доступі і гляну, бо треба бачити вживу
підбір та продаж обладнання для торгівлі, допомога в налаштуваннях програми ⇒ "komfort-m.com" ⇒ "t.me/komfortmservice" ⇒ ✆ 097-873-59-01

kov0404

Цитата: molotokk від Квітень 01, 2022, 22:39:49
097-873-59-01 наберіть, зайду по віддаленому доступі і гляну, бо треба бачити вживу
Дякую наберу після 14,00 якщо Ви не проти. Паралельно ще  одне питання чи при оновлені програми не пропадуть шаблони, які я створював для різних документів ?

Valerikkon

Цитата: kov0404 від Квітень 01, 2022, 14:58:07
встановлено ППРО ЧЕКБОКС

Чекбокс устанавливать не надо, нужно докупить драйвер для работы с чекбоксом.
Шаблоны после обновления остаются.

kov0404

ЦитатаЧекбокс устанавливать не надо, нужно докупить драйвер для работы с чекбоксом.
Шаблоны после обновления остаются.

тут питання не в чек боксі було там все налаштовано і працює , питання було в тому що не сформувався фіскальний чек після оплати карткою, але дякуючи molotokk питання вирішено!