• Ласкаво просимо на Спільнота для обміну досвідом між користувачами програм УкрБланк, УкрСклад, УкрЗарплата.
 

Ingenico 3200 + RDP + Укрсклад

Автор wiedzmin, Листопад 19, 2021, 09:24:55

Попередня тема - Наступна тема

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

HumanKM

Супер - одразу маю кілька питань:

1. Чи зможе з такими налаштуваннями, дві різні каси працювати з одним терміналом?
2. Якщо можна приєднати дві каси до одного терміналу, то чи є можливість вибору марчант1 на одній касі і мерчант2 на другій?
вайбер 050-557-46-26

molotokk

Цитата: HumanKM від Серпень 04, 2023, 12:29:15Супер - одразу маю кілька питань:

1. Чи зможе з такими налаштуваннями, дві різні каси працювати з одним терміналом?
2. Якщо можна приєднати дві каси до одного терміналу, то чи є можливість вибору марчант1 на одній касі і мерчант2 на другій?
Підтримую, питання актуальні)
підбір та продаж обладнання для торгівлі, допомога в налаштуваннях програми ⇒ "komfort-m.com.ua" ⇒ "t.me/komfortmservice" ⇒ ✆ 097-873-59-01

zoro

В версії 7.81, додано тип з'єднання TCP/IP для POS-терміналу Ingenico, протокол BPOS1.
[/quote]

Подскажите пожалуйста, а как настроить тип соединение по TCP/IP для терминала, что для этого надо?

Спасибо за ответ.

matiashi

Цитата: zoro від Серпень 04, 2023, 18:02:25В версії 7.81, додано тип з'єднання TCP/IP для POS-терміналу Ingenico, протокол BPOS1.

Подскажите пожалуйста, а как настроить тип соединение по TCP/IP для терминала, что для этого надо?

Спасибо за ответ.
[/quote]
Підтримую. Теж цікавить.
0674614593  /   0673274827

cola78

В кого працює термінал Ingenico від від Ощадбанку по RDP ?

Поділіться робочим драйвером та бібліотекою.

Зараз при спробі оплати термінал реагує (екран стає яскравішим і з'являється напис ОЧІКУЮ КАРТКУ) потім помилка #3 немає зв'язку з касою

HumanKM

По ощаду маю Все. Напишіть в вайбер, я Вам скину.
вайбер 050-557-46-26

cola78

Цитата: cola78 від Вересень 12, 2023, 14:48:48В кого працює термінал Ingenico від від Ощадбанку по RDP ?

Поділіться робочим драйвером та бібліотекою.

Зараз при спробі оплати термінал реагує (екран стає яскравішим і з'являється напис ОЧІКУЮ КАРТКУ) потім помилка #3 немає зв'язку з касою

Дублюю ще раз. Відізвіться в кого pos-термінал від ощадбанку працює по RDP. Дуже потрібно.

HumanKM

Цитата: cola78 від Вересень 19, 2023, 17:38:43
Цитата: cola78 від Вересень 12, 2023, 14:48:48В кого працює термінал Ingenico від від Ощадбанку по RDP ?

Поділіться робочим драйвером та бібліотекою.

Зараз при спробі оплати термінал реагує (екран стає яскравішим і з'являється напис ОЧІКУЮ КАРТКУ) потім помилка #3 немає зв'язку з касою

Дублюю ще раз. Відізвіться в кого pos-термінал від ощадбанку працює по RDP. Дуже потрібно.


Проробіть ті дії які я Вам озвучив в особистих.
Якщо термінал працюватиме не через РДП, шукаємо проблему в РДП.
А якщо НЕ запрацює і на пряму - шукатимемо рішення в самому терміналі.
По можливості надайте завтра доступ, переглянемо як Ви драйвера поставили. Якщо все по замовчуванню, то може не працювати. Треба два пункти прописати
вайбер 050-557-46-26

Олесь

Цитата: cola78 від Вересень 19, 2023, 17:38:43
Цитата: cola78 від Вересень 12, 2023, 14:48:48В кого працює термінал Ingenico від від Ощадбанку по RDP ?

Поділіться робочим драйвером та бібліотекою.

Зараз при спробі оплати термінал реагує (екран стає яскравішим і з'являється напис ОЧІКУЮ КАРТКУ) потім помилка #3 немає зв'язку з касою

Дублюю ще раз. Відізвіться в кого pos-термінал від ощадбанку працює по RDP. Дуже потрібно.


все працює по рдп але треба с бубном налаштовувати

matiashi

Здається мені,при використанні RDP, термінали простіше налаштовувати по TCP/IP
0674614593  /   0673274827

molotokk

Цитата: Олесь від Липень 08, 2024, 16:24:59все працює по рдп але треба с бубном налаштовувати
Поділитесь?)
підбір та продаж обладнання для торгівлі, допомога в налаштуваннях програми ⇒ "komfort-m.com.ua" ⇒ "t.me/komfortmservice" ⇒ ✆ 097-873-59-01