• Ласкаво просимо на Спільнота для обміну досвідом між користувачами програм УкрБланк, УкрСклад, УкрЗарплата.
 

пРРО і робота OFFline

Автор HumanKM, Жовтень 25, 2021, 12:17:15

Попередня тема - Наступна тема

0 Користувачі і 2 Гостей дивляться цю тему.

HumanKM

Напишу на ел. пошту УкрСклад і сюди.

Маю наступну проблему з пРРО. Відсутність можливості роботи офлайн. По селах не стабільний інтернет, іноді (як сьогодні) лежить сам чекбокс.
Любий класичний РРО і пРРО в інших програмах (наприклад Лікіс+Кешдеск) при відсутності зв"язку, переходить в режим офлайн. Має резерв в кілька тисяч номерів фіскальних чеків по яким і робить продажі. Ну і потім, при появі зв"язку відправляє їх на податкову, чи кешдеск.

Сьогодні стали продажі магазинів, саме з-за відсутності можливості офлайн продаж.

Прошу УкрСклад відреагувати на цей момент.

Дякую!
вайбер 050-557-46-26

molotokk

чекбокс працює так само
підбір та продаж обладнання для торгівлі, допомога в налаштуваннях програми ⇒ "komfort-m.com.ua" ⇒ "t.me/komfortmservice" ⇒ ✆ 097-873-59-01

HumanKM

Поясніть як?

Сьогодні чекбокс ліг. І все!
Подзвонив на гарячу лінію УкрСклад, мені було сказано що можливості роботи оффлайн - немає. Тому чекайте поки не запрацює чекбокс.

Повторюся, працюю з аптечною програмою Лікіс. Там пРРО через кешдеск, оффлайн 0 ноу проблем. Переходить автоматично при відсутності зв"язку і дозволяє вручну поставити галочку оффлайн і працювати.
вайбер 050-557-46-26

molotokk

Цитата: HumanKM від Жовтень 25, 2021, 22:58:34
Поясніть як?

Сьогодні чекбокс ліг. І все!
Подзвонив на гарячу лінію УкрСклад, мені було сказано що можливості роботи оффлайн - немає. Тому чекайте поки не запрацює чекбокс.

Повторюся, працюю з аптечною програмою Лікіс. Там пРРО через кешдеск, оффлайн 0 ноу проблем. Переходить автоматично при відсутності зв"язку і дозволяє вручну поставити галочку оффлайн і працювати.
на скільки я знаю, при відключенні інтернету чекбокс має зберігати всі дані і передавати їх на сервер, коли з'явиться інтернет
підбір та продаж обладнання для торгівлі, допомога в налаштуваннях програми ⇒ "komfort-m.com.ua" ⇒ "t.me/komfortmservice" ⇒ ✆ 097-873-59-01

PrintTAK

Вітаю.
Вчора також зіштовхнгувся з даною проблемою неможливості фіскалізувати свої товари (питання ще до Checkbox, звісно, чому вони не повідомляють про збій своїх клієнтів - але, це не за адресою).

Погоджуюсь з HumanKM, що відсутність або нестабільний інтернет - може бути чималою проблемою для касирів, оскільки в момент відсутності зв'язку, Укрсклад видає повідомлення про "неможливість зв'язатися з вашим фіскальним реєстратором"

Вивчивши інструкції для налаштування різних режимів роботи Checkbox, можу припустити, що драйвер для Checkbox є безкоштовним саме в зв'язку з підв'язкою по API і, як наслідок, неможливості роботи в ОФЛАЙН.

Ознайомившись з інструкцією від Checkbox за посиланням https://docs.google.com/document/d/1MTvmnKeYi4xlLDUrIf8-OFDAj51w4IkeVnKczBG-iAg/edit
можна знайти наступні цитати:
1. "Checkbox каса встановлюється на касовий вузол і обирається у фронт системі як касовий апарат, генерує і фіскалізує чеки в ДПС."
2. "Дана версія каси може повністю автономно працювати без наявності інтернет з'єднання(відкриття\закриття зміни, внесення\винесення, чеки і звіти). Офлайн сесія не може перевищувати 36 годин згідно норм"

Отже, вважаю за потрібне просити Дмитра Котельнікова розробити драйвер для налаштування Укрсклад саме з пограмним додатком "Checkbox каса" для можливої роботи "Вікна Касира" саме в режимі ОФЛАЙН.

PrintTAK

Цитата: HumanKM від Жовтень 25, 2021, 12:17:15
Напишу на ел. пошту УкрСклад і сюди.
***
Сьогодні стали продажі магазинів, саме з-за відсутності можливості офлайн продаж.
Прошу УкрСклад відреагувати на цей момент.
Дякую!

Вам відповіли щось на електронку?
Дивує, тиша і спокій користувачів по цьому питанні... :-X Невже, всі мають такий стабільний інтернет-зв'язок?  ???

HumanKM

Щойно спілкувався з толковою людиною на Чекбоксі.
Фірма чекбокс, забезпечує Вас/Нас резервом в 2000 номерів фіскальних чеків для оффлайн продаж. Але скористатися цією прекрасною можливістю ми не можемо, бо робота оффлайн не реалізована в програмі УкрСклад. За словами представника чекбокс - це є дивно, бо майже немає інтеграторів, які не реалізували роботу оффлайн. Тому чекбокс радить звертатися до укрскладу, для реалізації оффлайн продаж. Що ми і робим.

Ще виникло одне цікаве питання до УкрСклад:
Кілька місяців тому, я встановлював людям прро і вигрузив ключ касира на чекбокс. пРРО запрацювало - хоча я не встановив чекбокс підпис. Я зателефонував на УкрСклад і задав питання - чи треба чекбокс підпис? Мені відповіли, що так, треба, бо може некоректно працювати. З того моменту, я всім встановлюю чекбокс підпис. Сьогодні представник чекбокса сказав, що при вигружених в їхню хмару ключах, чекбокс підпис непотрібен.
От власно кажучи питання - треба чекбокс підпис, чи ні?
вайбер 050-557-46-26

PrintTAK

Це вже непогано  :) Думаю, якщо ще Чекбокс звернеться до розробників Укрсклад - піде робота  *flag1*

Щодо чекбокс-підпису:
Якщо (точніше Коли) Укрсклад реалізують оффлайн на цих 2000 чеків, логічно, що Чекбокс підпис однозначно потрібно буде інсталювати на касовий ПК, інакше без інтернету знову буде конфлікт! Але, цікаво чи зможуть Укрсклад організувати оффлайн-роботу без встановлення Чекбокс каси - було б простніше для користувача... Проте, думаю, це вже не так суттєво, головне - всетаки ОФФЛАЙН !!!

Я людям ще не стартував роботу з пРРО, поки тільки ставлю Укрсклад - люди вчаться працювати та наповнюють номенклатуру, вносять залишки і друкують цінники...
А на своїй робочій машині я також вигрузив ключ касира на сервер Чекбокс і все працює чудово  ;)

Тільки тепер в мене наступна ПРОБЛЕМКА, не допоможете? - Хочу перенести місце касира з мережевого (тестував такий режим) на головний ПК з серверною частиною (базою)... Як це зробити? В Параметри \ ФіскальнийДрук на головному ПК прописую всі ті ж самі налаштування Логін / Пароль / КлючЛіцензіїКаси і після цього кнопка Тест роботи фіс.реєстратора коректно відповідає, ніби працює... Але у Вікні касира так і не зявляється Друк фіскального чека (див. прикріплений скрін).
Думаю, для Чекбокс-сервера без різниці якому ПК "відповідати", це швидше десь сервер Укрскладу в себе прописав, що місце касира має такий то ПК в локальній мережі...
Як, його перенести, не реєструючи нового касира на Чекбокс, звісно?  :(

HumanKM

купіть або перереєструйте ключ ФР на новий пк
вайбер 050-557-46-26

Vadik

Згоден оффлайн дуже потрібен

admin

Цитата: HumanKM від Жовтень 28, 2021, 10:40:36
Щойно спілкувався з толковою людиною на Чекбоксі.
Фірма чекбокс, забезпечує Вас/Нас резервом в 2000 номерів фіскальних чеків для оффлайн продаж. Але скористатися цією прекрасною можливістю ми не можемо, бо робота оффлайн не реалізована в програмі УкрСклад. За словами представника чекбокс - це є дивно, бо майже немає інтеграторів, які не реалізували роботу оффлайн. Тому чекбокс радить звертатися до укрскладу, для реалізації оффлайн продаж. Що ми і робим.

Парадокс, але ще не було жодної заявки на роботу CheckBox Офлайн на підтримку. Нагадую для чого створений форму і його правила:
https://www.softbalance.com.ua/forum/index.php/topic,426.0.html

Цитата: HumanKM від Жовтень 28, 2021, 10:40:36
Ще виникло одне цікаве питання до УкрСклад:
Кілька місяців тому, я встановлював людям прро і вигрузив ключ касира на чекбокс. пРРО запрацювало - хоча я не встановив чекбокс підпис. Я зателефонував на УкрСклад і задав питання - чи треба чекбокс підпис? Мені відповіли, що так, треба, бо може некоректно працювати. З того моменту, я всім встановлюю чекбокс підпис. Сьогодні представник чекбокса сказав, що при вигружених в їхню хмару ключах, чекбокс підпис непотрібен.
От власно кажучи питання - треба чекбокс підпис, чи ні?

Будь ласка, надайте докази що вам відповіли саме "треба, бо може некоректно працювати" інакше ви вводите в оману користувачів. Раніше у CheckBox не було альтернативи CheckBox Підпис, потім вони доробили що можна використовувати локальне зберігання ЕЦП (CheckBox Підпис) або на Хмарі (файл у додатку). Користувач вибирає те, яке йому зручно і безпечніше, в довідці описано підключення через CheckBox Підпис.

HumanKM

ок

1. Мій продубльований лист на пошту, я можу вважати заявкою? Чи написати повторно?
2. Я не пишу аудіорозмов, тому доказів не буде, та й навіщо? Питання було, чи тільки через підпис, чи ні. Відповідь отримав, ЧекБокс підпис видалю. Дякую!

Всіх кому треба ОФФлайн - прошу писати на укрсклад а не сюди.  ::)

ПС: Виражу власну думку, можливо я десь не правий, а може і навпаки... Класичні РРО працюють офлайн (наскільки мені відомо всі без виключення). Чому? Думаю, тому що це логічно, мати можливість торгувати і видавати фіскальні чеки, навіть якщо ліг сайт податкової. Держава дала бізнесу 72 години на відправку чека реєстратором. Це дозволяє працювати в правовому полі, незважаючи на відсутність інтернету, лігшому порталі чекбокс, ставшому порталу податкової і будь яких інших колапсах. В мене багато клієнтів по селах. Там часто проблеми зі світлом. І обладнання клієнтів працює на БбПЖ або енергобазах, але інтернету немає - бо провайдерське обладнання обезживлене.

Дуже сподіваюся найближчим часом побачити в оновленні роботу пРРО оффлайн. Дякую за увагу!
вайбер 050-557-46-26

Vadik

Цікаво а як адмін уявляв роботу укрсклад+чекбокс без інтернету.
Нема інтернету працюйте як хочте?

PrintTAK

#13
Наразі, висить особистий кабінет Checkbox, і вікно касира, відповідно - ось так (скрін)  :(
Робота магазину стоїть на невизначений термін  ??? :'(

Valerikkon

#14
Я для таких случаев держу пРРО от налоговой,
https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/programniy-reestrator-rozrahunkovih-operatsiy/programniy-reestrator-rozrahunkovih-operatsiy-/programniy-reestrator
и базу актуальную ему от Укрсклада легко сделать.
Если что пошло не так - всегда перехожу на неё.
Кассирам в ней легко освоиться и она позволяет работать офлайн.
В Укрскладе завел отдельного пользователя с правами админа, в справочнике товаров выставил поля,
чтоб было меньше работы при экспорте-импорте. 2 базы для двух магазинов примерно 5 минут работы.

Но конечно хочется чтоб и Укрсклад поддерживал работу оффлайн.