• Ласкаво просимо на Спільнота для обміну досвідом між користувачами програм УкрБланк, УкрСклад, УкрЗарплата.
 

Договір на обслуговування, підтримку...

Автор HumanKM, Серпень 30, 2021, 09:13:25

Попередня тема - Наступна тема

0 Користувачі і 2 Гостей дивляться цю тему.

HumanKM

Привіт.

Можливо трохи не в тему, та сподіваюся модератори залишать цей пост.

В мене так склалося, що назбиралося з кілька десятків клієнтів. Починає телефон дзвонити щодня... Тому сервер перенеси, в того налаштування злетіли, там принтер перестало бачити...
Хочу брати за таку підтримку кошти з клієнтів що місяця. Можливо хтось поділиться договором, котрий можна було б укладати на надання таких послуг?
Клієнтура не хоче довбатися і дзвонити чи писати на УкрСклад, а я не можу і вже не хочу за просто так допомагати (а відмовити ж не можна...)
вайбер 050-557-46-26

molotokk

Цитата: HumanKM від Серпень 30, 2021, 09:13:25
Привіт.

Можливо трохи не в тему, та сподіваюся модератори залишать цей пост.

В мене так склалося, що назбиралося з кілька десятків клієнтів. Починає телефон дзвонити щодня... Тому сервер перенеси, в того налаштування злетіли, там принтер перестало бачити...
Хочу брати за таку підтримку кошти з клієнтів що місяця. Можливо хтось поділиться договором, котрий можна було б укладати на надання таких послуг?
Клієнтура не хоче довбатися і дзвонити чи писати на УкрСклад, а я не можу і вже не хочу за просто так допомагати (а відмовити ж не можна...)
Привіт, напиши що ти хочеш основне бачити в договорі, які пункти.
Буде вільний час - можна буде накидати шаблон договору (більш-менш універсальний) для підтримки по укрскладу.
і сам про таке вже думав, тільки ще руки не доходили
підбір та продаж обладнання для торгівлі, допомога в налаштуваннях програми ⇒ "komfort-m.com" ⇒ "t.me/komfortmservice" ⇒ ✆ 097-873-59-01

HumanKM

Я це так бачу:

1. Хто уклав договір, зобов"язується платити наприклад 300грн/міс за основне роб місце і по 50грн за кожне додаткове
2. За ці кошти, я зобов"язуюся надавати підтримку в об"ємі до 10 годин/міс.
3. Якщо договір не укладено, то ціна за підтримку 400грн/годину
4. В разі виходу оновлень, я повідомляю про це клієнта і тому хто з договором в межах їхніх 10годин я оновлюю версію ПЗ до нової за  попередньою домовленістю (наприклад зідзвонилися і назначили зустріч на 5.09.2021 і я в цей день приїхав і оновив)
5. Ще обов"язково передбачити пункт з часом звернення. Типу в робочий час - ноу проблем, а якщо турбують в 23-00, то додаткова оплата. Бо в мене багато магазинів і коли в них проблеми при закритті, то починається...


Треба такий договір, щоб з договором клієнту було вигідніше, ніж без нього.
вайбер 050-557-46-26

AGSoft

Вам стоит посчитать среднее количество обращений (затраченных часов) на клиента в месяц. умножить на стоимость трудочаса. + некий запас и получить абонплату в месяц. А то при той стоимости как Вы указали при наличии 30 клиентов Вы будите постоянно заняты и заработаете немного больше минимальной зарплаты. Можно использовать несколько тарифов, цифры условные. до 5 часов в месяц, до 10, до 20. Можно поиграться в тарифах с временем обращения (рабочее время / 24 часа). По итогу Вы имеете 6 тарифов, но думаю надо вместить все в 3-4 тарифа.  ну а стоимость трудочаса экстренного увеличить в два-три раза.

Дайте клиентам выбрать.
Автоматизація бізнесу заощаджує ваш час. Я знаю, як це зробити.    ✆ +38 050 669 18 76 (viber, telegram)    ✆ +38 098 970 970 1

HumanKM

Згоден з усим вищесказаним.
Цифри я для орієнтира намалював - то просто приклад.

Мене цікавить грамотний договір, бо я в цих ділах не сільон. Колись сам склав договір, так з мене юристи ржали. Тому і шукаю заготовку більш менш нормальну.
вайбер 050-557-46-26

molotokk

#5
тут краще під наш профіль писати, тому я і питаю що саме потрібно в договорі.
Можливо ще хто яких пунктів підкине, а на вихідних попробую накидати шаблон договору, щоб був універсальним для всіх хто займається налаштуванням Укрскладу
так само треба зробити і варіант з одноразовим наданням допомоги по програмі, в межах якоїсь конкретної задачі, щоб її просто прописувати і писати ціну
підбір та продаж обладнання для торгівлі, допомога в налаштуваннях програми ⇒ "komfort-m.com" ⇒ "t.me/komfortmservice" ⇒ ✆ 097-873-59-01

HumanKM

Підтримую - наприклад на вже працюючому магазині налаштувати і запустити пРРО, Замінити комп"ютер, Переробити під клієнта шаблон...
вайбер 050-557-46-26

HumanKM

то що там з договором?

Може хтось для нашої спільноти грамотно скласти документ?

Бо я скоро вибухну - всі дзвонять і дзвонять..., а в гаманець не капає...
вайбер 050-557-46-26

homebuh

а что там по 329 наказу, как будет работать Укрсклад надо к алкоголю акциз пробивать?

molotokk

#9
Цитата: HumanKM від Вересень 09, 2021, 12:38:06
то що там з договором?

Може хтось для нашої спільноти грамотно скласти документ?

Бо я скоро вибухну - всі дзвонять і дзвонять..., а в гаманець не капає...
В процесі, там дофіга нюансів)) тому трошки займе часу
П.с. кидайте список послуг, бо поки що я придумав такі пункти:
-Підтримка 1 робочого місця (до 10 год/міс)
-Встановлення та налаштування  програмного забезпечення
-Встановлення додаткового обладнання, драйверів і т.д.
-Встановлення і налаштування РРО (ПРРО) думаю, що це варто окремим підпунктом
-Налаштування синхронізації з інтернет-магазином
-Оновлення програмного забезпечення
-Розробка шаблонів друкованих форм
-Навчання персоналу
-Наповнення бази
-Підбір комп'ютерної техніки та обладнання для потреб замовника
підбір та продаж обладнання для торгівлі, допомога в налаштуваннях програми ⇒ "komfort-m.com" ⇒ "t.me/komfortmservice" ⇒ ✆ 097-873-59-01

HumanKM

прописати час звернення клієнта до мене
наприклад з 8-00 до 18-00 все в межах договору, а в інший час +100грн за поговорити по телефону, +200грн за допомогу по віддаленому доступу, +500грн виїзд
вайбер 050-557-46-26

HumanKM

приєднання і налаштування банківських терміналів, вагів
вайбер 050-557-46-26

molotokk

 8) Накидав чорновий варіант договору (дещо з нету, дещо своє...)  8)
Прикріплюю тут, всі, кому таке цікаво - скачуйте, вичитуйте і пишіть сюди, які б ви хотіли уточнення. Буду походу додавати і редагувати =)
підбір та продаж обладнання для торгівлі, допомога в налаштуваннях програми ⇒ "komfort-m.com" ⇒ "t.me/komfortmservice" ⇒ ✆ 097-873-59-01

HumanKM

Дякую, дуже цікаво - вивчаю!

скажіть - в скільки Ви зазвичай оцінюєте годину роботи? Хочу мати для себе орієнтир адекватних цін. І ще більш цікаво як Ви оцінюєте годину роботи основного роб місця і додаткового. Маю клієнтів з 1 дод місцем і маю з понад 10..., причому там де 10 - то майже все каси, максимум що я там роблю це онову ставлю...
вайбер 050-557-46-26

majachok

А 1С-ник скільки бере? поспитайте у вашому регіоні...

Я думаю що в залежності від регіону вартість години 400грн +-100грн
Виїз по місту чи за місто окремо.

Але погодинна робота повинна бути дорожча ніж надання послуг згідно договору по абонплаті.
Абонплата ( моє бачення) за одне робоче місце у місяць можна прирівняти до 10 у.о.

Щось я розговорився багато.... :-X :-[
Теорія, - це однозначно треба, але на практиці, щось може бути не так! :-)