• Ласкаво просимо на Спільнота для обміну досвідом між користувачами програм УкрБланк, УкрСклад, УкрЗарплата.
 

Відслідковування товару на об'єкті

Автор molotokk, Серпень 18, 2021, 12:20:38

Попередня тема - Наступна тема

0 Користувачі і 3 Гостей дивляться цю тему.

molotokk

Доброго дня. Порадьте як можна зробити:
У мого клієнта є кілька бригад монтажників, які при виїзді на об'єкт беруть матеріали з запасом (бо хто зна що може терміново пригодитись). ґІ вони ті матеріали завжди мають в машині
Як можна відслідковувати скільки матеріалу використали на об'єкті і скільки лишилось?
бо то типу як в кожної бригади в машині свій невеличкий склад виходить.
підбір та продаж обладнання для торгівлі, допомога в налаштуваннях програми ⇒ "komfort-m.com" ⇒ "t.me/komfortmservice" ⇒ ✆ 097-873-59-01

majachok

То може так і зробити: склад- машина1, склад- машина 2 і тд!!!!
Теорія, - це однозначно треба, але на практиці, щось може бути не так! :-)

molotokk

Цитата: majachok від Серпень 18, 2021, 13:52:45
То може так і зробити: склад- машина1, склад- машина 2 і тд!!!!
Такий варіант я розглядав, але ситуація така, що є 2 активні фірми з складами і якщо ще робити склади на кожну окрему машину то може трохи бути плутанина. Тому і питаю, може хтось якусь іншу ідею підкине
підбір та продаж обладнання для торгівлі, допомога в налаштуваннях програми ⇒ "komfort-m.com" ⇒ "t.me/komfortmservice" ⇒ ✆ 097-873-59-01

sergius200803

створити два рахунки фактури "бригада1" і "бригада2", накидати їм потрібних матеріалів, поставити товари в резерв, щоб знялись з кількості у даному складі у даній фірмі і ви будете знати де і в якій бригаді знаходяться ті чи інші матеріали. А далі при кожному новому обєкті бригада набирає матеріали на цей обєкт, ви створюєте рахунок на цей обєкт віддаєте бригаді а далі вони те що беруть з машини доплюсовують вручну (якщо нормальні монтажники повинно бути не багато позицій, нехай краще прораховують). Ну а далі можна в телефонному режимі відкоригувати рахунок обєкта і скинути, незабувши при цьому викинути додані матеріали з рахунка даної брингади.

admin

Саме для цього і є звіти "Залишки по контрагенту" та "Рух товару по контрагенту". Створюйте ваші бригади як Клієнтів/Співробітників і на них робіть Видаткову і Повернення від Клієнта. Будете бачити всю історію що передавалось і верталось, а також що є і було на якусь дату на цій бригаді.

molotokk

Цитата: sergius200803 від Серпень 18, 2021, 16:44:57
створити два рахунки фактури "бригада1" і "бригада2", накидати їм потрібних матеріалів, поставити товари в резерв, щоб знялись з кількості у даному складі у даній фірмі і ви будете знати де і в якій бригаді знаходяться ті чи інші матеріали. А далі при кожному новому обєкті бригада набирає матеріали на цей обєкт, ви створюєте рахунок на цей обєкт віддаєте бригаді а далі вони те що беруть з машини доплюсовують вручну (якщо нормальні монтажники повинно бути не багато позицій, нехай краще прораховують). Ну а далі можна в телефонному режимі відкоригувати рахунок обєкта і скинути, незабувши при цьому викинути додані матеріали з рахунка даної брингади.
цей варіант цікавий.
дякую
підбір та продаж обладнання для торгівлі, допомога в налаштуваннях програми ⇒ "komfort-m.com" ⇒ "t.me/komfortmservice" ⇒ ✆ 097-873-59-01

sergius200803

і от чому саме рахунок-фактура, я собі у загальному вигляді складу біля колонки кількість поставив колонку резерв, тобто матеріалу в кількості 5 (на складі) і 2 в резерві (в бригаді) і завжди видно де в кого їздить потрібний матеріал.

majachok

Дійсно! Краще контрагент..... і товар видавати по накладній.... тоді цікаво, чи можна контролювати обладнання у бригаді по серійним номерам?
Теоретично можна! Але коли бригада це обладнання встановила і продала, - то що: треба зробити повернення на фірму і продаж кінцевому клієнту?
Теорія, - це однозначно треба, але на практиці, щось може бути не так! :-)

anders7

У меня вопрос такой. Открываю счёт-фактуру, выбрали клиента, добавляем товар и ставим галочку резерв. (Дали клиенту в долг, на крестик.) Через некоторое время клиент добирает товар, я открываю архив счёта нажимаю изменить и добавляю товар, и тут есть загвоздка. Товар подорожал, но повторно добавляется всё равно по старой цене. Допустим есть в резерве 10 цемента по 50 грн. Приход по 55 грн. добавляем и становится 11 по 50. Я так думаю должно быть 10 по 50 и 1 по 55. Что не так?

molotokk

Цитата: anders7 від Жовтень 12, 2021, 23:28:04
У меня вопрос такой. Открываю счёт-фактуру, выбрали клиента, добавляем товар и ставим галочку резерв. (Дали клиенту в долг, на крестик.) Через некоторое время клиент добирает товар, я открываю архив счёта нажимаю изменить и добавляю товар, и тут есть загвоздка. Товар подорожал, но повторно добавляется всё равно по старой цене. Допустим есть в резерве 10 цемента по 50 грн. Приход по 55 грн. добавляем и становится 11 по 50. Я так думаю должно быть 10 по 50 и 1 по 55. Что не так?
Вам або міняти ціну (перерахунок цін в накладній) або створити ще одну накладну на клієнта
підбір та продаж обладнання для торгівлі, допомога в налаштуваннях програми ⇒ "komfort-m.com" ⇒ "t.me/komfortmservice" ⇒ ✆ 097-873-59-01

anders7

Это не накладная, а счёт. Суть работы такова: фирма набирает в долг на протяжении 2 недель, а потом формируется счёт и накладная. В течении двух недель товар добавляется в один счёт, а цена на товар может измениться, а добавление идёт по старой цене и в ту же строчку.

molotokk

Цитата: anders7 від Жовтень 13, 2021, 15:01:42
Это не накладная, а счёт. Суть работы такова: фирма набирает в долг на протяжении 2 недель, а потом формируется счёт и накладная. В течении двух недель товар добавляется в один счёт, а цена на товар может измениться, а добавление идёт по старой цене и в ту же строчку.
так  я про те і кажу, набивайте новий рахунок кожного разу
підбір та продаж обладнання для торгівлі, допомога в налаштуваннях програми ⇒ "komfort-m.com" ⇒ "t.me/komfortmservice" ⇒ ✆ 097-873-59-01

anders7

таких фирм несколько, и за день приходят несколько раз. Набивать по 5-7 счетов по 2-3 позиции не вариант.

molotokk

Цитата: anders7 від Жовтень 14, 2021, 18:18:03
таких фирм несколько, и за день приходят несколько раз. Набивать по 5-7 счетов по 2-3 позиции не вариант.
а робити видаткову накладну, додавати такий самий товар новою позицією, але накладну не проводити?
підбір та продаж обладнання для торгівлі, допомога в налаштуваннях програми ⇒ "komfort-m.com" ⇒ "t.me/komfortmservice" ⇒ ✆ 097-873-59-01