• Ласкаво просимо на Спільнота для обміну досвідом між користувачами програм УкрБланк, УкрСклад, УкрЗарплата.
 

Звіт про прибуток

Автор Tetyanka1805, Січень 12, 2021, 10:51:02

Попередня тема - Наступна тема

0 Користувачі і 2 Гостей дивляться цю тему.

Tetyanka1805

Є склад і магазини. На склад приходить товар по приходній ціні. На магазини виписуємо по роздрібній. З магазинів можливе повернення товару від клієнта по роздрібній ціні, а також витрати(оренда, світло і т.ін). Хотілося б мати звіт про прибуток по окремим магазинам. Розумію, що для цього потрібно мати залишок товару в магазині на початок в роздрібній і приходній цінах, видаткові накладні в двох цінах,повернення від клієнта в двох цінах і залишок на кінець в двох цінах. Потім прорахувати реалізацію в двох цінах. Різниця реалізацій буде прибутком. Чи можливий такий звіт? В програмі  можливо сформувати прибуток по складу, а цікавить саме по магазинам. Заздалегідь вдячна за допомогу чи пораду

AGSoft

Как Вы отделяете один магазин от другого? Возможно Вам стоит в программе каждую точку реализации сделать складом. И склад как склад. Допустим Вы имеете три магазина и склад. Создаете в УС четыре склада с названиями "Склад", "Магазин1", "Магазин2", "Магазин3". И ведете все движения товаров. На магазин переводите по закупочной цене а из магазина делаете реализацию по розничной. В итоге будите видеть и остатки товара в магазинах и различного вида отчеты сможете сформировать.
Автоматизація бізнесу заощаджує ваш час. Я знаю, як це зробити.    ✆ +38 050 669 18 76 (viber, telegram)    ✆ +38 098 970 970 1

Tetyanka1805

На магазин виписуємо накладні по роздрібній ціні. По ній же там і приходують товар

Tetyanka1805

Щось подібне до "Рух товарів по складу", тільки щоб можна було вибирати контрагента, а не склад. Приклад звіту додаю

Bogdan

Цитата: Tetyanka1805 від Січень 12, 2021, 12:57:31
На магазин виписуємо накладні по роздрібній ціні. По ній же там і приходують товар

вам не мудренный отчет нужен, а изменить бизнес-процессы.
AGSoft предложил хороший рабочий вариант, который автоматически будет давать часть нужных отчетов.
После этого вам нужно иметь хотя бы 2 из 3 основных отчета финансовых: ДДС и ОПиУ и уже с их помощью вычислять остатки денег на счетах и прибыль.
Вы не можете засунуть в один отчет всё что захотите, точнее можете только частично, и то придется сначала заплатить за разработку логики отчета и ТЗ, а потом и за саму реализацию отчета.

Tetyanka1805

Дякую за консультацію