• Ласкаво просимо на Спільнота для обміну досвідом між користувачами програм УкрБланк, УкрСклад, УкрЗарплата.
 

підключення терміналу

Автор HumanKM, Листопад 04, 2020, 09:23:49

Попередня тема - Наступна тема

0 Користувачі і 2 Гостей дивляться цю тему.

molotokk

Цитата: ДимаВ1995 від Січень 11, 2022, 20:05:51
Цитата: marina від Січень 11, 2022, 15:39:16
драйвер вірний
мерчант 0 - все одно,  автоматичне АНУЛЮВАННЯ чеку печатає.

логі роботи пос терміналу відправили до розробників укрскладу.



https://ibb.co/QH3RJtg

маю такуж проблему
термінал спочатку пропусткає оплату
потім відправляє на укрсклад відповідь
після чого укрсклад зависає і вирубається

гроші з карти списуються
а потім назад вертаються на карту

В мене така ж проблема була при поганому зв'язку терміналу з мережею. Допомогло підключення терміналу до роутера і зміна пріоритетного типу з'єднання з сервером на ethernet
підбір та продаж обладнання для торгівлі, допомога в налаштуваннях програми ⇒ "komfort-m.com" ⇒ "t.me/komfortmservice" ⇒ ✆ 097-873-59-01

Ольга

Підкажіть чи працює хтось з терміналом банку ВОСТОК? як ви підключали синхронізацію з Укрскладом? не можемо пів року налаштувати, працюємо вручну на терміналі.

marina

Цитата: molotokk від Січень 11, 2022, 21:21:37
В мене така ж проблема була при поганому зв'язку терміналу з мережею. Допомогло підключення терміналу до роутера і зміна пріоритетного типу з'єднання з сервером на ethernet

стоїть приоріітет ethernet.

оновленя інформацї:

налаштовуємо на протокол bpos (касу та термінал)
в вікні касира стоїть галочка Печать фіскального чеку. проводимо оплату.
результат роботи: піісля сплати карткою на терміналі йде автоматичне АНУЛЮВАННЯ оплати .  у вікні каси відображаеться помилка #3 помилка звязку. чек в укрскладі залишаеться відкритий і не сплачений. Співробітнки банку кажуть що немає відповіді від каси і термінал ануллює чек.

налаштовуємо на протокол 4in1 (касу та термінал)
в вікні касира стоїть галочка Печать фіскального чеку. проводимо оплату.
результат роботи: піісля сплати карткою  на терміналі Оплата проходить. АЛЕ у вікні каси відображаеться Error #1: error response. чек в укрскладі залишаеться відкритий і не сплачений так як хо оплата прошла укрсклад її не побачив. Вручну повертаємо через термінал гроші покупцю.

вернули все на протокол bpos і чеаємо коли приватбанк і укрсклад знайдуть спільну мову.


molotokk

#63
Цитата: marina від Січень 12, 2022, 11:00:41
Цитата: molotokk від Січень 11, 2022, 21:21:37
В мене така ж проблема була при поганому зв'язку терміналу з мережею. Допомогло підключення терміналу до роутера і зміна пріоритетного типу з'єднання з сервером на ethernet

стоїть приоріітет ethernet.

оновленя інформацї:

налаштовуємо на протокол bpos (касу та термінал)
в вікні касира стоїть галочка Печать фіскального чеку. проводимо оплату.
результат роботи: піісля сплати карткою на терміналі йде автоматичне АНУЛЮВАННЯ оплати .  у вікні каси відображаеться помилка #3 помилка звязку. чек в укрскладі залишаеться відкритий і не сплачений. Співробітнки банку кажуть що немає відповіді від каси і термінал ануллює чек.

налаштовуємо на протокол 4in1 (касу та термінал)
в вікні касира стоїть галочка Печать фіскального чеку. проводимо оплату.
результат роботи: піісля сплати карткою  на терміналі Оплата проходить. АЛЕ у вікні каси відображаеться Error #1: error response. чек в укрскладі залишаеться відкритий і не сплачений так як хо оплата прошла укрсклад її не побачив. Вручну повертаємо через термінал гроші покупцю.

вернули все на протокол bpos і чеаємо коли приватбанк і укрсклад знайдуть спільну мову.



спробуйте перевстановити драйвера терміналу
підбір та продаж обладнання для торгівлі, допомога в налаштуваннях програми ⇒ "komfort-m.com" ⇒ "t.me/komfortmservice" ⇒ ✆ 097-873-59-01

marina

#64
Цитата: molotokk від Січень 12, 2022, 13:06:25
спробуйте перевстановити драйвера принтера
принтера?
тобто звичайного принтера який просто собі стоїть окремо і коли надо печатає чекі, і не є фіскальним пристроем, але підключений до ПК (каси), вірно ?

драйвер не перевстановлювали, але спробували інше - прибрали галочки спочатку Печать чека, потім Печать фіскального чеку, потім дві галочки разом -  не спрацювало, все одно АНУЛЮВАННЯ.

molotokk

Цитата: marina від Січень 12, 2022, 15:24:32
Цитата: molotokk від Січень 12, 2022, 13:06:25
спробуйте перевстановити драйвера принтера
принтера?
тобто звичайного принтера який просто собі стоїть окремо і коли надо печатає чекі, і не є фіскальним пристроем, але підключений до ПК (каси), вірно ?

драйвер не перевстановлювали, але спробували інше - прибрали галочки спочатку Печать чека, потім Печать фіскального чеку, потім дві галочки разом -  не спрацювало, все одно АНУЛЮВАННЯ.

то була опечатка - драйвера терміналу
підбір та продаж обладнання для торгівлі, допомога в налаштуваннях програми ⇒ "komfort-m.com" ⇒ "t.me/komfortmservice" ⇒ ✆ 097-873-59-01

Valerikkon

Попробуйте нажать кнопку  Загрузить модули для работы POS

marina

Цитата: Valerikkon від Січень 12, 2022, 21:47:54
Попробуйте нажать кнопку  Загрузить модули для работы POS
ця кнопка натискалась раніше. проблема не в цьому. розробник дмитро вже має інформацію від банку, чому саме немає сумісності пос терміналу та укрскладу. чекаємо на патч від дмитра.  *flag1*

Vlas_K

Подскажите. Пос терминал инженико ист220, установил драйвера 3.18 (ссылка была выше), в диспетчере устройств, драйвер установился с ошибкой 52. Это проблема в драйвере, или ПК?

Valerikkon


Vlas_K


Valerikkon

#71
Цитата: Vlas_K від Січень 13, 2022, 20:43:18
Винодовс 7, 64
Драйвера нужны для терминала с подписью, иначе не встанут или встанут криво, сейчас гляну, может остались.
Есть, только форум не позволяет по размеру загрузить.
Попробую в личку.

marina

Цитата: marina від Січень 13, 2022, 14:34:47
розробник дмитро вже має інформацію від банку, чому саме немає сумісності пос терміналу та укрскладу. чекаємо на патч від дмитра.  *flag1*
коли очікувати патч?

homebuh


sergius200803

маю драйвер на Ingenico  (Driver_v3.14(Ingenico))