• Ласкаво просимо на Спільнота для обміну досвідом між користувачами програм УкрБланк, УкрСклад, УкрЗарплата.
 

підключення терміналу

Автор HumanKM, Листопад 04, 2020, 09:23:49

Попередня тема - Наступна тема

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

marina

дуже потрібен на патч сумісності пос терміналу ingenico ict220 та укрскладу.
з 8 січня не працює жорстке з'єднання при оплаті картками.

Valerikkon

ICT 250 работает без всяких патчей.

HumanKM

Думаю малося на у вазі драйвер а не патч.
Якщо драйвер треба, то напишіть мені у вайбер
050-557-46-26

Вкажіть під який віндовс, бо дійсно на деякі він7 не стає останній драйвер. Дам робочий і підкажу як саме налаштувати
вайбер 050-557-46-26

marina

Цитата: HumanKM від Січень 30, 2022, 20:59:47
Думаю малося на у вазі драйвер а не патч.
Якщо драйвер треба, то напишіть мені у вайбер
050-557-46-26

Вкажіть під який віндовс, бо дійсно на деякі він7 не стає останній драйвер. Дам робочий і підкажу як саме налаштувати

саме патч. драйвери тут ні до чого.
дмитро та приватбанк спілкувались по цьому питанню.
ось відповідь дмитра від 13 січня.

чт, 13 янв. 2022 г., 11:25 УкрСклад <info@ukrsklad.com>:
    Вітаю,
    12.01.2022 в 13:08, Ви звертались:
    М> усі "каси" стоять на окремих пк, linux mint 20.2, укрсклад мережева версія.

    За посиланням описано протокол JSON, УкрСклад його не підтримує.
    відписали на вказані емаіли для отримання тестового терміналу.
    --
    Дмитро Котельніков, Служба підтримки УкрСклад.

HumanKM

а не простіше замовити привату 4в1 або БПОС? Вмене інженіки по обох протоколах працюють в жорсткому з"єднанні без проблем і патчів. Сьогодні 250й по протоколу 4в1 запустив. В пт 220й по БПОСу. Все працює на відмінно...
вайбер 050-557-46-26

marina

Цитата: HumanKM від Січень 31, 2022, 13:58:40
а не простіше замовити привату 4в1 або БПОС? Вмене інженіки по обох протоколах працюють в жорсткому з"єднанні без проблем і патчів. Сьогодні 250й по протоколу 4в1 запустив. В пт 220й по БПОСу. Все працює на відмінно...

простіше? :)
нема питань, читаємо https://www.softbalance.com.ua/forum/index.php/topic,5239.msg31929.html#msg31929

немала баба клопоту взяла ingenico 220

HumanKM

Повторю, я в пт 220й по бпрс привязав. Виносьте мозг привату.
вайбер 050-557-46-26

homebuh

Цитата: marina від Січень 31, 2022, 21:41:18
Цитата: HumanKM від Січень 31, 2022, 13:58:40
а не простіше замовити привату 4в1 або БПОС? Вмене інженіки по обох протоколах працюють в жорсткому з"єднанні без проблем і патчів. Сьогодні 250й по протоколу 4в1 запустив. В пт 220й по БПОСу. Все працює на відмінно...

простіше? :)
нема питань, читаємо https://www.softbalance.com.ua/forum/index.php/topic,5239.msg31929.html#msg31929
стоит  ingenico все отлично работает win10 bpos
немала баба клопоту взяла ingenico 220

zoro

А если выдает при оплате через POS терминал в окне кассира ошибка 20 , что это означает?

HumanKM

термінал веріфон від привата?
вайбер 050-557-46-26

zoro

Цитата: HumanKM від Лютий 01, 2022, 14:26:53
термінал веріфон від привата?
Да, просто сегодня обновил Укрсклад до новой версии. И пошла такая ошибка! А до этого нормально все было!

HumanKM

Я вже 7 веріфонів таких завернув.
Приват сказав, що новою прошивкою, не можуть забезпечити правильну роботу по протоколу SSI. Міняйте на інженіко
вайбер 050-557-46-26

zoro

Цитата: HumanKM від Лютий 01, 2022, 14:44:39
Я вже 7 веріфонів таких завернув.
Приват сказав, що новою прошивкою, не можуть забезпечити правильну роботу по протоколу SSI. Міняйте на інженіко
Спасибо за совет! Поставил инженик, и все ок!

Vitos

І все ж таки, хто дасть дієву пораду. Термінал Ingenico Move2500 від Ощадбанку. Протокол BPOS, драйвера та бібліотеки оновлені, Укрсклад бачить термінал. При оплаті карткою в видатковій накладній, дані автоматично передаються на термінал, проходить "зв'язок з банком", сума списується з картки (надходить СМС), термінал видає помилку "Немає підтвердження від каси", і одразу йде автоматична відміна операції (кошти одразу повертаються на карту). Термінал видає лише чек на відміну операції. У вікні каси відображаеться "Помилка 3 # Помилка з'єднання". Вікно оплати в накладній залишається відкритим та видаткова накладна не оплачена. Куди в першу чергу звертати увагу???

HumanKM

Питання скоріш за все до банку.
Якщо банк не може налаштувати термінал під Вас, просіть заміну протоколу, або на інший термінал
вайбер 050-557-46-26