• Ласкаво просимо на Спільнота для обміну досвідом між користувачами програм УкрБланк, УкрСклад, УкрЗарплата.
 

підключення терміналу

Автор HumanKM, Листопад 04, 2020, 09:23:49

Попередня тема - Наступна тема

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

molotokk

Цитата: HumanKM від Вересень 14, 2021, 13:10:35
так
запустив desk3200 на драйвері 3,18

Сьогодні вперше вдалося запустити термінал Привата.
Якщо кому цікаво:

Працівники банка лише з третьої спроби залили налаштуваня при яки термінал запрацював як в ручному, так і від комп"ютера (це зветься НЕ жорстке приєднання). Протокол BPOS

Прикріпив мануал по налаштуванню дровинки
в мене з 1го разу все вийшло - подзвонив на підтримку, вони змінили налаштування на протокол BPOS і в терміналі пройшло оновлення.
Поставив драйвери, оновлення і все)
підбір та продаж обладнання для торгівлі, допомога в налаштуваннях програми ⇒ "komfort-m.com" ⇒ "t.me/komfortmservice" ⇒ ✆ 097-873-59-01

Valerikkon

На сайте Ingenico появились свежие драйвера 3.22 с поддержкой последних моделей.

zoro

Добрый день!

Кто уже подключал терминал VeriFone VX520 , скиньте пожалуйста драйвера.
Спасибо.


zoro

Добрый день!
Пробывал подключить POS терминал  VeriFone VX520, драйвера все стали, все ок! Банк Приват перевел терминал в режим работы со сторонними программами, вроде все нормально, но когда зашел в программу Укрсклад и стал выбирать JSON-протокол  подключения то его там не оказалось!!! (все что там были перепробовали, результата ноль)
Звоню обратно в Приват, чтобы поставили в терминал другой протокол который есть в программе Укрсклад, но получаю ответ что они используют только протокол JSON, для VeriFone версия П3 ОЗР и выше...

Как быть, господа разработчики??? )))) Админ дайте ответ пожалуйста. Спасибо.     

Valerikkon

Нужно сначала смотреть какие протоколы поддерживает программа, а потом звонить в поддержку банка.
Не переживайте, Приват меняет терминал, главное чтоб вы знали что вам нужно. Почитайте выше у всех кто выбрал BPOS всё работает.

HumanKM

насправді все дуже просто

звоните на телефон, номер котрого написано на терміналі
даєте запрос на заміну терміналу на Інгеніко з БПОС + шнур ЮСБ
через кілька днів цепляєте новий термінал
вайбер 050-557-46-26

zoro

Цитата: zoro від Листопад 28, 2021, 01:42:35
Добрый день!
Пробывал подключить POS терминал  VeriFone VX520, драйвера все стали, все ок! Банк Приват перевел терминал в режим работы со сторонними программами, вроде все нормально, но когда зашел в программу Укрсклад и стал выбирать JSON-протокол  подключения то его там не оказалось!!! (все что там были перепробовали, результата ноль)
Звоню обратно в Приват, чтобы поставили в терминал другой протокол который есть в программе Укрсклад, но получаю ответ что они используют только протокол JSON, для VeriFone версия П3 ОЗР и выше...

Как быть, господа разработчики??? )))) Админ дайте ответ пожалуйста. Спасибо.   



Проблема решилась третим звонком в Приват , поставили протокол Ssi такой как в программе Укрсклад и все заработало. Так что Х520 поддерживется только два протокола JSON и SSI покрайней мере в ПриватБанке так. Да и работает через RDP все.

zoro

Кто уже подключал POS терминал pax s800 от ПриватБанка?
Какой протокол надо, чтобы установил банк? Если в Укрсклада такой модели нет в списке POS моделей. Через какой кабель подключать?
За ответ спасибо.

Iryna

Добрий день! SOS! Допоможіть, поділіться досвідом.
Підключила термінал до каси. Райффайзен банк – термінал Verifone, протокол PRINTEC POSAPI. Підключили у жорсткій зв'язці термінал та УкрСклад, в результаті продаж/повернення через термінал можна зробити лише через касу (УкрСклад). Виникло питання у поверненні товару – УкрСклад не передає на термінал вимогу про повернення коштів. А на терміналі опції зробити повернення – нема. В результаті повернути кошти клієнту назад на карту не можливо.

За словами розробників УкрСклад, ця операція має ініціюватись на терміналі, бо у них немає документації від банків і реалізувати такий функціонал вони не можуть.
Підтримка терміналів Райффайзен каже «у нас таке не є», ви маєте через програму це ініціювати. По-іншому наші термінали не працюють.

Питання до інших користувачів:
-   Чи є іще щасливчики, які використовують термінал Райффайзен? Як ви виходите із ситуації? Як налаштувати нормальну роботу?
-   Як в терміналах решти банків організована робота? Ви ініціюєте повернення коштів на терміналі, а потім вони попадають в УкрСклад?
:-[

Valerikkon

На терминале должны стоять разрешения
1 - на работу с программой
и 2- ручной режим.

Shakal

Добрий день. Є питання по підключенню Ingenico Desk 3200 (Ощадбанк) до програми УкрСклад 7.55. Що було зроблено:
- Підключив термінал до комп'ютера USB кабелем
- В диспетчері пристроїв windows, з'явився новий порт: COM7
- Зайшов в УкрСклад, Опції-Параметри-POS, поставив галку "Використовувати POS термінал в програмі", далі вибрав "Ingenico, протокол BPOS" (з протоколом 4 in 1, не працює), Натиснув "Завантажити модуль для роботи з POS", зареєстрував скачану бібліотеку. Обрав порт: COM7, Швидкість:115000, Таймаут: 60, Зняв галку: "Відправляти дані про карту в РРО"
-Далі у вікні касира обираю Оплата картою-Оплата. Ціна успішно відправляється на термінал для оплати, після оплати банківською картою, термінал трошки чекає, а далі на екрані термінала з'являється: "Не отримана відповідь від касира" і на терміналі друкується чек: "Відміна операції Успішна"

Підкажіть що в даному випадку робити?

molotokk

Цитата: Shakal від Грудень 28, 2021, 09:22:43
Добрий день. Є питання по підключенню Ingenico Desk 3200 (Ощадбанк) до програми УкрСклад 7.55. Що було зроблено:
- Підключив термінал до комп'ютера USB кабелем
- В диспетчері пристроїв windows, з'явився новий порт: COM7
- Зайшов в УкрСклад, Опції-Параметри-POS, поставив галку "Використовувати POS термінал в програмі", далі вибрав "Ingenico, протокол BPOS" (з протоколом 4 in 1, не працює), Натиснув "Завантажити модуль для роботи з POS", зареєстрував скачану бібліотеку. Обрав порт: COM7, Швидкість:115000, Таймаут: 60, Зняв галку: "Відправляти дані про карту в РРО"
-Далі у вікні касира обираю Оплата картою-Оплата. Ціна успішно відправляється на термінал для оплати, після оплати банківською картою, термінал трошки чекає, а далі на екрані термінала з'являється: "Не отримана відповідь від касира" і на терміналі друкується чек: "Відміна операції Успішна"

Підкажіть що в даному випадку робити?
А після проводки в терміналі ви в вікні касира, як автоматично заповнилась сума від клієнта, натиснули ентер?
підбір та продаж обладнання для торгівлі, допомога в налаштуваннях програми ⇒ "komfort-m.com" ⇒ "t.me/komfortmservice" ⇒ ✆ 097-873-59-01

Shakal

Так, натиснув. Скріншот прикріпив.

molotokk

Цитата: Shakal від Грудень 28, 2021, 10:41:02
Так, натиснув. Скріншот прикріпив.
а банк вам в терміналі міняв налаштування під зв'язок з касою?
термінал до мережі під'єднано через інтернет чи по сім-карті?
бо якщо погане покриття мережі то термінал може підглючувати
підбір та продаж обладнання для торгівлі, допомога в налаштуваннях програми ⇒ "komfort-m.com" ⇒ "t.me/komfortmservice" ⇒ ✆ 097-873-59-01