• Ласкаво просимо на Спільнота для обміну досвідом між користувачами програм УкрБланк, УкрСклад, УкрЗарплата.
 

Проблема після формування проводок

Автор estimate92, Квітень 25, 2020, 16:29:43

Попередня тема - Наступна тема

0 Користувачі і 3 Гостей дивляться цю тему.

estimate92

Доброго дня!
Чи може хтось підказати як вирішити наступну проблему
Після проведення проводок, список товарів у вікні касира зникає (хоча залишки у довіднику товарів)
(Використовуємо Про версію , мережева - сервер і клієнт на одному пк rdp)

molotokk

опишіть детальніше, і зробіть скріншоти, а то не дуже зрозуміло
підбір та продаж обладнання для торгівлі, допомога в налаштуваннях програми ⇒ "komfort-m.com" ⇒ "t.me/komfortmservice" ⇒ ✆ 097-873-59-01

estimate92

Опишу свої дії
Є два клієнти які будуть працювати через RDP (уви Київстар 3G тільки так позволяє нормально працювати віддалено - обриви інету через перепідключення вишок + не статична ір спровоковує куча траблів при мережевій версії ), один клієнт може працювати у мережевій версії (має хороший канал інтернету + статичний ір)

Створив VPS на Microsoft Windows Server 2012 R2 Standard (RUS) (64 bit)
Встановив сервер та клієнт на нього, на старій системі зробив бекап бази
Відновив бекап бази на новій системі, ліцензування (звернувся в тех підтримку за ключами - лишили старі так як база не змінювалась)
У Фаєрволі Вінди поставив порт - клієнт з мережевої версії підключається нормально, працює, глюків нема ( відклик великий але працювати можна)
І тут починається проблема з клієнтами які працюють у RDP сеансі , тільки сформовуєш проводки - пропадають товари у вікні касира (скрін в атачі)
У довідниках товарів та документів - все гуд ніяких траблів нема , а от у вікні касир печаль =(
Перевіряю у клієнта який через мережеву версію - сформовую проводки - все гуд =(
Що там, що там заходив за одним користувачем)

molotokk

а якщо зробити проводку на тому компі на який через рдп заходите? тоді така ж проблема?
підбір та продаж обладнання для торгівлі, допомога в налаштуваннях програми ⇒ "komfort-m.com" ⇒ "t.me/komfortmservice" ⇒ ✆ 097-873-59-01

estimate92

в RDP сесії після проводки - список пустий
якшо на пк мережева версія (інший клієнт, користувач той же ) - -все гуд
:'(

admin

Цитата: estimate92 від Квітень 25, 2020, 16:29:43
список товарів у вікні касира зникає

Если в меню Опции : Параметры : Окно кассира отключена галочка "Показывать нулевые остатки", то проданный товар программа не показывает, это локальный параметр т.е. работает на конкретном рабочем месте. Также влияет на показ перечня товаров галочка "Показывать весь список, даже если не заполнен фильтр".

estimate92

Цитата: admin від Квітень 27, 2020, 11:19:18

Также влияет на показ перечня товаров галочка "Показывать весь список, даже если не заполнен фильтр".
Дуже вдячний дана галочка помогла вирішити проблему!