• Ласкаво просимо на Спільнота для обміну досвідом між користувачами програм УкрБланк, УкрСклад, УкрЗарплата.
 

Не работает резервирование базы

Автор Yuri, Лютий 11, 2016, 12:18:36

Попередня тема - Наступна тема

0 Користувачі і 2 Гостей дивляться цю тему.

Yuri

Добрый день!
УкрСклад, версия 6.26.2. Не работает резервирование базы на внешний носитель. На любой: USB (разные), SD-card. Причем каждый раз выдает разные окна с ошибками. То "слишком много уровней вложений", то "неизвестная проблема, обратитесь к разработчику". При этом если выбрать "раб. стол" - все работает корректно. Пробовал перенести этот файл со стола на внешний накопитель - то же самое, ругается. Что может быть? Программу переустанавливал поверху. Результат тот же. Раз в месяц делаем резервирование. Раньше проблем не возникало.

Creat

Зберігати треба на локальний диск без кирилиці в шляхах.
Якщо не копіюється на зовнішній носій файл з локального диска, то це проблема системи а не програми. Бо до копіювання програма немає ніякого відношення.

Yuri

Дякую, Creat!
Так, звісно, ніякої кирилиці. А навіщо копіювати на локальний диск, коли сенс цього копіювання в тому, щоб мати про всяк випадок резервну копію бази поза системою? Програма не має відношення - цілком згоден! Має відношення файл який программа згенерувала. Можливо він з помилками? Та це так, для прикладу. А взагалі, раніше все працювало з опцією "резервування/відновлення/перевірка бази". Прописав шлях і все. Ніяких проблем.

Creat

Для системи не грає ролі, що це за файл. У вас проблеми з системою, я так віддалено думаю. А точніше зробіть скрін помилок, які виникають при копіюванні файла.
Теоретично, якщо ви не можете скопіювати цей файл на зовнішній носій, то й інший також не зможете.

Yuri

Проблема не вирішена. Ось скриншоти помилок:

Creat

Натисніть кнопку: перевірка бази даних і скажіть результат
збережіть базу на c:\1202.fbk і скажіть результат.

admin

Так по ошибке видно что на диске G:\  нет места, ну или он проблемный.

Yuri

Цитата: Creat від Лютий 12, 2016, 15:19:27
Натисніть кнопку: перевірка бази даних і скажіть результат
збережіть базу на c:\1202.fbk і скажіть результат.
Базу перевірив - помилок немає
На диск С збереження пройшло без проблем.

Yuri

Цитата: admin від Лютий 12, 2016, 16:07:53
Так по ошибке видно что на диске G:\  нет места, ну или он проблемный.
Не можу зрозуміти: маю три USB-флешки, в ноуті три USB-порти. Пробував різні варіанти. Збереження бази нормально пройшло один раз на одну із флешок. При тому, що любі інші файли копіюются без проблем на любу флешку з любого порту. Місця на флешках вистачає, навідь пробувава форматувати для більшої впевненості. Може з самим ноутом щось? та я радий, що хоть зміг зберегти базу на оду флешку. Але в чому ж проблема?

Creat

Самий простий варіант зберігати на с:\ , а вже потім копіювати на флешку цей файл. Якщо питання в розмірі, то ви й скопіювати не зможете цей файл на флешку.
Який його розмір?
Спробуйте відформатувати флешку різними форматами. Може бути проблема, якщо розмір більше 4гБ. Тоді дає таке повідомлення при копіюванні на флешку відформатовану FAT32. Відформатуй в NTFS.

Yuri