• Ласкаво просимо на Спільнота для обміну досвідом між користувачами програм УкрБланк, УкрСклад, УкрЗарплата.
 

Продати товар відсутній на складі

Автор phanex, Квітень 02, 2015, 09:42:30

Попередня тема - Наступна тема

0 Користувачі і 2 Гостей дивляться цю тему.

phanex

Добрий день, панове.

Підкажіть будь-ласка як робити правильно наступну операцію. Припустимо, є товар в прайсах постачальника. Клієнту показую його в каталозі, він замовляє, вносить аванс, я проплачую постачальнику, отримую товар, вношу решту. Доволі тривіальна і часта операція. Але як мені її правильно виконати?

p.s. В мене є підозра, що десь в глибинах форума є тема, в котрій можна новачкам задавати подібні базові питання. Підкажіть будь-ласка, щоб я не засмітчував форум. Чи і так нормально?

weee

Я делаю так: счет-фактура - вношу товар, цену и тд.
На основе документа вношу предоплату. Потом как товар приехал, на основе счет-фактуры создаю приходную накладную.
Далее на основе счет фактуры создаю выдатковую (когда клиент приехал забирать товар).
Провожу доплату. Отмечаю счет как оплаченый - ВСЕ :)

phanex

#2
Виписую рахунок-фактуру. Клієнт в мене видушив знижку в 10%.

Не виходить виписати знижку. Вбиваю знижку у "всього". Доводиться руками корегувати всі сумми (включаюзи "з пдв"), при друці документу знижку видно. При збереженні нічого не виходить.

Я головою б'юсь об клавіатуру, нічого не розумію  :o

Ну і взагалі, чи можливо вбивати знижку у відотках? Сидіти з калькулятором, коли знаходишся в бухгалтерській програмі - якийсь нонсенс.

upd. Перепрошую, то я такий тупий :)

На вкладці загальне для таких як я і є "знижка-надбавка" :)

phanex

Все зробив, все вийшло!

Чи правильно я роблю? Припустимо клієнт купляє в мене цеглину за 100 гривень, клієнт в постачальника вона коштує 50 гривень, клієнт дає аванс в 70 гривень.

1. Виписую рахунок-фактуру на цеглину 100 грн.
Далі - група документів.
2. Прибутковий касовий ордер клієнту на 70 грн.
3. Постачальнику основі рахунку-фактури в групі документів рахунок-замовлення на 50 грн.
3. На основі попередьного - прихідна накладна на 50 грн з цеглино.
4. Видатковий касовий ордер на ті ж 50 грн.
Потім мені приїжджає моя цеглиночка.
5. Виписую розхідну накладну клієнтові на 100 грн.
6. Залишок сумми в 30 гривень ще одним прибутковим касовим ордером.

Все вірно?


В мене є ще питання. А як правильно оплачувати комісію банку та послуги перевізника, припустимо "нової пошти"?
Робити окремі накладні на відсотки банку і за перевезення? Чи не вийожуватись і включати ці послуги від особи постачальника в прихідну накладну?

Мені обидва способа не подобаються. В першому випадку - на кожний чих ще по два документа, в другому - не видно кому заплачені гроші і не можна потім подивитись транспортні та банківські витрати.

Creat

Зовсім правильно завести клієнта Банк, Нова пошта, завести товар як послугу - банківські витрати, транспортні витрати. І приходувати накладною чи актом отримані послуги, а ордером сплату цих послуг. Ми робимо саме так.
Щоб не плодити накладні, можна приходувати послуг раз в місяць, а ордер виписувати постійно в момент оплати.

phanex

Дякую. Щодо "накладною чи актом". Актом - це як? Акт ніби-то виписується моєю фірмою і контрагент є клієнтом. Я трохи заплутався.

А щодо ордеру. Тобто відкити групу. Додати ордер, а потім додати в відкриту групу? Чи просто не заморачуватись з группуванням документів?

Creat

В даному випадку прихідною накладною.
Я не заморочуюсь, а ви дивіться як вам буде зручно.