• Ласкаво просимо на Спільнота для обміну досвідом між користувачами програм УкрБланк, УкрСклад, УкрЗарплата.
 

Формирование налоговой

Автор Celler, Серпень 16, 2007, 09:57:52

Попередня тема - Наступна тема

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

Celler

Привет

Что-то не разберу.

Как сделать так, чтобы после выписки счета и его оплаты автоматически сформировалась налоговая накладная?

Спасибо

admin

Зайдите в меню Помощь:Справка:Работа с архивом (списки документов):Группа документов

Celler

а нумерацию счетам и налоговым можно свою присвоить? и далее чтобы она автоматически присваивала их?

admin

Зайдите в меню Помощь:Справка:Работа со справочниками:Справочник Выбор активной фирмы:Индивидуальная автонумерация

Kompas

Можливо, я щось не так роблю, але коли  Архів документів - Договір - Група документів - Ручна(автоматична) виписка - Видаткова(податкова) накладна, то формується документ без товарів. Потрібно всю накладну вносити заново.
Хтось з таким стикався?

semp

Цитата: Kompas від Травень 18, 2012, 18:15:58
Можливо, я щось не так роблю...
Архів документів - Договір - Група документів - Ручна(автоматична) виписка - Видаткова(податкова) накладна, то формується документ без товарів.
А як може бути інакше, якщо вводити через договір, то так і повинно бути - в договорі нема переліку товарів. Повинно за основний документ вибирати рахунок-фактуру, або видаткову накладну, а потім в "Дополнительно" в комірці "Вид гражданско-правового договора, номер, дата" замінити або прописати правильно замість номеру рах./факт, або вид.накл. тощо на номер договору.

Kompas

В Договорі в групі документів сформовано рахунок-фактуру з перліком товарів. На підставі нього потрібно виписати видаткову (податкову) накладну.

semp

Нема різниці на підставі якого документу Ви будете виписувати видаткову або податкову накладну, якщо виписуєте через групу документів, то однаково всі ці документи будуть пов'язані між собою.
Різниця лише в тому, що якщо Вам подобається піти довшим шляхом і виписувати податкову накладну через договір, то насправді потрібно буде всю накладну вносити заново; чому Вам не подобається зайти в необхідну рахунок-фактуру (в якій теж є необхідний договір) і через групу документів виписати і видаткову і податкову накладну, в такому разі Вам не потрібно буде набирати накладну заново, вона сформується на базі конкретної рахунок-фактури. А якщо у Вас буде декілька рахунок-фактур в групі документів до договору - яким чином буде формуватися накладна, якщо Ви забажаєте ввести  її через договір? Таким чином, який документ Ви виберете за основу з нього і береться необхідна інформація. В групі може бути одна рахунок-фактура і декілька видаткових накладних і навпаки. Пробачте, за детальний виклад даної теми, сподіваюсь зрозуміло все виклав і не завів Вас в кут. 

Kompas

Концепція зрозуміла - саме так і працюю. Але працювати через договір  зручніше. І чому якщо я в договорі вибираю рахунок-фактуру через нього не можна було б виписувати видаткову (податкову) накладну. Адже для виписки рахунку потрібно зайти в договори, сформувати рахунок і зразу ж можна було б виписувати і видаткову накладну. А так потрібно виходити, вибирати архів документів-рахунки....
Погодьтеся - трішки незручно.